Nyt tarkat ohjeet! missä siaitsee khao lakissa kilpikonnien kasvatuslaitos?! Oon sieltä venelaiturin tieltäkin ettiny mutta koskaan en oo löytäny :)
Kilppari123
5
166
Vastaukset
Conservation Centre of HRH Princess Chulabhorn Undersea Park Project
lienee virallinen projektinimen englanninkielinen käännös.
http://www.thaimuang.com/phang-nga/attractions/thai-muang-attractions.html
Linkissä näkyy ainakin kuva ko rakennuksesta.
http://khaolaklovers.com/khao-lak-map-khuk-khak-to-tap-lamu/
8 ruutu. siinä ylimmän nuolen kohdalla.
Toivottavasti löytyy.- Puusilmä1
En käsittäny oon niin hönö :) muttako sen armeija kohdan ohi ja sit vasuriin vähän ennen laituria? TÄH :)
ei ku oikealla puolella. Ihan sen Tab la mun tien varressa, oikealla puolella.
Tossa loversin kartassa , alimmainen rivi, toinen ruutu oikealta . Siinä lukee conservation center ...
se on siinä nuolen kohdalla. Tosin sisäänkäynti ei ole mitenkään puoleensa vetävä. Mut ei tosta kuvan rakennuksesta voi erehtyä.- Puusilmä1
Ok, tack NYT KÄSITIN 😂
Jos muuten jotain ei tiedä tai löydä khao lakista. Hyvä paikka tiedustella on ban nam sai projekti.
Se löytyy khao lakista tullessa, vasemmalla puolella jonkin verran ennen tota tab la mun risteystä.
Seinässä lukee isolla Tourist information center .
Sieltä saa myös ilmaisen kartan jossa paljon aktiviteettejä.
Jos vaikka haluaa tutustua veneenveistoon, puutarhakasvatukseen, thaiasumiseen, käsitöihin jne.'
Sieltä myös löytyy yhteystiedot erilaisiin retkiin, ja aktiviteetteihin.
Vaikkei senkään tienpuoleinen julkisivu houkuttele, sinne on helppo mennä. Siellä on myös ravintola, ostaa sitten vaikka jätskin tai juoman, jos ei muuta keksi.
Itse olen ihan rauhassa saanut katsella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631423Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491215Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241179Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111100- 1261061
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315981- 42929
- 72895
- 73889