Miksi te suomalaiset käytte tässä kyseisessä kaupassa kertokaa mitä siellä on niin kiehtovaa että siellä pitää käydä. (te jotka käytte) MIKSI MIKSI MIKSI!
Sadamarket
21
983
Vastaukset
- Kiehtoo
Todella kiehtova paikka!!!
- Djdj
Perustele mikä helvetti siinä kiehtoo.
- Åmpärii
Djdj kirjoitti:
Perustele mikä helvetti siinä kiehtoo.
Sadamarketista saa ilmaisia ämpäreitä!
- MissäVirossaOn
tuo kauppa? Mitä sieltä kannattaa ostaa kun vertaa Suomen vastaaviin hintoihin?
- dsfd
Satamassa. sieltä ei kannata ostaa yhtään mitään vastaavat tuottee mitä suomessa on saatavilla ovat halvempia suomessa. n.
- WakiPaikka
Mitä olis elämä ilman Sadamarketia?
minä vaan kysyn?- dsad
Kertokaa mitä helvettiä te sieltä ostatte ja miksi. kaikki on aivan ylihintaista kyseisse puljussa aina saa jostain saman rojun halvemmalla.
- Tgg
Itse ostin cs go puukon sadamarketista 30€
- kannatti
Saman saat ebaysta 7€
- fdsdsa
En ymmärrä miten kyseinen kauppa voi olla laillinen kun siellä myydän tavaroita jotka ovat virossa laittomia / luvanvaraisia. miten tälläinen kauppa voi olla pystyssä.
- Villi_Länsi
Virossa kaikki on laitonta!
- miksie
Jos idiootit suomalaiset eivät kävisi tässä paskaputiikissa luullen että se on halpa niin ei se kauppa kauaa pystyssä olisi
- Siksei
miksie kirjoitti:
Jos idiootit suomalaiset eivät kävisi tässä paskaputiikissa luullen että se on halpa niin ei se kauppa kauaa pystyssä olisi
Jos Suomalaiset eivät kävisi tallinnassa, ei koko kaupunkia olisi.
- Paljonkäydään
Ei tuolla käy kovinkaan paljoa Suomalaisia. Kaupungissa ja yleensäkin Virosssa käy enemmän Karjalaisia, Savolaisia, Hämäläisiä, Lappalaisia ja Virolaisiakin.
- kannatti
Ostin jättimäisen hieromasauvan ebaysta 14e. Sadamarketissa 28e.
- Sauva.Mies
hieromasauva on laiton kapistus
- SauvallaOnneen
Joka Viron naisen käsilaukusta löyy hiromasauva.
- suomalaisilla.on.rahaa
Kun Suomalaisilla on rahaa millä mällätä, mutta eihän sitä virolainen köyhä narkkilähiöläinen joka joutuu varastamaan ruokansa pysty ymmärtämään.
- Puute-Ja-Köyhyys
Kun Suomalaisilla on rahaa millä mällätä, mutta eihän sitä Virolainen köyhä ymmärra Suomen leipäjonoja.
- Varmaa-Tietoo
Sadamarket puretaan syyskuussa.
- Anonyymi
no näköjää rakennettu uus ku edellee sadamarket siinä on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1113034Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171922720Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina622156Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.11441Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2441433Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät231326Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31141Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115900Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3892Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103873