Yritäppä löytää nainen jolla olis suht normaali-järki, -ulkonäkö ja -tunne-elämä. Naiset on jotain ihme superstaroja kaikki olevinaan..
Kolme asiaa naisista
15
516
Vastaukset
- Joomut
Mietippä miten pitkään niillä(kin) nuoruus kestää. Se pitää ottaa ilo irti niillä jutuilla mitkä on saatavilla. Eikös?
Vanhempana sit eri jutut.- peruslissu
Mitä juttuja niillä sitten on? Ai, tyytyvät taviselämään?
- Nuoretonnuoria
Tuommosia niinkuin sanoit. Ainakin kaupungeissa.
- Perseenpitää
Olla esillä, vaikka kuinka naama olisi rutulla. Tosta saa tosi ristiriitaisen kuvan.
- Seonmediakasvatusta
Oravanpyörä
- Jaseonaika
Surullista, koska noi muoti-ikonit on ihan hajalla monesti, kuten noi lemmingsit.
- Ainakinstadissa
Tää meininki on ihan sairasta välillä. Itelläkin tulee semmoinen fiba räteistä pitääkö ampua aivot pellolle. Se tarttuu täst kaikesta paskasta.
- EipSiinSit
Ainakinstadissa kirjoitti:
Tää meininki on ihan sairasta välillä. Itelläkin tulee semmoinen fiba räteistä pitääkö ampua aivot pellolle. Se tarttuu täst kaikesta paskasta.
Räteistä? Itse mietin että onko se kateutta vai mikä sen saa aikaan ett jotkut on niin nyrpeänä toisten päällä olevista "räteistä" joskus yhdelle nyrpeällä naiselle tokaisin että "alastikko haluat minun kulkevan? Ok, voinhan mä tässä sitten riiisua.." ja avasin paitani nappeja julkisella paikalla ja pudotin osan vaatteistani pois kysyen "kelpaanko vieläkään? vähennänkö lisää rättejä jotta elämäsi ei nyt romahda minun takia? "
Muuttu koko täti vihreäksi ja lähti meneen siinä kohtaa kun rintsikat alkoi näkyyyn multa :D - Tapansakullakin
EipSiinSit kirjoitti:
Räteistä? Itse mietin että onko se kateutta vai mikä sen saa aikaan ett jotkut on niin nyrpeänä toisten päällä olevista "räteistä" joskus yhdelle nyrpeällä naiselle tokaisin että "alastikko haluat minun kulkevan? Ok, voinhan mä tässä sitten riiisua.." ja avasin paitani nappeja julkisella paikalla ja pudotin osan vaatteistani pois kysyen "kelpaanko vieläkään? vähennänkö lisää rättejä jotta elämäsi ei nyt romahda minun takia? "
Muuttu koko täti vihreäksi ja lähti meneen siinä kohtaa kun rintsikat alkoi näkyyyn multa :DKerran eräässä työpaikassa yks työkaveri katsoi mua päästä varpaisiin ja tokas naamallaan nyrpeä ilme ettei tarvitsisi missä tahansa rytkyissä töissä olla. Se työ oli sellasta ettei mitään ykköskuteita kannattanut edes päälle laittaa. Sanoin sille ett mulle oli jo alussa sanottu ettei kannata liian hienosti pukeutua. Tais ymmärtää. En mäkään hänen pukeutumistyyliä hienoa pitänyt, mutt enpä katsonut oikeudekseni häntä ohjeistaa mitä vaatteita aikuinen ihminen päällensä laittaa. Hänellä oli muutenkin tapana ohjeistaa muita miten laittautua jne... Kai hän omasta mielestään omisti hyvän tyylitajun ja ajatteli ett meitä onnettomia ressukoita pitää opastaa ett näytettäis yhtä hyvältä kuin hänkin.
- tietenniikii
Tunnen monta tuollaista. Mutta ovat varattuja.
- peruslissu
En oo varma tunnenko yhtään
- tietenniikii
peruslissu kirjoitti:
En oo varma tunnenko yhtään
Jos olet vähän nuorempaa ikäluokkaa niin voikin olla vaikeaa.
No kysäsen vaan: Mistä löytyy mies jolla nuo kaikki kriteerit on hallussa?
varmuudella yhtä harvassa kuin aloittajan mielestä naisetkin.Ihan normaali blondi vaan olen☺
- sielläsesalaisuuson
Kannattaa varmaan siirtyä täältä ihan oikeaan elämään niin tapaa norminaisia, niitä suomalaisia muumimammoja, joita kaikki oikeasti haluaa vaikka aina meitä laihojakin muumeja moititaan 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226636
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 613726
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292948Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342732Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452516Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262415- 401783
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 251685