Mistä näitä Bemaripellejä oikein sikiää?

Laadamies

Taas yksi pelle vedätteli ykkösvaihteella Sysmäntiellä saadakseen mörinöitä aikaiseksi ja sitten vinottain hidasteeseen 0,1 km/tunnissa, ettei vaan "erikoisalusta" ota kiinni. Toinen pelle oli parkissa Sokkarin suojatien päällä odottamassa kaveria asioilta ja aiheutti kunnon ruuhkat liikenteeseen parkkipaikalle. Oli hienot siniset ajovalot kyllä, lieneekö lailliset. Lippis oli komea. Voi jestas sentään näitä itsekeskeisiä typeryksiä! Hyvä että pippeli karvoja kasvaa, mutta isoja miehiä kuitenkin ollaan. Mutta onhan kuitenkin oma käsi karvainen ja antaa aina. Näitä surkimuksia pitäisi lyödä pari kertaa lättyn ja potkia palleille, jotta tulisivat vähän järkiinsä lapsellisuuksistaan. Pitäsiköhän alkaa julkaisemaan rekkareita?

20

703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leppiksenuhri

      No mee vetää lättyy äläkä täällä uhoa. Yhdellä bemmillä ei edes pääse hidasteista ettei helma ota kiinni, pitäähän sitä sit hidastella.
      Jos täällä rekkareita jaetaan ni kerro myös omasi, ja ylipäätään mitä niillä rekkareilla tekee, näkeehän ne muutenkin liikenteessä.

    • jotaintolkkuapliis

      Se on kuule hienoa kun uskaltaa harmaan synkällä sadekelillä päiväsaikaan ajaa vähintään seitsemääkymppiä keskustan läpi harmaalla bemulla ilman valoja, mitäs nyt koululaisista yms. väliä :/

    • ylempivälisarja

      Ai että Laadan omistavaa kommunistia nyt kirvelee, kateus korventaa rintaa niin että aletaan jo turpaanvedolla uhkailemaan. Muista kuitenkin että mahdollisuudet ennen himoamaasi matsia ovat 50-50, lajityypillisesti valttia on nopeus ja taito, runsailla pippelikarvoillakin varustettu mies kaatuu ryminän säestämänä, mitä isompi mies, sitä rumempi ryminä. Ai nii, ja tyhjät tynnörithän kolisee eniten....

    • Imase

      On sitä vaan aina niin helppo uhota netissä kuinka löis ja potkis munille. Ei taija olla ku puhumaan

      • Suomisuureksi

        Taidat olla matu (maahantunkeutuja) kieliopistasi päätellen. Toiset kutsuu turvapaikan hakijaksi. Jotkut jopa pakolaisiksi.


    • Nytoikeesti

      En ymmärrä jos yksi bemari tekee jotain tyhmää mutta sitten kun yhtäkkiä kaikki bemarikuskit onkin pellejä... melkee itkettää kun tää on niin lapsellista touhua. Antakaa ihmisten olla ja ajaa niihin hidateisiin hiljaa ja varovasti niinku niihin yleensä pitäiski ajaa.

      • munuainenkeulassa

        No kun bemmidraivereist vaan on pellejä käytännössä kaikki.
        Lippis vinoon ja bemmille monoo xdxd
        Videoo on lähtenynnä polliisille ajosta...


      • kettulanmasto

        Itse en tiedä mitään kyseisestä videosta. Mutta jossei siinä ajeta yli 80kmh keskustan läpi ni voi kyllä jokainen päätellä että poliisia ei paljoa hetkauta.
        Vähän sama kun sininen farkkuskoda mies kuvaili toisten ajoa kylillä jonkin aikaa sit, ei oo paljon nekään asiat edenneet. Pelkkiä hupiukkoja kylä täys.


      • LadaTuleeRajanTakaa

        Ladassa niin iso maavara, että voi huoletta ajaa hidasteeseen. Takalasissahan on tarra "Lujaa LADA laatua". Ja Lada jos saa vähän pusua jostain, niin ei haittaa.


      • autollamiekiiajan
        LadaTuleeRajanTakaa kirjoitti:

        Ladassa niin iso maavara, että voi huoletta ajaa hidasteeseen. Takalasissahan on tarra "Lujaa LADA laatua". Ja Lada jos saa vähän pusua jostain, niin ei haittaa.

        no ei e sinuakaan sitten haittaa kun itse ajat mutterviritelmällä.
        ei se ainakaan minua haittaisi jos pusun sinun perääsi antaisin.

        ainahan saat toki tilaisuuden kertoa mikä rassaa.


      • LadaTuleeRajanTakaa
        autollamiekiiajan kirjoitti:

        no ei e sinuakaan sitten haittaa kun itse ajat mutterviritelmällä.
        ei se ainakaan minua haittaisi jos pusun sinun perääsi antaisin.

        ainahan saat toki tilaisuuden kertoa mikä rassaa.

        Eipä ole alla mitään vitun mutteriviritelmää. Mistähän niin päättelit, että mulla olis joku mutteriviritelmä? Älä vittu puhu, josset saatana asioista mitään tiedä!


    • Kylmääkyytiä

      No ei siinä ladamies sitten muuta kun seuraavalla kerralla huidot bmw:n tien sivuun ja yrität vetää lättyyn jos noin ahdistaa. Vissiin paha pattitilanne kun uhoamista ei kukaan jaksa kuunnella ja muuta et uskalla tehdä. Pitäisi potkia kohtuun takaisin tuommoiset kaltaisesi vikisijät.

      • arvaasmillämieajan

        en tiedä latamiehestä mutta jos minua vituttaisi joku kyrpä liikenteessä niin en siitä täällä vouhkaisi tämän enempää.
        pikkupoikia suurin osa näistä audi bemari kuskeista joten turpa kiinni vaan siellä.


    • vbnbvnvn

      Hiukan kyllä häiritsee kun jo ihan romun asteella olevissa bemareissa sitten niin kovin alaikäisiä tyttöjä kyydissä.

      • jousientestaaja

        Jaah, no pistähä sitte vanhemmille viestiä.


    • OpelAstraJanneJokinen

      " lajityypillisesti valttia on nopeus ja taito, runsailla pippelikarvoillakin varustettu mies kaatuu ryminän säestämänä, mitä isompi mies, sitä rumempi ryminä"

      mitä isompi mies, sen pidempi lentomatka pienelle miehelle.

    • Z7z

      Onko se niin, että... Bemari tekee pelleksi, audi kusipääksi ja skoda köyhäksi?

    • uiskonkuva

      Jotkut nuoret ovat saaneet käsityksen, että reteä ajotapa lisää statusta ja moottorin äänen voimakkuus kuvastaa voimaa jalkovälissä. Useimmat heistä aikuistuvat joskus, ja joku surkimus jää näihin kuvitelmiin. Eipä tuosta muuta ongelmaa oikeastaan ole, kuin että joskus ovat häiriöksija toisinaan vaarantavat kanssaihmisiä.

    • hävetkääjo

      Ai että väkivalta tekee järkeväksi? Eipä ole muumiolla montaa aivosolua enää toiminnassa.

    • uiskonkuva

      Väkivallassa ei ole mitään tuomittavaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1445
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1235
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe