Ovatko kerros ja kierros sama asia?
Kudon säärystimiä.
Teen palmikkokuvioita ja ihmetteleen ohjetta että kuviota tulisi vähän jos kerros olis kierros vai onko se puikollinen?
Kudonta: kerros ja kierros?
8
429
Vastaukset
- Kudonnanaloittanut
http://lumioosi.blogspot.fi/2014/11/saarystimet-ja-tuubihuivi.html?m=1
Teen siis tällä ohjeella. Vai tehääks tos yks sivu kerrallaan? XD Valaiskaa mua. - motherperson
Samaahan tuo tarkoittaa, on vaan vähän hutasten kirjoitettu.
Yleensä ohjeissa puhutaan kerroksesta. Mikä tarkoittaa jokaisen puikon neulomista kertaalleen (ja putkeen on tullut yksi kerros lisää).- Kudonnanaloittanut
Kiitos!
- Kudonnanaloittanut
https://www.yhteishyva.fi/arjen-apu/saarystimet-palmikkoneuleella/05147609
Tarkoittaakohan tuon ohjeen kaavion yks rivi aina yhtä puikkoa vai koko kerrosta? 1 ruutu on 1 silmukka. ja kuviossa on sivusuunnassa ruutuja 14.
silmukoita on kaikkiaan 56, niin kullakin puikolla on 14 silmukkaa.
1 mallikerta on siis yksi puikollinen - kolme muuta teet samalla tavoin.- Kudonnanaloittanut
Okei, kiitos paljon!
- matontekijä
Sori saivartelusta, mutta kangaspuilla kudotaan, puikoilla neulotaan. ;-)
Satakuntalainen, sattumalta?- Kudonnanaloittanut
Etelä-Pohjanmaalta xD Joo, niimpä se olikin. Jokku muut sanoo kutomiseks ni tarttuu xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381