Jannen luona

Tyttö25

Olimme Jannen kanssa tavanneet ensi kerran edellisenä viikonloppuna juhlissa erään yhteisen ystävämme kotona. Ehdimme silloin tanssia vain aivan pikaisesti ja jutella yhdestä kuin toisestkin asiasta. Minun täytyi silloin lähteä pois jo hyvissä ajoin, mutta ehdimme kuitenkin sitä ennen vaihtamaan puhelinnumeroita. Muutaman päivän päästä hän soittikin ja ehdotti tapaamista tavalla, josta olimme juhlissa puhuneet.

Soitin hänen ovikelloaan pari minuuttia etuajassa. Hetken odottamisen jälkeen ovi aukesi, ja tutut kasvot tervehtivät minua. Päälläni oli pitkä tumma villatakki. Vaikka oli talvi, ei ulkona ollut läheskään niin kylmä, että sää olisi vaatinut sitä. Päinvastoin, olin ottanut takin päälleni Jannen pyynnöstä. Lisäksi takki korosti pitkiä, yli hartioiden yltäviä hiuksiani.

Astuin sisälle asuntoon, ja Janne sulki oven takanani. "Ota takki pois päältäsi", hän sanoi. Sekunnin ajan mietin, haluaisinko sittenkään osallistua tähän iltaan. Uteliaisuus sai kuitenkin yliotteen ujoudestani, ja pudotin takkini vähäeleisesti päältäni lattialle. Takki jäi pienenä myttynä lattialle. Sen alta paljastui vartaloni jonka peittona olivat vain rintaliivit ja pikkuhousut, juuri niin kuin olimme sopineet. Tunsin kuinka hänen silmänsä vaelsivat hitaasti vartaloni yli, ja näin hänen silmistään, että hän piti näkemästään. Kapea vyötäröni ja pienehköt mutta kiinteät rintani korostavat toisiaan tavalla joka saa muut naiset kadehtimaan muotojani. Viininpunaiset pikkuhousuni ja rintaliivini peittivät vartaloani juuri sen verran, että mielikuvitukselle jäi tilaa miettiä mitä niiden alta paljastuisi. Hän tarttui hellästi olkäpäihini ja käänsi minut kohti makuuhuoneen ovea. Sanoja ei tarvittu. Hänen kätensä päästivät irti olkapäistäni, ja oikea käsi lähti valumaan alas pitkin vasenta olkavarttani. Hän tarttui käteeni ja ohjasi minut kohti sänkyään, jonka laidalle jäin istumaan. Hän itse meni istumaan vieressä olevan pöydän äärellä olevaan tuoliin.

"Käy siihen selällesi, ja tee olosi mukavaksi", hän sanoi. Laskeuduin alas sängylle, ja sovitin tyynyjä ja peittoa pääni ja selkäni alle siten että asennostani huolimatta minulla oli hyvä näkyvyys niin omaani kuin Jannenkin jalkoväliin. Hänen katseessaan näkyi kiihoittuneisuus, vaikka hänen farkkunsa estivät minua edelleen näkemästä hänen kaluaan. Olin kuullut eräältä asiantuntevalta tutultani, että noista housuista paljastuisi jotain mitä kannattaisi odottaa. Janne ei luultavasti tiennyt, että kaverini Laura oli kertonut minulle tapahtumista puolen vuoden takaa.

"Hyväile itseäsi liiviesi päältä, mutta älä vielä koske jalkoväliisi", hän sanoi. Nostin käteni hartioilleni, ja lähdin etenemään hitaasti alaspäin. En ollut aiemmin masturboinut kenenkään nähden, mutta kiihottava tilanne sai minut unohtamaan ujouteni. Halusin vain tehdä tilanteesta hänelle niin kiihottavan kuin mahdollista. Käteni kiersivät vartaloni yli kuin levittäen näkymätöntä öljyä iholleni. Etenin hitaasti rintojeni yli kohti vatsaani ja haarojani. Käteni hivelivät kevyesti vatsaani, jonka iho tuntui sormenpäissäni kuin sametilta. Oli uskomatonta miten omien käsieni kosketus saattoikaan tuntua näin ihanalta lähes tuntemattoman miehen katsellessa minua. Käteni tuntuivat kuin höyhenen kosketukselta, joka liikkui ihoa hipoen vatsaani pitkin, Tunsin kuinka kosteus alkoi tuntumaan jalkojeni välissä, ja käteni alkoivat siirtymään kuin tahtomattani kohti pikkuhousujani. Olin jo pujottamassa sormiani niiden alle kun Janne tarttui käteeni pysäyttäen minut. "Mitä minä äsken sanoin pilluusi koskemisesta?", hän kysyi.

Hän tuli viereeni sängylle, tarttui kiinni molemmista käsivarsistani ja käänsi minut mahalleni. Hän siirsi kätensä ranteilleni kääntäen molemmat käteni selkäni taakse. Kuulin televisiosta tutun käsirautojen napsahduksen. "Eiköhän nämä pidä sormesi kurissa vähän aikaa", hän sanoi. En tiennyt mistä hän oli ne yht'äkkiä löytänyt. Ne olivat varmaankin olleet hänellä koko ajan piilossa, sillä niden metalli tuntui lämpimältä, aivan kuin ne olisivat olleet ihoa vasten jo pitkän aikaa. Makasin sidottuna itselleni lähes tuntemattoman miehen sängyllä. Jo pelkkä ajatus tilanteesta tuntui samalla sekä erittäin kiihottavalta että pelottavalta. Sidotuksi tuleminen oli toki jo pitkään ollut yksi haaveistani, mutten koskaan ollut kokeillut sitä todellisuudessa. Olin vain kerran ohimennen maininnut siitä parhaalle ystävälleni. Olisiko Nina voinut kertoa hänelle salaisuuteni? Tunsivatko he edes toisensa? Olin jo liian kiihottunut pohtiakseni asiaa. Nyt halusin vain hänen jatkavan sitä mitä ikinä hän olikaan suunnitellut. Tunsin kummallista luottamusta tätä isoa miestä kohtaan, ja halusin vain tuntea hänen kätensä ja kielensä vartalollani.

Makasin sängyllä mahallani kykenemättä liikkumaan. Janne oli selkäpuolellani enkä pystynyt näkemään mitä hän oli tekemässä. Tunsin hänen kätensä hartoillani. Hän hieroi hellästi niskaani ja kaulaani. Sormet liikkuivat hyväillen hiuksistani kaulalle ja sieltä edelleen hartioitteni kautta selkääni. Tunsin kylmien väreiden kulkevan läpi koko kehoni. Kuinka taitava hän olikaan! Rintaliivieni hakaset aukesivat kuin itsestään. Hänen sormensa tarttuivat liivieni olkaimiin ja siirsivät ne pois olkapäiltäni. Sidotut käteni estivät häntä ottamasta liivejä kokonaan pois, ja ne jäivät yhä roikkumaan käsieni ympärille.

Hän jatkoi matkaansa alas selkääni pitkin. Hänen kätensä eivät koskeneet lainkaan takapuoleeni, vaan siirtyivät seuraavaksi reisilleni. Kiduttavan hitaasti nämä taitavat sormet piirtelivät näkymättömiä kuvioita reisieni sisäpinnoille. Sormet lähestyivät vaarallisen lähelle pilluani ennen kuin ne taas vetäytyivät pois juuri kun kaikkein eniten halusin niiden koskettavan minua. Halusin pillulleni lämpimän kielen tai edes käden. En kuitenkaan uskaltanut sanoa sitä ääneen. Hänhän saattaisi odottaa minun sanovan juuri niin ja lopettaisikin heti vain minua kiduttaakseen. Sormet etenivät jälleen ylös reisiäni, vain vetäytyäkseen pois viime hetkellä. Viimein tunsin jotain jalkovälissäni. Sen täytyi olla käsi jonka sormet liukuivat kevyesti pikkareitteni peittämien häpyhuulien yli. Yritin yhä hillitä itseäni, mutta suustani karkasi huokaus, joka varmasti teki selväksi miten nautin hänen kosketuksestaan. Vaistomaisesti yritin levittää jalkojani, jotta hän saisi parhaan mahdollisen tilan työskentelylleen.

Sormet tarttuivat pikkuhousujeni reunoihin ja alkoivat vetämään niitä määrätietoisesti pois päältäni. Käskemättä nostin lantiotani ylös helpottaakseni hänen työtään. Pikkarini olivat pian kokonaan pois jalastani, ja ne päätyivät lattialle paikkaan jonne en nykyisessä asennossani pystynyt näkemään. Lukuunottamatta käsirautoja ja yhä käsissäni roikkuvia rintaliivejäni, olin nyt täysin alasti. Puolipaljaaksi ajeltu pilluni oli paljaana hänen edessään, kokonaan hänen käytettävissään, ja se odotti lisää kosketusta.

Hänen kätensä tarttuivat jälleen käsivarsiini ja käänsivät minut selälleni sängylle. Pitkästä aikaa pystyin näkemään ympärilleni. Jossain vaiheessa hän oli riisunut pois vaatteensa lukuunottamatta boksereitaan. Ne olivat väriltään harmaat, ja niiden etumuksessa pullotti jo lupaavasti. Harmikseni housut olivat sen verran löysät, että en pystynyt kokonaan näkemään niissä odottavan kalun mittoja. Laura oli ollut hyvin tarkka hänen vartalonsa kuvailussa, miksei siis myös siinä kaikkein tärkeimmässä osassa joka vielä oli piilossa. Hänen kehonsa oli atleettinen ja hyvin muodostunut. Hartiat olivat leveät, ja rintalihakset erottuivat hyvin, muttei kuitenkaan liiallisesti. En ollut nähnyt häntä aiemmin ilman paitaa, mutta olin välittömästi täysin myyty.

Näkymät olivat saaneet minut kokonaan unohtamaan oman tilanteeni. Makasin alasti selälläni sängyllä. Edes selkäni taake sidotut kädet eivät olleet suojanani, vaan olin kuin tarjottimella, pillu ja rinnat paljaina, vain odottaen, että joku tulisi pelastamaan minut kiimastani. Nostin jalkojani ylös saadakseni itseni yhä paremmin tarjolle. "Nuole minua. Nuole minut loppuun asti nyt!", sanoin kiimaisimmalla äänellä joka oli koskaan tullut ulos suustani.

Hänen päänsä laskeutui jalkojeni väliin, ja pian tunsin lämpimän kielen kosketuksen reiteni yläosalla. Olin jo aivan märkä, ja hänkin oli huomannut sen. Hänen kielensä kulki huolellisesti pilluni uurteissa nuollen ja maistellen mehujani jotka olivat valuneet pillustani. Kieli kierteli ympäri haarojani, ja niin sisäreiteni, häpyhuuleni kuin pillureikänikin saivat osansa käsittelystä. Kaksi sormea työntyi sisääni. Hän pyöritteli niitä sisälläni painellen seinämiä samalla kun hänen kielensä jatkoi matkaansa pillullani. Lopulta hänen kielensä saapui paikkaan johon olin sitä odottanut jo pitkän aikaa. Hän lipaisi nopeasti muutaman kerran helmeäni kielenkärjellään. Voimakkaat väristykset kulkivat koko kehoni läpi, ja vartaloni nytkähti kuin sähköiskusta. Onneni jäi kuitenkin vain hetkelliseksi. Hän otti kielensa pois pillultani ja katsoi minua suoraan silmiini, kuin olisi tahtonut näkevän minun kärsivän kiimassani. Siinä hän oli onnistunut. Olisin voinut antaa pikkusormeni ensimmäiselle miehelle, joka olisi heti jatkanut nuolemistani.

Hän tarttui jälleen käsiini kääntäen minut takaisin mahalleni. Kykyni nähdä ympärilleni oli hyvin rajoittunut, koska en pystynyt juurikaan kääntämään päätäni kädet sidottuina. Sivusilmällä näin hänen riisuvan alushousunsa. Myös hän oli nyt täysin alasti. En pystynyt asennostani näkemään hänen kaluaan, mutta se ei estänyt mielikuvitustani näkemästä sitä. Se oli täydessä juhlakunnossa, paksuutta sillä oli niin paljon etteivät sormeni yltäneet kokonaan sen ympäri. Tämä suuri ja kova kulli odotti pääsyään sisääni.

Hänen kätensä tarttuivat lantiooni ja nostivat sitä kunnes makasin vain lantioni irti sängystä. Takapuoleni ja pilluni osoittivat suoraan kohti tätä miestä jota en kyennyt näkemään. Tunsin hänen kalunsa pillunhuulillani. Hän empi hetken aikaa, kuin etsien oikeaa kohtaa pillustani. Pieneltä ikuisuudelta tuntuneen ajan jälkeen hän alkoi työntymään sisääni. Tunsin kuinka paksu kalu upposi minuun hitaasti sentti sentiltä. Olin jo valmiiksi niin märkä, ettei suurimmankaan kalun työntäminen sisälleni olisi voinut satuttaa minua. Kalu upposi minuun ehkä kymmenen sentin matkan, kunnes hän pysähtyi ja alkoi vetämään sitä yhtä hitaasti ulos. Seuraava työntö alkoi pian ensimmäisen jälkeen, ja tällä kertaa hän työntyyi syvemmälle. Tunsin kuinka paksu kalu täytti minut kokonaan. Pian löysimme yhteisen tahdin, ja tunsin kerta toisensa jälkeen kun hänen paksu sauvansa upposi minuun yhä kiihtyvällä tahdilla. Tunsin hänen toisen kätensä sormet pillullani. Hänen sormensa pyörivät helmeni ympärillä samanaikaisesti kun hän jatkoi panemista. Tunsin koko kehossani, että tulisin millä hetkellä tahansa.

Se alkoi klitoriksestani. Koko kehoni jähmettyi hetkesi paikalleen. Pian tuttu sähköinen ja lämmin tunne levisi koko vartalooni, ja pilluni supisteli hänen kalunsa ympärillä. Orgasmi tuntui kestävän pienen ikuisuuden koko kehossani. Myös hän oli orgasmin partaalla. Hänen kätensä siirtyi pois pillulta lanteilleni, jossa hänen toinen kätensä oli jo odottamassa. Hän kiihdytti vauhtiaan. Tiesin, että hän ei voisi kestää tätä tahtia pitkään. Pian hän lopetti panemisen. Hänen kalunsa oli yhä sisälläni, ja tunsin kuinka se sykki tyhjentäessän spermat sisälleni. Hän odotti sisälläni orgasminsa päättymiseen asti. Hän laskeutui makaamaan sängylle vierelleni. Hönen oikea kätensä kietoutui ympärilleni kun hän vielä huohotti vierelläni uupeneena. Laskin lantioni alas sänylle. Pilluni ja koko kehoni oli saanut käsittelyn jota se oli pitkään tarvinnut ja jonka muistaisin vielä pitkään.

Makasin sängyllä kuin hyväksikäytettynä ja yhä sidottuna. Silti tiesin jo nyt, että tarvitsisin tätä pian lisää.




Tämä oli ensimmäinen novellini koskaan. Haluatteko lukea lisää?

3

10363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisäääääääääää!!!!!!!

      lisää tällasta!! älä vaan lopeta näiden kirjoittamista!!! kerrot todella hyvin olin ihan orgasmin partaalla tätä lukiessani...

    • orkku

      Jatka, jatka, jatka!!! Kirjotat ÄLYTTÖMÄN hyvin!!!
      Jatka, jotta saisin orkkuni päätökseen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe