Hammaskiskot??

Hjelpp

Paljonko mulle tulisi maksaan hammaskiskot kun olen vielä 16v ja hammashoito on ilmaista? En siis käy yksityisellä. Eikö kikojen sillon kuuluisi olla mulle maksuttomat? Vai? Ja jos ne maksaa, kuinka paljon?

0

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
        Maailman menoa
        284
        4432
      2. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
        Maailman menoa
        125
        2431
      3. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
        Maailman menoa
        310
        2363
      4. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
        Maailman menoa
        144
        2277
      5. Nuhteettomia edustajia

Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no
        Politiikka
        185
        2123
      6. Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...

...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a
        Maailman menoa
        466
        1156
      7. Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus

Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii
        Luterilaisuus
        384
        1098
      8. Huumeliika mellastaa Suomussalmella

Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki
        Suomussalmi
        11
        980
      9. Ihana sinä (m)

Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v
        Ikävä
        38
        873
      10. Oletko koskaan miettinyt

kun sua ei kukaan puolusta missään tilanteessa? Eikö ole omituista?
        Viha
        85
        827
      Aihe