Mitä ajatuksia tai tunteita mielessä?
Millä mielellä näin sunnuntai-iltana?
18
540
Vastaukset
Päivä meni kaiken sen merkeissä mitä ei arkisin ehdi tai ei viitsi edes aloittaa.
Nyt telkkarista FRII-kanavalta dokkaria. Eiköhän tämäkin ilta mene telkkaria tuijotellessa.
Miten sinulla itsellä? Jotein erikoista, vai ihan normi viikonlopun juttujako?- Nytvaanniin
Ahdistaa
- Minäjoluovuttanut
Surullisin mielin. Näin ei voi jatkua, Luopumista.
- miksinyt
Mikä?
- PaitsiJosTampponitLoppuu
-Aamupäivästä aavistus tulevasta,
-iltapäivästä tuskaisuus--> aavistus osui oikeaan ja menkat alkoi mutta mitenkä päin tässä niinku pitäisi olla kun joka asennossa sattuu. myöhemmin makasin sohvalla jalat katossa,
-alkuillasta vitutus. Kipu ei lievene. Naiseus alkoi ottaan aivoon. sitten maailmani kirkastui kun silmäni osuivat keittiössä olevaan 1 g panadol purkkiin. Välähti synkässä tuskaisen kivuliaassa sunnuntaissani valoa. Yksi panadol ja kylmägeelipussi vatsalle ja selänalle vuoroin... aaaahhhh
-Nyt kipua ei tunnu ja vitutus on poissa. Vuodan kyllä kuin niagaran putous mutta naiseus on taas ihan jees...
Ehkäpä mä taas siedän tätä elämääni- Mikä_nyt
Kävikös joku sua "p--assa"?
Eihän vaan? - Eikäynyt
Mikä_nyt kirjoitti:
Kävikös joku sua "p--assa"?
Eihän vaan?Miten seksi liittyy menkkoihin?
Oletko joku harhainen mustis taas vaihtaamassa vaimoosi?
Miehen tehtävä on kuule suhteessa pitää nainen sen verran tyytyväisenä ettei se muita haikaile.
- Eihuolenhäivää
Hakuna matata
Sana ihana on
Hakuna matata
Kertoo kohtalon
Ei huolen häivää
Päivä on huoleton
Filosofiaa
Näin on se vaan
Hakuna Matata
Kun hän oli aivan pien
Kun mä olin aivan pieeen
Ihan kiva
Tänks
Hän huomasi omaavansa sen aromin,
Joka löyhkäten siisti koko savannin
Sydän sialla on, vaikka haisenkin
Ja siis en, ollut siunattu ystävin
Ja voi häpeää
Voi häpeää
Kestä en elämää
Voi hirveää
Ei ole vierasta
Ja mitä sä teet
Tekee mieleni ...
Hei, Pumbaa, ei yleisön edessä
Ou, tsori
Hakuna matata
Sana ihana on
Hakuna matata
Kertoo kohtalon
Ei huolen häivää
Päivä on huoleton
(Anna palaa, skidi)
Filosofiaa
Näin on se vaan
Hakuna matata
Ei huolen häivää
Päivä on huoleton
Filosofiaa
Näin on se vaan
Hakuna matata - Perusahdistukset
Ja myös penetraatio..
- petra32
Pakko elää, muuten kuolee.
- Jäinmiettimään
Olikohan hän (mies)minulle jostain vihainen ?
- entiedämiksinäin
Viime yö oli huono, itketti muutama asia. Päivä taas oli mukava, kaupassa kävin ja kylässä. Koiran kanssa lenkittelyä ja illalla tv: n ääressä.
- Oliko_o
Onko tuolla jotain tekemistä tämä monogaamisuuden kanssa?
- Tyhmää_ni
Puhu nyt itkut jätä tuo yksi touhuaminen. Sivustohan oli masturbaatio sivusto, kuten eilen joku sanoi. Ulkoinen värkkäys ei auta kaikkeen.
Miksi pitää sotkea kaikki elämänsä asiatkin vielä? Eikö riitä vähempikin? - Siinäpä_äijät_olkaa
Mies pariskunta viettää sitten niitä syksyn häitä?
- kauniitauniakaikille
Levänneellä mielellä, vähän ensi viikonloppu jännittää mutta kaikki hyvin ja elämä on aika ihanaa :)
- yxsnainen
Taas meni yks viikonloppu. Hän ei soittanut ei laittanut viestiä. Odotin ja toivoin.Mutta täytyy jatkaa eteenpäin.Telepatia ehkä toimii..Haluan niin uskoa.
- Kiinnostaa_
Kuinka monta vuotta olet jo odottanut viesti tai puhelua ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175540
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2242795- 412495
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus02211Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432161Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332126Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131510- 381390
- 1651310