Hei,
Onko Honda cbr 125r käyttöönotto 2013 mallissa kytkinnestettä? Ainakin kytkinvaijeri on, koska ohjekirjan mukaan sitä voi säätää ja puhutaan myös kytkivaijerista.
Nimittäin sitä pitäisi säätää ku polkasen vähän välillä tyhjää vaihdetta vaihtaessa (paikoillaan esim.valoissa), jolloin mun pitää vähän päästää kytkin ja vetä takas sisään ja sit vaihtaa vaihdetta, sitten se toimii.
HOnda CBR 125r, Kytkinneste??
Anonymous12
3
256
Vastaukset
- seonsiellä
alhaalla kytkinkopassa se moottoriöljy. Ei siellä muuta nestettä ole.
- 65478
Sitä mitään tarvi säätää, normaalia kytkimen toimintaa. Jämäkästi ne vaihteet sisään ni ei tarvi pelleillä.
- Jutustelija1
Joo se on vakio kuvio että pitää antaa hieman vetoa koneelle että vaihteet saa paikallaan vaihdettua. Eli anna olla ja jatka samaan malliin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512