Miten tuo moimobiili palvelisi sellaista käyttäjää joka pääasiassa tarvii normaalin puhelinliittymän: puheluihin, teksti-ja multimediaviesteihin mutta satunnaisesti myös tarvii nettiyhteyttä aikataulujen tsekkaukseen, pankkipalveluihin ja sähköpostiin?
Onko Moimobiili hyvä diili?
5
168
Vastaukset
- MoiMinulla
Varmaan ihan hyvin. Tolla 6 €/k puhelut tekstiviestit varmaan pärjää josset kauheasti soita ja
lähetä tekstiviestejä. Toi 4 Gt pitäisi riittää satunnaisiin verkkopalveluihin. Itellä on rajaton data
(12 €/kk) ja rajaton puhe (10 €/kk). Ainoa datayhteys on känny jonka jaan läppäriin ja puheluita
tulee yli 300 min./kk. Vielä hinnoista eikö puhelut ole 5.5 C/min ja samoin tekstiviestit/kpl ??
Multimediaviestit oli muistaakseni 0.30 €/kpl ?? Vähän kalliita ! Data jos menee yli 4 Gt 1.5 €/
alkava Gt. Lasktushan menee suoraan tililtä. Olen ollut ihan tyytyväinen! - OiskoIdeoita
Kuuluvatko tuohon MOI:n 6€/kk - rajattomat puhelut ja tekstarit ja jääkö maksu aidosti tuohon, vai tuleeko lisämaksuja ?
Tahtoo siis edullisen kännykkäliittymän, jossa rajattomat tekstarit ja puhelut, nettiä ei tarvitse, kuin varalla, jos sitäkään.- jumaprkle
https://globetel.fi/ https://www.moimobiili.fi/
äkkiseltään tuntuu oudolta maksutavat, en omista mitään maksukortteja , eikö laskua saa pankkiin e laskuna,sähköposttiin jne.... - huomaaja-
heh . moimobiilin chatissä mialla ja suvilla sama kuva
- seonmoimoimobiili
Moi mobiili myy dataa 1,50e/giga ja minimiveloitus 4 gigalta eli 6e/kk
LISÄKSI tietenkin puhelut maksaa joko minuuttiveloituksella tai LISÄmaksulla rajaton paketti. Et kai tosissasi luullut että 6 eurolla saa puhuakin rajattomasti?
Laskutus niillä on paitsi perseestä niin myös laitonta. Asiakkaalla tulee olla kohtuullinen aika laskutuksen tarkistukseen ennenkuin veloitus menee.
Moi nappaa rahat ensin ja etukäteen luottokortilta ennenkuin voi tarkistaa mitä veloitukseen kuului. Jos laskutus virheellinen kestää kuukauden-pari ennenkuin saa rahansa takaisin.
Moille pitää siis antaa vapaa pääsy tililleen eli liittymän saa vain antamalla luottokortin tiedot ja luvan Moille ottaa sieltä niin paljon kuin vain haluavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029