Ammuskelua Turengissa?

Nomitäkummaa

Tietääkö kukaan, että mitä kummaa pauketta ja räiskettä on alkanut kuulua Turengissa. Kuulostaa ihan aseen laukauksilta ja sitä on kuulunut jo useampana iltana.

9

650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoaeteenpäin

Tuonne kannattaa laittaa tietoa laukauksista jos niitä taajamassa kuuluu.
      Ja seuraavan kerran kun kuuluu niin soita heti 112

vihjeet.hame(at)poliisi.fi

• turhaa_ylireagointia

Sorsastuskausi on meneillään.

• tuumastakotoimeen

Jaa keskellä kylää??

• Nomitäkummaa

asiasta soitettiin poliisille, mutta juu. Aikas lähellä paturia

• paturi.gang.wars

Haha, vai että oikein ammuskelua? Eipä oo pahemmin ruumiita näkyny, eikä edes hylsyjä tai luodinreikiä. Poliisikin on varmaan pirun kiitollinen näistä vainoharhaisten ilmoituksista.

Jotain papattimattoja ja muita ilotulitteita teinit on tuolla kylillä räjäytelly iltaisin, olen monta kertaa nähnyt ihan itse ja on varmaan ihan niistä lähtösin ne pamaukset. Ja jos joku sekottaa ilotulitteen aseeseen, niin tietää ainakin keneltä on jäänyt intti käymättä...

• LisääRatsioita

Onko joku puhunut jotain "ruumiista", tai "luodinreijistä"?
        Miksi leimaat ihmiset "vainoharhaisiksi"? Siksikö että ovat olleet huolissaan laukausäänet kuullessaan?
        Ja joo, kyllä täällä kylillä asuu vielä sellaisiakin ihmisiä, jotka osaa erottaa aseet ilotulitteista.
        Ja mitä tulee ilotulitteisiin, niidenkin paukuttelu on rajoitettua.
        Ja helkkarin hyvä on että Poliisit on alkaneet näitäkin kyliä tarkkailemaan. Tekee ihan hyvää tälle paikkakunnalle.

• Täysinsamaamieltä

Olen kyllä täysin sammaa mieltä siitä, että on hyvä kun poliisit tarkkailee kulmilla.
        Enemmänkin saisivat olla läsnä, tänne kun näyttää pesiytyneen jos jonkinmoista hörhöä.

• Samamieli

Minäkin olen usein samaa mieltä itseni kanssa.

• Täysinsamaamieltä

Meneppä nukkumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2930
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      34
      2622
    3. 148
      2284
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2259
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1880
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1716
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      105
      1664
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      312
      1569
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1469
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1456
    Aihe