Kanssa, viestiä, tai puhumista. Entä nökemistä?
Miltä se tuntui ja olsiko tilanne mahdollista kääntyä puolellenne? Jos olis mahdollisuus niin miksi,, tai jos ei niin mitä esteenä?
Muistatko päivämäärän milloin juttelit kaivattusi
26
961
Vastaukset
- jotain_rajaa_
Tietenkin muistan, mutta en niin tyhmä ole että täällä kertoisin :D
- mitästyhmää
Siinä on? Tuskinpa kukaan muu täällä tietää sitä päivämäärää milloin juuri sinä juttelit kaivattusi kanssa... ehkä ennemminkin on tyhmää olla kertomatta jos oikeasti haluaa että juttu etenee.. tietysti jos teillä etenee asiat ihan muutenkin niin eihän sillä silloin ole merkitystä jos sen täällä sanoo. Mut joo. Ihan miten vaan.
- harhaista
mitästyhmää kirjoitti:
Siinä on? Tuskinpa kukaan muu täällä tietää sitä päivämäärää milloin juuri sinä juttelit kaivattusi kanssa... ehkä ennemminkin on tyhmää olla kertomatta jos oikeasti haluaa että juttu etenee.. tietysti jos teillä etenee asiat ihan muutenkin niin eihän sillä silloin ole merkitystä jos sen täällä sanoo. Mut joo. Ihan miten vaan.
"ehkä ennemminkin on tyhmää olla kertomatta jos oikeasti haluaa että juttu etenee."
Miten juttu mielestäsi etenee, jos joku laittaa jonkin päivämäärän Suomi24:lle?
- hyvinsurullinensydän
Muistan, mutta aikaa on niin vähän jäljellä etten usko sen olevan mahdollista.
- Miksiaikasi
loppuu, vai vaihdatko elämäsi toisenlaiseen muotoon?
- UtelijatHaisee
Eipäs udella.
- Syksyontullut
Muistan erittäin hyvin. Eräs huhtikuun päivä v. 2017. En pysty ottamaan yhteyttä,en usko että hän edes muistaa minua.
- Täältä
Muistan minä kaiken.Tai ainakin paljon.Yks pvä on joku toukokuu 2014..
Jälkeenpäin olin niin sekaisin ja lohduttoman surullinen että tarvitsin vain helvetisti apua..en pärjännyt yksin..se oli liikaa..
Olin elämässäni ja avioliitossani jäänyt vuosien aikana jotenkin yksin.En kokonaan,mutta jotenkin..Sinä tulit ja lohdutit minua...Löysit yksinäisen.. - EilenSeOli
Muistan. Eilen. Oikeestaan siksi minä heräilin näin aikaisin, kun heräilin tuossa unesta ajatukseen, että hän on kovin sinnikäs suhteeni... onkohan hän sittenkin tosissaan?
Minä yritän käsitellä mielipahaa ja muita negatiivisia tunteita mitä hän teoillaan aiheuttanut aikaisemmin historiassamme ja välillä puran kiukkuani häneen, sanoin ja olemalla hiljaa/häätämällä pois... eikä hän mene pois silti.
ehkä olen väärässä kun ajattelin ettei hän ole tosissaan, kunhan vaan puhuu tavoitellakseen jotain hyötyä itselleen minusta.. mutta jos minusta ei saa mitään hyötyä vaan paskaa sataa niskaan ja silti haluaa olla lähelläni...
pleijerit ei jaksaisi. Lähtisi meneen helpommallakin kun saa. - Toinenei
Muistan 😍
- Tiedätkylläesteet
Esteenä? No kai sen tiedät. Eikö sen pitäisi olla pelkkää ystävyyttä? Kuule kun tajuat viimein mitä ystävyys on niin loppuu sulla tuo esittäminen.
- ruusujapersees
Nyt se pelle vastaa jo miehille :D:D:D
- yxsnainen
Mutta jos haluaa esittää ystävää kun ei uskalla kertoa tunteistaan.Mulla ainakin niin.Olen kertonut että enemmän kuin ystävä mutta kun hän ei kertonut tunteistaan yritän esittää ystävää.Sekään ei onnistu oon sittte hiljaa
En päivämäärää, mutta kaiken mikä siihen johti, siis viimeiseen jutteluun.
- Enpidätärkeänä
En muista päivämääriä.
- Yhteensä30
Muistan, mutta en kerro.
- enunohdasinua
25.5.2014 Hän laittoi viestin...
- vuosimeinaan
oisko ollut ykstoista tai jotain ?
- Muistoja
On siitä varmaan jo pari vuotta. Vanhoina hyvinä aikoina kun asuttiin vielä lähellä toisiamme...
- muistuupa.mieleen
Muistan tietenkin, sekä viime viestin ja viime tapaamisen ajankohdan :) toinen tapahtui tällä viikolla, toinen noin pari viikkoa sitten. Aina yhtä ihanaa nähdä/kuulla hänestä.
- itkettäätaas
Tottakai muistan kaiken. Mutta nyt tiedän ettei hän välitä. Ehkä ei koskaan välittänytkään vaikka antoi muuta ymmärtää...
- Ajatuksissavain
Muistan. Toukokuu 2017. Tämä mies teki suuren vaikutuksen käytöksellään ravintolassa. En saa häntä mielestäni vaikka kuinka yritän. Hän olisi halunnut tutustua paremmin ja tavata. Minä olisin halunnut myös, mutta olen varattu. Tavattuani hänet ajattelin, että voisiko hän olla tuleva aviomieheni..?
- hän_on_minun_tulevamies
Ei voi. Sinulla on jo mies. Hän on sinun menevä mies ja minun tuleva mies
- Oletrakasainajaikuisesti
14.10.2007 klo: 16.47 pyysit kahville. Lähdin sieltä pois noin 23:25. Missä oletkaan ollut kaikki nämä vuodet??. ootko muistanut kuinka silloin rakastin sua??.
Unohtanut en ole sinua vieläkään!, niin paljon kuin jäi sanomatta!!. Kiitos!, kun olit hetken totta nyt matkustat muistoissani tämän loppumatkani.
MieheltäS NaiselleS - muistelotkäynnis
Muistan milloin olen jutellut viimeksi, koska se on helppo muistaa yhdestä syystä. Muistan milloin olen nähnyt viimeksi, koska siitä on sen verran vähän aikaa. Viesteistä on niin kauan, etten muista varmaksi edes vuotta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 266871
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 623859
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362833Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262485- 401823
- 251795
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777