Mistä johtuu kun puhelimen joutuu esimerkiksi aamulla ensin sulkemaan ja avaamaan uudestaan ennen kuin whatsapp toimii,saman joutuu aika ajoin tekemään päivälläkin.
Missä siis vika,puhelimessa vai 2G liittymässä joka puhelimen haltijalla edelleen on,kyseessä Saunalahden ainakin 6 vuotta vanha liittymä.
Oukitel k4000
Oukikertoo
3
139
Vastaukset
- urpourputtaja
Niin, hyvä kysymys. Minulla on Oukitel 10000 pro jasamoin aamulla se ei alkanut soittamaan ennen kuin käynnistin uudelleen. En ymmärrä mikä unikatkos siinä oli.
- 3G3G
Mitä jos siirtyisit käyttämään vähintään 3G:tä !?
- urpourputtaja
Niin. käytän 4G:tä ja silti menee soittokelvottomaksi lat!!auksen aikaan. Pirullinen vika!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4088965Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1853483- 201938
- 801217
- 271085
- 751080
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641041Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791035- 551003
- 65940