Olen viemässä 2010 mallin Yarista katsastukseen ja huomasin että peruutusvalo palaa vain toisella puolella. Polttimon vaihto ei auttanut. Kuuluuko siinä palaa peruutusvalo molemmilla puolilla?
Peruutusvalo
8
5588
Vastaukset
- SeRiittää
Ei ole kuin yksi peruutusvalo.
- toteamus
Toyotan insinööreillä tapahtunu pieni kämmi kun vain yksi peruutusvalo laitettu. Vähä on heikohko näkyvyys peruutettaessa.
- Anonyymi
Peruutusvalo on ulkopuolisten huomion herättämiseksi eikä mikään kuskin apuvalo.
- Anonyymi
Meilla on Auris, jolla olemme ajellet 13v. Tanaan vaimo huomasi, etta peruutettaessani palaa vain oikeanpuoleinen peruutusvalo. Hauska havaita, etta emme ole aikaisemmin tuotaa pimeaa lamppua havainneet. Mikahan on syy, etta lamppu on jatetty pimeaksi?
- Anonyymi
On vain yksi peruutusvalo, toisella puolella sellaista ei ole. Kun katsot tarkemmin niin ehkä huomaat tämän itsekin.
- Anonyymi
Kun katsot asiaa hieman tarkemmin, niin huomaat että toisella puolella on peruutusvalo ja toisella vastaavassa paikassa sumuvalo.
- Anonyymi
minun toyotassa palaa vain yksi taka sumu valo onko vika takuu
- Anonyymi
Suomessa saa olla vain yksi takasumuvalo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4523849Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743036Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461440- 831254
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m19117817-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291112Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14892- 57854
Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen58846Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä68770