Kukaan ei tunne mua.

UnknownCutie

Mulla on erilaisia persoonia. ne muuttuu itsestään. tai no niin joskus olen tyhmä ja joskus oon fiksu ja outo. Mun päässä liikkuu paljon asioita usein. Mä tiedän jos mä kayttäydyn oudosti. Luuletko etten tiedosta sitä että joskus näytän muille liian energiseltä kun oon siinä persoonassa? Mä tahallaan valehtelen olevani tietämätön. Mun on helppo valehdella. Ehkä se johtuu mun ulkonäöstä? koska oon söpö energinen teini. Silti jos joku sanoo asioita jotka on musta loukkaavia katon niitä sillä katseella. en tiedä mikä se katse on. se on sellanen erikoinen. Kun muut itkee mulla ei oo paha mieli. Mä alan itkemään etten vaikuttais erilaiselta. Pääsen mun teoista läpi helposti. kaikki uskoo mun roolia. koulussa, kotona, ulkona kun oon kavereiden kanssa. voin näytellä montaa erilaista ihmistä. en halua olla vaan yksi. Joku mies kerran luuli etten tietäis. että en muka tietäis mitä se ajatteli sillon. mä tiesin alusta asti että sä halusit olla johtava rooli ja yritit manipuloida mua. älä tee sitä fiksummalles. ja nyt sain sen roikkumaan mussa samalla kun se luulee sekottavansa mun päätä. idiootti. mut se on helppoa. Sen tulkitseminen ja pelin kääntäminen. Tee vaan mitä haluat. Ja mieti mikä oikeasti oot. niin mä teen. ja sain mitä mä halusin ;)

1

59

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tästähän saapui mieleen trolli vuosien takaa. "Kyllä sinä olet se suurin vitsi kaikkine sivupersooninesi ja tämä on fakta. etkö huomaa vieläkään kun takanasi nauretaan?" hän toisteli näennäisen satunnaisesti.

Mitä jos nekin tietävät? Mitä jos te vain manipuloitte toisianne? "Hän luulee, että luulen hänen luulevan...." Teidän maanpäällinen(?) helvettinne tahi taivaanne, riippuen siitä, nautitteko itse aktista, vai päämäärästä, jota ette saavutakaan.

Näetkö? Minäkin osaan jauhaa paskaa. Luulitko, että olen syvällinen?

Kerrokset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      77
      6012
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3301
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      2928
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2152
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      28
      2121
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      110
      1970
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1909
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1909
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1558
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      17
      1348
    Aihe