Liittyykö windows päivitys KB4033637 Poohjoiskorean sota valmisteluihin?
Windowsin Nort Korea Update
21
280
Vastaukset
- kohta-se-alkaa
Kyllä se liittyy. Popcornit ja kokis valmiiksi.
Olen jo valmistautunut tulevaan https://www.youtube.com/watch?v=FZ9LMfAB6Is
- Koskaalkaaa
Kokis keritty jo juotukin :)
- VedäKypäräJoPäähän
Juu!
Ihan *köh* sattumalta 4033637 sattuu olemaan myös Kim Jong Unin sosiaaliturvatunnus P-Koreassa!- Huhmikälaaki
Kin Jong Un päivitti koneen ja jysähti! 6.2 richterin oli järistys!
- win_etanoi
Näkyy aiheuttavan laajasti ongelmia. Microsoftin sivulla deve neuvoi asentamaan windowsin uusiksi :)
- OnHuomattu
Minua ihmetyttää miksi!!! Pääsääntöisesti jokainen päivitys aiheuttaa ONGELMIA!
Eikö Microsftilla ole mitään laadunvalvontaa?
- otaupuntu
Kukaan ei tiedä mitä se tekee koska MSei kerro!
https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-update/windows-10-update-kb4033637/2feb85a7-84b5-47aa-95aa-9c60ef8cd821?auth=1
Minä vaihdoin jo kiiruusti Ubuntuun moiset.- Syväkurkku1
Vaihda vielä kiiruummin takaisin. NorthKorea käyttää myös Upuntua tunnetaan versionimellä Punatähti. Upuntu-yhteisön siihen kehittämät vakoilukilkkeet on kuulemma pahempia kuin NSA:n vastaavat Windowsissa. Ja pahinta kaikessa, ne on hyvin helppo huomaamatta livauttaa länkkäriupuntuihin takaportin kautta.
En nyt mitenkään haluaisi poikaparka sinua pelotella, mutta... osoittaisit ainakin kenen joukoissa seisot.
- voihanGyberase
Irakin sodan alla tuli kello ajastus pakolla windowsiin!
Taisi tulla muutakin.
Nyt kello ajastuu aina mutta nyt taisi tulla USA gyberase päivitys.
Yksi uusi ressussi listalla! Katsokaa itse!- Hyivittuuu
windowsin omistaja syylistyy gybersotaan usan orjana!
- SelvätOnMerki
USA aloitaa taas sodan!
- järetön_suomi
Miten niin taas, kun se on sotinut jo aika kauan putkeen. Pitää ne terroristit jonku laittaa ruotuun siellä omalla maaperällä, vai otatko tänne lisää näitä turvapaikanhakijoita?
Oh! Täällä suomessa pääsevät soskun jonon ohi nämä suomeen palaavat ISIS-terroristit, ja heitä hyyssätään kodeilla ja työpaikoilla, siihen sitten arvaamattomaan luonteeseen tuhlataan rahaa....:(... Nyt sitten me Suomalaiset vain katsellaan kuinka terroristi vie kermat kakusta. Vankilaan nuo joutas kuten muutkin murhaajat. - kepulisti
järetön_suomi kirjoitti:
Miten niin taas, kun se on sotinut jo aika kauan putkeen. Pitää ne terroristit jonku laittaa ruotuun siellä omalla maaperällä, vai otatko tänne lisää näitä turvapaikanhakijoita?
Oh! Täällä suomessa pääsevät soskun jonon ohi nämä suomeen palaavat ISIS-terroristit, ja heitä hyyssätään kodeilla ja työpaikoilla, siihen sitten arvaamattomaan luonteeseen tuhlataan rahaa....:(... Nyt sitten me Suomalaiset vain katsellaan kuinka terroristi vie kermat kakusta. Vankilaan nuo joutas kuten muutkin murhaajat.Aiheesta voisi Naurisvuori tehdä suomalaisen version J.Bond elokuvasta nimellä "Kun halaaminen ei riitä".
Tohtori noun tai jonkun toisen roiston osaan sopisi tämä " Annan asuntoni pakolaisten käytöön" joka uutispätkä oli kuulemma hyvin suosittu arabitelevisioissa aikanaan ja toi muutama kymmenen tuhatta asunnon hakijaa Suomeen. - hajota_ja_hallitse
False liputuksella mennään näilläkin rintamilla ja saman kaltaista valta korruptiota harrastetaan myös Suomen sisäpolitiikassa ja sen alasajossa. Kaikki on aina kauniisiin ja oikeudenmukaisiin sanoihin verhottu - Ja sinisilmät uskoo.
- Ping_pong_vauhdissa
Jaa-a, lieköhän joku Kim Ping-Pongin käyttämä tietoturva-aukko tukittu, tai ainakin yritetty?
- Ydinherkut
Tuo on atomiohjelman salasana jolla Kim Jong (menttaali) Un lähettää Trumpille ne ydinherkut.
- hyvin_markkinoitu
Mutta täällä Suomessa onneksi vain luonnon puhdasta ydinenergiaa, ilman minkäänlaisia haittoja ja uhkia. Lue itse, jos et usko - http://www.fennovoima.fi/fennovoima/ydinvoima
- Huhhuiijati
Ei ole ieläkään selvinnyt.
Huhu puhuu Flash päivityksesta ja vakoilun uudelleen ohjauksesta.- win_vaklaa_kaiken
Löytyy tuosta jonku tekemä analyysi, että mikä se voisi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433444Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182678Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3882624Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821787- 861425
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541210SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711026- 75995
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28819- 68811