Miten saa ikkunalasiin kuivaneet raidat pois?
Ikkunalasin raidat pois. Apua!
6
455
Vastaukset
- YritäEdesJoskus
Pesemällä.
- Onnistuttu
Sumutinpullosta pesuainetta koko ikunalle ja lastalla taidolla kuivaus.
- Kottariope
Ikkunanpesu on maailman viheliäisin homma. Vaikka kuinka huolella peset, aina jää jotain raitoja tai muuta sellaista. Ikkuna näyttää pesun jälkeen kirkkaalta mutta heti kun aurinko paistaa, näkyy kaikenlaista raitaa ja jälkeä. Ajattelin, että siinäpä näkyy, en ala "parsimaan".
Minulla on paljon ikkunoita ja vielä niitä vanhanaikaisia joissa kuusi pestävää pintaa. Lisäksi vielä iso lasitettu parveke jossa 12 erillistä ruutua, elikkä 24 pestävää pintaa. Saan kylliksi tuosta touhusta joka kevät ja syksy. En toki aukaise joka kerta kaikkia välejä ja pesen toisinaan vain sisä- ja ulkopinnat. Hyi! - Osaanhomman
no joo, kuivaamisessa se suurin moka varmaan tapahtuu, kumilasta ON hyvä, jos osaat sitä käyttää, ravista/ pyyhkäise kuivaksi, joka vedon jälkeen, tai kuivaa ikkuna sanomalehdellä, jolloin lasista tulee kyllä kiiltavä.
- kirkkaasti
Minä sain työnantajalta kokeilla akkukäyttöistä ikkunankuivausta. Se kävi todella nopeasti ja olin aivan haltioissaan, että ostan itselle kanssa sellaisen. Seuraavana päivänä katsoin aamuaurikossa makuhuoneen ikkunaa ja järkytyin. Kauheita raitoja oli jäänyt, joten ajattelin käyttää ihan tavallista ikkunalastaa. Tietääkö kukaan, mikä olisi hyvän merkkinen ikkunalasta? Minulla on vanha Sinin lasta, mutta uutta Sinin lastaa, kun olen käyttänyt, niin kuivaa huonosti.
- viledalla
Jospa laittaisit veteen Etikkaa vain muutama tippa ja pyyhit sillä viledalla.
Kirkasta tulee. Ei sanomalehdellä, kun nykylehdistä lähtee mustetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512