mieheksesi puuseppää? Palkka on tällä alalla huono mutta minä yritän :/
https://www.youtube.com/watch?v=sP62l9DlrUg
Kelpuutatko nainen
17
388
Vastaukset
- Jokumuuammatti
Älä aliarvioi itseesi!! ihan hyvä ammatti sinulla.
- HyvvääYötä
Elämän ja kuoleman kysymys : D ))
Eiköhän se tärkeintä millainen ihminen on muuten. Ei ammatilla eikä rahalla merkitystä. Kyllä vähemmälläkin tulee toimeen. Rakkaus tärkeintä.
- Omavalta
No totta helvetissä. Sormet, ne taitavat sormet ja taitavat kädet.
- Kyllä_hyväammatti
Sehän on mahtavaa , osaat varmaan tehdä kaikenlaista. Arvostan kädentaitoja.
No varmasti kelpuutan, sillä tarvetta on, koska
https://www.youtube.com/watch?v=O-fBfvTxD9w
Tervetuloa puuseppä ;o).- entiedämitäsanoa
Kiitos rakas...
Lisäisin vielä; tärkeää, että toinen viihtyy työssään mitä tekee.
- tuplakoo
Jos nimesi on Harri "Höylä" Soikkeli niin kyllä kultaseni.
- ainakinnuoruudessa
Ei se ammatista ole kiinni, mutta kun haluan vain yhden tietyn miehen ja hän ei ole puuseppä, mutta tiedän että osaa korjailla paikkoja.
- puuseppäfani
Ammatilla ei väliä mutta jos pitäis näin niinku naisena listata suosikkiammatit miehelle/kumppanille, niin puuseppä olis ihan siellä kärjessä eli puuseppämiehet ovat mieleeni. Siis sellaiset jotka myös osaavat tehdä jotain. Pelkkä ammattinimike ei kerro mitään.
- totuusonseettä
Täällähän naiset sanoo arvostavansa, mutta tosielämässä ei paljon kiinnostusta naisilta saa, jos asuu jossain lähiössä, ajelee vanhemmalla Toyotalla, lomalla käy Tallinnan risteilyllä ja naisen vie kahville ABC:lle.
- Runotytteli_
Niin pienet on piirit sulla..
Niin kapeasta perspektiivistä kaiken näet..
Oma norsunluutornisi sua suojaa ,
huutelet sieltä..
Totuutta et silmiin uskalla katsoa ;)
- Niinsevaanmenee
Arvostan kädentaitoja, eikä mitään alatyylistä tähän sisälly. 🤗
- Vaatimattomallemiehelle
Puuseppä on hyvä ammatti. Olethan keskimääräistä älykkäämpi, joten pystyt mihin vaan.
- puusepäntytär
Isäkin teki työuransa puuseppänä. Ihan hieno ammatti. En usko että minulla edes synkkaisi kenenkään akateemisen miehen kanssa pidemmän päälle.
- Tsunamiaalto
Riippuu muista taidoista enemmän, kuten myötäelämisen taito, huumorintaidot..puusepäntaidot ovat plussaa silti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 216548
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 603677
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2282937Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342712Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452496Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme252335Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 401753
- 241618