Onko muilla samaa ongelmaa, eli meillä seksin harrastaminen joka toinen päivä ei tunnu toimivan sillä ovulaation aikaan miehen pussit on jo ihan tyhjät.. alkukierrosta homma toimii kun emme ole viikkoon harrastelleet mitään menkkojen vuoksi.
Täytyy kai tikuttaa tarkoin ovis ja säästää seksi sinne?
Miehellä tyhjät pussit
Haaveita87
3
1574
Vastaukset
- Menkää-hoitoon-hullut
Mulla mälliä tulee sen enempi mitä useammin tyhjentää. Luusereita olette sinä ja äijjäsi, eli älkää lisääntykö. Mahtaa viirata teillä muutenkin.
- Junnujumalan
Lapsi on lahja, ei niitä tehdä. Voi jumala älä ikinä päästä näitä lisääntymään, loppuu idiotismi tossa suvussa.
- Only-the-best
Meillä ei harrasteta seksiä, meillä vain rakastellaan pitkään ja hartaasti, tietysti paljaalla siittimellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1964963Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1164056Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573525
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372927Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232326
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo302079UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949