4Smile tai joku muu tarot tulkitsija

pirjoliisaq

Hei mitä korttisi näyttävät parisuhteesta, minua askarruttaa se että miehellä on muutama naispuolinen ystävä, Se asia ei haittaisi muuten , mutta ihmetyttää että hän poistaa viestejä ja onkin yllättäen todennäköisesti siirtynyt sähköpostia käyttämään. Minua mietityttää , onkosattuma tai ei haluaa loukata minua tai onko oikeasti jotain salattavaa, Haluaa ollaa minun kanssa jatkossakin, ja on tosi hyvä ihminen muuten. Minua painaa kuitenkin että onko oikeasti rehellinen minulle . on vakuutanut ettei hänellä ole ketään toista, vain joitakin ystäviä. Ihmetelen vaan etteivät ytävät soita enää mun aikana, mutta soitettu on kun en ole paikalla. Kuvittelenko vaan . Ollaan jo vanhempia ihmisiä en jaksaisi enää mitäändraama . kolmio siis......Olen joutunut ennenkin petetyksi, huijatuksi. En oikein tahtoisi uskoa hänestä sellaista. Hyväksyn kyllä ystävät muttei salamyhkäisyyttä ja pettämistä. Haluaisin jatkaa hänen kanssa. Uskallanko heittäytyy rohkeasti.

2

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taidat olla yksinkertaisen lisäksi myös sairaalloisen mustasukkainen. Ei hyvä yhdistelmä.

      Jos ei ole kaikki inkkarit kanootissa ei kannata ihmetellä jos mies juoksee muiden perässä, kun me juostaan vaikka olis ne kaikki inkarit kanootissa.

      Mutta yksinkertaisuuttasi on turha mainostaa korteista katsojalta, se aiheuttaa älykkäälle miehelle oksennusreaktion.

    • anarkistit

      Ahaa sä tulit tännekin näsästelemään ja yrittää kontrolloida tätäkin palstaa...hanki parisuhde tai elämä ,tai hae apua-pakkomielteesi on rajoittavaa varmasti sullekin jo ,paitsi että suossa oleva ei enää n äe hätäänsä,,,kellon ympäri täällä tyhjennät oksennustasi sielustasi, et sä täällä saa kontrollia aikaan,,,eikä kukaan käänny sun epäuskomuksiisi,,,,ota enemmän huikkaa niin saat päätäs rauhallisemmaks...tai hae naapurista joku lämmittelemään sua,,unohdat hetkeksi pakkomielteesi täällä,,,jokainen uskoo mihin haluaa,sitä ei sun mielipiteet koskaan muuta,vaikka miten paljon olet vastaan...koita jaksaa ja voi hyvin...rauhaton sielu-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe