Tarkoitus ois mennä leukaleikkaukseen koska oikean puoleinen leukani on vasempaa selvästi jykevämpi.Haluaisinkin tietää,miten tällainen operaatio on mahdollista maksaa.Oon kuullu että yksityisellä puolella(ainakin sairaala siluetissa)pitäis maksaa omasta pussista koko leikkaus ennen koko operaatiota eli noin 10 000e,näin opiskelijalla on aika mahdotontonta.. eli onko missään muissa paikoissa mahdollisuutta maksaa tällaista operaatiota erissä?
leukaleikkaus
3
1901
Vastaukset
- Möveli
Jos haluat tietää enemmän leukaleikkauksista, mene sivustolle groups.msn.com/Leukaleikkaus
Sieltä löydät tietoa muilta henkilöiltä. Itse sanoisin, että maksaminen riippuu siitä,onko leukavaivasi kosmeettinen vai liittyykö siihen kipuja ym. vaivoja. Jos se haittaa esim. purentaasi, menet hammaslääkärille ja sanot kuinka asiat ovat ja saat kenties lähetteen yleiseen terveydenhuoltoon ----> ei tarvi itse maksaa. Mutta kuten kirjoitin, sivustolta saisit todella paljon tietoa! :)- Friiia
Tuota noin.... kyllä minä ihan terveyskeskuksesta lähdin keskussairaalaan leikkaukseen ja itse jouduin maksamaan 26e/pvä sairaalassa olosta,jossa olin vaan viikon,ei muita maksuja,paitsi tietysti poliklinikkamaksut ennen leikkausta ja hammaslääkärit.
- tiina
käsittääkseni jos leuan "epäsymmetrisyys" aiheuttaa muutakin kuin kosmeetista haittaa on sinulla mahdollisuus saada lähete yleiseen sairaalaan leikattavaksi, mutta perustelut pitää olla hyvät ja terveyttäsi edistäviä !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693