Onko muilla samaa ongelmaa, eli meillä seksin harrastaminen joka toinen päivä ei tunnu toimivan sillä ovulaation aikaan miehen pussit on jo ihan tyhjät.. alkukierrosta homma toimii kun emme ole viikkoon harrastelleet mitään menkkojen vuoksi.
Täytyy kai tikuttaa tarkoin ovis ja säästää seksi sinne?
Miehellä tyhjät pussit
Haaveita87
3
1489
Vastaukset
- Menkää-hoitoon-hullut
Mulla mälliä tulee sen enempi mitä useammin tyhjentää. Luusereita olette sinä ja äijjäsi, eli älkää lisääntykö. Mahtaa viirata teillä muutenkin.
- Junnujumalan
Lapsi on lahja, ei niitä tehdä. Voi jumala älä ikinä päästä näitä lisääntymään, loppuu idiotismi tossa suvussa.
- Only-the-best
Meillä ei harrasteta seksiä, meillä vain rakastellaan pitkään ja hartaasti, tietysti paljaalla siittimellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait222997- 392587
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381453- 841340
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40989Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611