No siis oon 14v poika, ja tykkään pelailla koulun jälkeen ja vapaa-ajalla mun peliläppärillä. Ennen mulle tuli varmaan jotai 20-25h/viikko. Mutta sitte mun vanhempien mielestä mä pelasin "ihan liikaa" ja ne alko ottaa sitä vaan niinku niitten huoneeseen multa POIS!!! No välillä sitte otin sen sieltä, koska se on hyvin ärsyttävää kun ne ottaa sen aina multa pois. No ne sitte suuttu siitä kun mä otin sen "ilman lupaa" vaikka se on mun kone!? Ja otin sen sieltä niitten huoneesta vielä kerran pois, ja sitte mun faijan pinna palo ja takavarikoi mun koneen kokonaan ja tässä sitä nyt ollaan! PLEASE AUTTAKAA MUA JOTENKI TÄSSÄ JUTUSSA!!!
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4301873- 1501217
- 901131
- 1111110
- 681109
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku169950- 100773
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50699En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664