Otanmäessä osataan muutakin:
https://yle.fi/uutiset/3-9807853
Kajaanin Otanmäen vaunut...
5
483
Vastaukset
- Kainuulainenkateusko
Tässä on hyvä esimerkki siitä, että hyvä uutinen tulee ketään ei kiinnosta! ^kun puhe kääntyy syrjäytyneisiin, alkoholisteihin , työttömiin, maahanmuuttajiin niin jopas alkaa kainuulainen kusipää nostaa päätään. En enää ihmettele yhtään, kun ihmiset naama norsun xitulla kulkee eteenpäin.
Juurikin näin.
- Vieraspaikkakuntalainen
Piti tätä juttua etsiä monen sivun takaa!
Olen aivan vieraspaikkakuntalainen, mutta kiinnosti tämä juttu Transtecin saamasta tilauksesta.
Onnea Otanmäkeen! työtä riittää monelle ihmiselle. Se on aivan hyvä lisä Kajaanin ja koko Kainuun työtatekeville ja kuntien verotuloihin.
Tästä saa moni perhe leipää pöytään!
Hyvä, hyvä! - Ei_pidä_aina_valittaa
Hyvä avaus! Olen monet kerrat käynyt Otanmäessä suunnittelemassa asuntojen korjauksia vuosikymmenten varrella. Erikoista on nämä vanhat kerrostalot. Jokaisella rakennuksella on oma nimi. Se on tosi sympaattista. Vanhoja ovat, mutta kelvollisia asumiseen.
Onnea Otanmäkeen Transtecin tilauksen johdosta! - transutekk
Taitaa tää otanmäki rahoittaa kajaanin kaupungin herrojen törttöilyt, onnea onnea
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233081Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122189Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712053Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1011873Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761593Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401386Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151309Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111105
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076