Ja jos asun siellä niin pääsenkö sotkuun?
Onko Hoikankankaan asunnot varuskunta-alueella?
19
759
Vastaukset
- sodemunkki
Ei ole varuskunta-alueella etkä pääse sotkuun....
- tuodnoin
eikö sitä pääse vierailemaan päiväsaikaan tai jopa illemmalla, hetkosnen.. jos asuu alueella, aika monet käy töissäki tuol varuskunta puolella
mut asiat voi nu muuttuakin, kannattaa kysellä, nehä on yksityistäneet hieman niitä asuntoja joissa yhteinen vesi naapurin kans ja noin millimetrin tuhanneosan paksuiset seinät vaikak näennäisesti kovat jonku verran
kellaripuolen saunavuoro kannattaa varata ni on paikka käydä kouraa veikottamassa- Tolokkero
Naapurin kanssa yhteinen vesi. Oletko nauttinut jotain?
- käsiköpä
putkisto
- Jol11
Ei pääse hoikankankaalla asuvat varuskunnan alueelle sen enempää kuin muutkaan.
- Majurikersantti
Kyllä kulkuluvan omaavat pääsevät asuinpaikasta riippumatta.
- Mullapakorttion
Hoikankangas on samanlainen asuinalue, kuin mikä tahansa kaupungissa oleva asuinalue. Ainoa ero, että se nyt sattuu olemaan varuskunnan kupeessa. Ja mitä varuskunta-alueelle pääsemiseen tulee niin sinne pääsee siellä palvelevat varusmiehet, henkilökunta ja muutoin alueelle kulkuluvan tms. omaavat henkilöt. Ja tokkopa tälläista kulkulupaa tulee saamaan sillä perusteella, että asuu hoikankankaalla. Mutta lähi kaupoistahan niitä munkkeja saa ostettua ja syö sitten vaikka kotona.
- Munkkimies82
Siis saako sotkun munkkeja kaupoista
- pvhommatparhaita
Ainakin munkkeja, tuskin sotkun sellaisia kuitenkaan. Mutta hankkiutuu duuniin prikaatille tai rakennuslaitokselle niin sit pääsee sotkun munkeille ja hyväääääään työpaikkaan.
- äläkysele
Et pääse syömään munkkeja. Mene suorittamaan intti niin pääset!
- eiköse
sitä ku munkkina jos itse, olisi huono homma vielä syödä sokeri munkkia, sitte entistä varmemmi jatkuu munkin elo ja kourahommat, sit taas ku et syö munkkia munkkina, vaikutat varmimmin varatulta ja entistä varmemmin jatkuu kourahommat eli ojasta allikkoon
- Pärsaukko
Venäjän vakooja kyselee miten pääsis katsomaan Suomen sotasalaisuuksia.
- Anonyymi
Esim. Kaksi - neljä kertaa vuodessa järjestetään vala- ja läheisten päivät, jolloin on mahdollista käydä varuskunta-alueella ja samalla sotkussa. Ja lisäksi varusmies voi vapaallaan pyytään vieraita, jolloin hänen tulee noutaa vieraat portilta sotkuun.
- Anonyymi
mitenkähön lie
Tarkoittaako se sitä että. Kyllä, sitä se tarkoittaa.
..
niin, minusta kyllä päiväsaikaan ja illallakin.. saisi vieraana käydä alueella jos kertoo vaa portilla mikä käynnin syy.. hmm..
helpompi tietysti jos töitä on aidan toiselle puolelle.. - Anonyymi
On jumalauta munkin himo, jos pitää sen takia varuskuntaan päästä.
- Anonyymi
Mina olen Aimo Suomalainen, levaseppahitsaja rakkaasta Suomalainen kotikylasta Alavuus. Mina myos aito patriootti ja isien maa ystava olen kiinnostunut paasemaan varuskuntaa katsomaan. Jos te tieto miten mahdollista, kertokaa. Olisi mukava jalleen paasta katsomaan lapsuuden rakas varuskunta syoda munkki ja oppia vartioston kayttama radiotaajuus.
- Anonyymi
Kyllä minulle ainakin riitti syyksi että haluan käydä sotkussa munkkikahveilla.
- Anonyymi
Käy kokeilemassa, pääset putkaan. Siellä kuulustellaan ja pampulla hakataan jalkapohjiin jolloin ei jää todisteita.
- Anonyymi
Saako siellä syntejä anteeksi, kuten Suviseuroissa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2231397- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!62985Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809