Saksalaiset miehet

ichverstehenicht

En ole koskaan ollut saksalaisen miehen kanssa sängyssä (kuitenkin kolmen kanssa tanssinut ja kahta suudellut, mutta asiat eivät syystä tai toisesta edenneet sen pidemmälle), eivätkä he aikaisemmin minua olisi voineet vähempää kiinnostaakaan huomioni kääntyessä enemmän ranskalaisten, espanjalaisten ja italiaanojen suuntaan. Nyt on kuitenkin ne etelän miehet nähty ja osin koettukin, ja yhtäkkiä saksalainen mies onkin yllättävästi alkanut kiinnostaa.

Jo neljä vuotta sitten junamatkalla Pariisista Rostockiin kiinnitin huomiota siihen kuinka yhtäkkiä Saksassa olikin joka puolella hyvännäköisiä miehiä, siinä missä silmä oli jo sen verran tottunut Espanjan katukuvaan että miehet siellä näyttivät keskimäärin ihan tavistallaajilta (toisin kuin aikanaan ekoja kertoja Espanjaan lentäessäni, jolloin kentällä näkyi vain komeita adoniksia).

Ja nyt sitten vapun jälkeen on alkanut saksalainen kutkuttaa enemmänkin... Heillä kun näyttäisi olevan myös käytöstavat kohdillaan, ihan eri maata kuin esimerkiksi Espanjan härskit vonkaajat tai Ranskan kaksinaamaiset pellet (aluksi herrasmiesmäisiä ja kovin hienotunteisia sen suhteen etteivät koske naiseen liian intiimisti, mutta kun ne päästää tositoimiin, alkaakin selkään puukotus ja huorittelu).

Millainen on saksalainen mies sängyssä? Tällä palstalla naiset aina puhuvat vain italiaanoista, fransmanneista ja espanjalaisista, mutta silmiini ei ole vielä osunut ainuttakaan kokemusta saksalaisista miehistä...

8

3759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ichverstehenicht

      Ilmeisesti ei kukaan muukaan ole ollut saksalaisen miehen kanssa sängyssä, kun ei tule yhtään vastausta...?

    • puoliksisaku

      Me olemme kohteliaita ja ystävällisä, mutta emme tuo esiin seksuaalisuuttamme, olemme korrekteja ja naisen huomioon ottavia, mutta meissäkin piilee se se entisaikojen luolamies. Hän , joka saa sen esiin on onnellinen.

      • Lederhosens

        Usein taipuvaisia myös SM puolelle, näkyy hyvin saksalaisten erotiikkakauppojen tarjonnassa.
        Lomalla monet menevät nakurannoille muiden miesten kanssa ja illalla lederhoosenit jalkaan ja baanalle (lomalla pitkät mustat, kotimaan kaljafestareilla ruskeat olkaimilla).


      • ichverstehenicht

        Tuo on kyllä tullut huomattua ettette tuo seksuaalisuutta esille. Tapaamani saksalaismiehet eivät oikein ole osanneet ehdottaa seksiä, eivät edes ne joita olen suudellut.


      • Anonyymi
        Lederhosens kirjoitti:

        Usein taipuvaisia myös SM puolelle, näkyy hyvin saksalaisten erotiikkakauppojen tarjonnassa.
        Lomalla monet menevät nakurannoille muiden miesten kanssa ja illalla lederhoosenit jalkaan ja baanalle (lomalla pitkät mustat, kotimaan kaljafestareilla ruskeat olkaimilla).

        Mäkin olin ihan Räsänen kännissä ja kyllä sain mut en kyllä muistan minkä maalaista nyt oon paksuna saas sit nähä minkä maan geenit on vai onko oman ukon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin olin ihan Räsänen kännissä ja kyllä sain mut en kyllä muistan minkä maalaista nyt oon paksuna saas sit nähä minkä maan geenit on vai onko oman ukon

        Piti lukea räkänä tää puhelin pistää omiaan


    • puoliksisaku

      No joo, ehkä pieni näkyvä vähemmistö. Mutta puhe olikin saksalaisista miehistä. Niitä ei tapaa olutfestivaaleilla, vaan pienemmissä sakasalaisissa kaupungeissa ja normaalin elämän puitteissa. Kuten sanoin, hän on onnellinen joka tapaa oikean saksalaisen miehen. En tarkoita miesten miestä, sillä nehän ovat homoja.

    • Anonyymi

      Ehkä kyseiset miehet pitivät toisistaan siinä puuma jää kyttäileen muun maalaisia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe