Kokemukset hypnoosista

egwbjv

Onko muilla ollut sellaisia kokemuksia, että jotkut henkilöt ovat yrittäneet hypnotisoida teitä? Esim. sillä tavalla, että ovat liikuttaneet kättään puolelta toiselle, tai tehneet jotain muita liikkeitä kädellä. Ja ovat tällä tavalla saaneet teissä aikaan paniikkireaktioita, joita käsittääkseni voi tulla hypnoosin seurauksena. Ainakin tässä artikkelissa sanotaan niin:

http://www.is.fi/kotimaa/art-2000000566336.html

15

1379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hypnoosinsalat

      Tunnen hypnoosia.
      Se ei tuota paniikki reaktioita. Hypnoosi tila on unitilan ja valveillaolotilan välimaasto.
      Siinä tankataan tavallaan alitajuntaa.
      Paniikkireaktiot tulevat jostain muusta ja ne usein ovat luonnollisia reaktioita ihmisellekin. Uhkaavat eleet tms.
      Voivat tulla jopa vauva-iästä asti jotain, minkä koet vaaraksi.

      • OletHypnoosissa

        Onko skitsofrenia hoidettavissa hypnoosilla?
        Onko skitsofrenia itseasiassa hypnoottinen tila?

        Voiko unessa hypnotisoitua?

        Voiko hypnotisoida itse itsensä?


    • hyp49834

      Olen hypnotisoinut minäkin. Sillä voi saada aikaan ns posthypnootisia suggestioita. Mutta henkilön oma moraali voittaa kuitenkin. Esimerkiksi hypnoosin avulla ei ketään saa tappamaan.
      Tupakanpolton ovat jotkut onnistuneet lopettamaan hypnoosin avulla. Eräs pomo lopetti änkyttämisen hypnoosin avulla. En tiedä onko totta, mutta kerrotaan että intissä joku olisi hypnotisoitu suosittelemaan pataljoonan komentajalle pepsodent hammastahnaa. Oli piessyt kaksi vartiomiestä ja päivystävän upseerin ennen kuin oli päässyt komentajan huoneeseen. Tosi tai ei, en tiedä.

      • Anonyymi

        Aivan varma tornihuhu, ei ole totta siteiksikään. Mutta tämä nyt ei varsinaisesti kuulu enää hypnoosikekusteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan varma tornihuhu, ei ole totta siteiksikään. Mutta tämä nyt ei varsinaisesti kuulu enää hypnoosikekusteluun.

        Miten niin mut hypnotisoitiin 1 mun sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin mut hypnotisoitiin 1 mun sitten

        Miten niin mut hypnotisoitiin 1 min sitten


    • Anonyymi

      Minulla on juuri tuollaisia oikeeita, kun jouduin akupunktiossa tietämättäni
      hypnoosi harjoittelun kohteeksi.

      • Anonyymi

        Et ole joutunut tietämättäsi hypnoosin kohteeksi. Joillakin henkilöillä esim. akupunktio on niin rentouttava kokemus, että vaipuvat syvään rentouden tilaan, jossa muisti voi kadota.
        Eli olet vaipunut transsiin.
        Ehkä tämä akupunktion suorittaja ei ole ollut tietoinen hypnoosin mekanismista ja on olettanut, että olet nukahtanut, niinkuin on tapahtunut. Hypnoosissa ihminen ei kylläkään nukahda, vaan on unen ja valveen rajamailla.
        Ihminen voidaan kyllä hypnotisoida vasten tahtoaan, joka kuitenkin vaatii ammattitaitoisen hypnotisoijan. Kyseessä täytyy olla hyvin herkkä hypnoosikohde (ehkä noin 5 % väestöstä) ja hypnotisointi tapahtuu yleensä nopeasti käyttäen hämmenystekniikoita.
        Itse olen joissakin ryhmätilaisuuksissa niitä esitellyt vapaaehtoisille.

        T. Hypnoterapeutti


    • Anonyymi

      Minä olen hypnotisoinut monia skitsoja hyvällä kokemuksella. Terveiksi on tulleet.

      T. Kliininen Hypnologi

    • Anonyymi

      Minä olen saanut hypnoosihoitoa ja kokemus oli eheyttävä. Terapeutti oli turvallisentuntuinen, tapasin häntä keskustelujen merkeissä useita kertoja ennen hypnoosia.
      Ei siinä todellisuudentaju minnekään häviä ja siitä pystyy kyllä heräämään ihan itsekin. Terapeutti antaa jo alussa sellaisia suggestioita, että tiedät mitä milloinkin tapahtuu. Terapeuttini oli ihan terveydenhuoltoalan ammattilainen tämän erikoistumisen lisäksi, ettei ollut mikään humpuukihypnotisoija. Kai niitäkin on.

    • Anonyymi

      Tiedän monia kliinisiä humpuukihypnomaakareita.
      Muuten , sinua vedätettiin. Et ollut missään hypnoosissa. Olit vain jossain kevyessä rentoutustilassa.

      • Anonyymi

        Ala hyvä lapsi kaukoparantajaksi.


    • Anonyymi

      Jos ihmisen, jolla on psykoosisairaus hypnotisoi niin minkälainen riski on saada siitä psykoosi päälle. Kuulemma voi laukaista sen niin mietin että miten suuri riski siinä siihen on?

    • Anonyymi

      Sotarikoshypnooseja minuun 1960 tuli kaksi kertaa erilaista ensimmäinen maailmansota sotarikoshypnoosi ja toinen maailmansota sotarikoshypnoosi ja neljää viatonta nenille 1970-1978 ja 1992 onnettomuus alkoi etunimeni toinen meni ensimmäisen kohdalle ja toinen nimeni meni ensimmäisen etunimeni kohdalle ja siitä alkoi onnettomuus jossa sähkökenttä toimii vastakkaiseen suuntaan minua loukaten asti niin kauan löin nyrkeilläni aivoihini osuvasti että taju meni ja ensimmäiset 5 vuotta tajuttomuuteen päättyi valveilla olot ja loput iskuista harveni kerrat 1997 vuodesta asti ja hätäkeskus 112 numeroon soittoni palautti 2002 vuosi minulle rekisterin joka palautti järjestyksen sähkökenttien ja tajuttomuuksiin iskujen sarjat loppuivat muutamaa hetkeä myöhemmin niin että tajuttomuuksiin menojen kertoja oli 7000 kertaa tajuton 11 vuoden aikana. Ja kirjoitin aikaisemmin suomi24 atomipommi vei minut tajuttomaksi joskus 2006 vuosi.

      • Anonyymi

        Juuri tämän palstan tasoista.
        Voimia sinulle.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe