-------------------------------------------------------------------------------------------
Suomi24 Postin huoltokatko 31.8. noin klo. 12:00 Postissa on huoltokatko 31.8. noin klo. 12:00. Pyrimme pitämään huoltokatkon mahdollisimman lyhyenä.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Missä viipyy ilmoitus Suomi24:n Postin käyttäjille?
Ei ole tullut sähköpostiviestiä - MIKSI????
Miksi kukaan Posti-palvelun käyttäjä kävisi Suomi24-keskustelupalstoilla tarkistamassa onko Posti-palvelun käyttäjälle ilmoituksia?? Posti-palvelun käyttäjä saa asista ilmoituksen vain jos sattuu kirjautuminen vanhentumaan, ja jos käyttää IMAP:a eli oikeaa sähköpostiohjelmaa, mitään ilmoitusta asiasta ei edes tule!!!!!
ONHAN OUTOA TOUHUA SUOMI24/ALLER-PORUKALLA!!!!
HUOLTOKATKO POSTISSA - MISSÄ VIIPYY ILMOITUS????
10
241
Vastaukset
- turhaanarinaa
Joka paikassahan noita ilmoituksia on ollut, joten mitä ihmettä valitat???
- Siis-ihan-tiedoton
Kato ku aloittoja ei kai ole saanut mistäänmitään tietoo.
- lilleri.lalleri.aIIeri
Ei näköjään kollot tajua edes kirjoitettua suomenkieltä. Ilmoitus remontista/huoltokatkosta on ollut näkyvillä vain täällä Suomi24:n keskusteluissa ja palvelun etusivulla. Huoltokatkosta ei ollut mitään tiedotetta Postin sivuilla eikä sitä kaivattua sähköposti-ilmoitusta asiasta.
Aikoinaan tiedotteet näkyivät kaikille Suomi24-plavelujen käyttäjille samalla tavalla. Ei enää sen jälkeen kun alkoi hajoita-ja-hallitse -politiikka siinä kuinka Suomi24-palveluja kehitetään. Unohtui kokonaisuus, ja kokonaissuunnittelu kokonaan.- Turhistavalitetaan
Kyllä minulle tuli ilmoitus, kun olin kirjautumassa postiin. Ei sitä sen kummemmin tarvi joka paikkaan laittaa.
Nyt on näköjään huoltopäivä muuttunut ja siitä tuli kitisijöille ihan oikea sähköpostiviesti. Voitte nukkua yönne rauhassa. - 76t5uyg6t87yir65r5r65r76
Kehittämistä ilmoittamisessa, tiedottamisessa on. Nythän ilmoitus tulee vain sivun yläosaan - jos sen kuittaa, vaikka vahingossakin, ei ilmoitusta enää voi mistään löytää. Eli jälkeenpäin ei voi enää tarkistaa, todella typerää..
- minäolentyytyväinen
76t5uyg6t87yir65r5r65r76 kirjoitti:
Kehittämistä ilmoittamisessa, tiedottamisessa on. Nythän ilmoitus tulee vain sivun yläosaan - jos sen kuittaa, vaikka vahingossakin, ei ilmoitusta enää voi mistään löytää. Eli jälkeenpäin ei voi enää tarkistaa, todella typerää..
No minulle se kyllä ilmestyi aina takaisinn, vaikka klikkasin pois. Onko pakko koko ajan valittaa jostakin?????
- asiakaspalvelua.yli.30v
Nyt tänään Suomi24 toimi tiedotuksessaan kuten minimissään pitääkin. Tiedotehan pitää saada kaikille palvelun käyttäjille, tässä tapauksessa Suomi24 Postin käyttäjille. Ja ainoa keino saada tiedote perille, on lähettää se sähköpostitse.
Alla on käytetty viesti. Mitään ei kerrota siitä mikä on huoltokatkon syy. Taisi jopa käydä niin että tuleva huoltokatko onkin se eilinen katkos. En ainakaan huomannut mitään katkosta postin toiminnassa eilen.
-----------------------------------------------------------------------
Suomi24 Postin huoltokatko maanantaina 4.9.2017
Suomi24 Postissa on huoltokatko maanantaina 4.9.2017 klo 12:00 alkaen. Huoltokatko pyritään pitämään mahdollisimman lyhyenä ja sen arvioitu kesto on noin kaksi tuntia. Posti ei toimi myöskään IMAP:in kautta katkon aikana.
Pahoittelemme huoltotöistä aiheutuvaa harmia.
Ystävällisin terveisin,
Suomi24
-----------------------------------------------------------------------
Edelleenkin kaipaan petrausta tiedottamiseen Suomi24:lta, on oikeinkin ikävä vanhan Suomi24:n Tiedotteet-palstaa jonka kolme uusinta näkyi otsikkoina kaikilla Suomi24:n palveluilla, jokaisella sivulla.
Kannattaisi aikuisten oikeasti alkaa suunnittelemaan Suomi24-palveluita kokonaisuutena. Tällöin nämä tiedotusasiat, ja loppuasiakas tulisi paremmin huomioitua - MAXIMUSÄRTYMYS
JOTENKI TUNTUU ET TÄNÄÄN ON TÖKKINY
TÄNÄÄ TÖKKINY KUNNOLLA
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403