Ovatko kerros ja kierros sama asia?
Kudon säärystimiä.
Teen palmikkokuvioita ja ihmetteleen ohjetta että kuviota tulisi vähän jos kerros olis kierros vai onko se puikollinen?
Kudonta: kerros ja kierros?
8
362
Vastaukset
- Kudonnanaloittanut
http://lumioosi.blogspot.fi/2014/11/saarystimet-ja-tuubihuivi.html?m=1
Teen siis tällä ohjeella. Vai tehääks tos yks sivu kerrallaan? XD Valaiskaa mua. - motherperson
Samaahan tuo tarkoittaa, on vaan vähän hutasten kirjoitettu.
Yleensä ohjeissa puhutaan kerroksesta. Mikä tarkoittaa jokaisen puikon neulomista kertaalleen (ja putkeen on tullut yksi kerros lisää).- Kudonnanaloittanut
Kiitos!
- Kudonnanaloittanut
https://www.yhteishyva.fi/arjen-apu/saarystimet-palmikkoneuleella/05147609
Tarkoittaakohan tuon ohjeen kaavion yks rivi aina yhtä puikkoa vai koko kerrosta? 1 ruutu on 1 silmukka. ja kuviossa on sivusuunnassa ruutuja 14.
silmukoita on kaikkiaan 56, niin kullakin puikolla on 14 silmukkaa.
1 mallikerta on siis yksi puikollinen - kolme muuta teet samalla tavoin.- Kudonnanaloittanut
Okei, kiitos paljon!
- matontekijä
Sori saivartelusta, mutta kangaspuilla kudotaan, puikoilla neulotaan. ;-)
Satakuntalainen, sattumalta?- Kudonnanaloittanut
Etelä-Pohjanmaalta xD Joo, niimpä se olikin. Jokku muut sanoo kutomiseks ni tarttuu xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2117557
- 1176078
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465572Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323740- 643468
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252721- 292716
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na282555- 432460
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta162263