Saako pirkanmaalla eturauhas hierontaa?

Apua-tarvitseva-54v

Eli onko tampereen seudulla hierojaa joka tekis eturauhas hierontaa asiakkaan pyynnöstä? Jos hieroo niin onko minkä hintaista palvelua. Lääkäri suositteli hyvän laatuisen e-rauhasen liikakasvun takia, kun olen saanut lääkkeistä pahoja sivuvaikutuksia.

9

1259

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isomies100

      Tuomiokirkonkadulla on yksi hierontapaikka jossa nainen hieroo oikeastikin. Ja saat tuotakin hierontaa jos pyydät.

      • Apuva-tarvitseva-54v

        Onko tarkempaa paikkaa kuin vain kadun nimi?


      • Isomies100
        Apuva-tarvitseva-54v kirjoitti:

        Onko tarkempaa paikkaa kuin vain kadun nimi?

        Saludia vastapäisessä talossa. Saludista vinosti vasempaan katsottuna.


      • Jjgggjj

        On sinulla villi fantasia


      • ErittäinKyllästynyt

        Wautsi wau & ihquu!

        Ihanaa taas lukea tämän löylykauhamiehen ajattomia viisauksia. On sinulla ihme fiksaatio tai fetissi löylykauhoihin? Ihan mielenkiinnosta kyselen, jotta onko se löylykauha silleen vähän kuin "huulilla" sinun anusaukossasi vai onko se runtattu koko matkalta sinun aivoihisi asti? Oliko kauhaosa kuparia vai kierrätettyä muovia?

        Vai pitäisikö sinun mennä tarkistamaan lääkityksesi? Koska tuollainen jatkuva "löylykauha perseeseen sepustukset" kertonevat jostain astetta vakavammasta mielenterveyden ongelmista/aivovauriosta.

        Ei mulla muuta....


      • Apua-tarvitseva-54v
        ErittäinKyllästynyt kirjoitti:

        Wautsi wau & ihquu!

        Ihanaa taas lukea tämän löylykauhamiehen ajattomia viisauksia. On sinulla ihme fiksaatio tai fetissi löylykauhoihin? Ihan mielenkiinnosta kyselen, jotta onko se löylykauha silleen vähän kuin "huulilla" sinun anusaukossasi vai onko se runtattu koko matkalta sinun aivoihisi asti? Oliko kauhaosa kuparia vai kierrätettyä muovia?

        Vai pitäisikö sinun mennä tarkistamaan lääkityksesi? Koska tuollainen jatkuva "löylykauha perseeseen sepustukset" kertonevat jostain astetta vakavammasta mielenterveyden ongelmista/aivovauriosta.

        Ei mulla muuta....

        Hienoo että joku on kanssani samaa mieltä tuosta löylykauha kaverista, sama mitä asiaa ihmiset kirjoittaa näille palstoille niin eiköhän oo heti löylykauhaa tarjolla. Laittas toi kaveri anukseensa vaikka HK lenkin vois sekin tuntua paremmalta kuin löylykauhan varsi, niin ja kun vielä lämmittää sen lenkin niin ei tarvii jääkaappi kylmää jöötiä tunkea anukseen. PS. Muista käyttää paljon liukuvoidetta


      • samikallenieminen
        ErittäinKyllästynyt kirjoitti:

        Wautsi wau & ihquu!

        Ihanaa taas lukea tämän löylykauhamiehen ajattomia viisauksia. On sinulla ihme fiksaatio tai fetissi löylykauhoihin? Ihan mielenkiinnosta kyselen, jotta onko se löylykauha silleen vähän kuin "huulilla" sinun anusaukossasi vai onko se runtattu koko matkalta sinun aivoihisi asti? Oliko kauhaosa kuparia vai kierrätettyä muovia?

        Vai pitäisikö sinun mennä tarkistamaan lääkityksesi? Koska tuollainen jatkuva "löylykauha perseeseen sepustukset" kertonevat jostain astetta vakavammasta mielenterveyden ongelmista/aivovauriosta.

        Ei mulla muuta....

        Löylykauha-apina on sama heppu kuin agronet keskustelupalstalla oleva täysin seinähullu ja mielisairas SKN... Hoitoon pitäis jannu saada.


      • Apua-tarvitseva-54v
        Isomies100 kirjoitti:

        Saludia vastapäisessä talossa. Saludista vinosti vasempaan katsottuna.

        Olen asunut pirkanmaalla vasta muutaman vuoden , siksi kyselen tarkempaa osoitetta tuomiokirkonkadun hierojasta. Löylykauhamiehelle terveisiä en käytä löylykauhaa, vaimo antaa bildoa peppuun silloin kun tarvii hieroo eturauhasta. Tuntuu todella hyvää kun hiukan saa edes e-rauhasesta tulee nestettä pois, helpottaa hiukan oloa eli paineen tunnetta ja jomotusta.


    • Löytyykö vielä mukavaa hierojaa?

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe