Minkä voimavaran Suomi menettääkään kun se ei hyödynnä näiden kahviloissa istuvien kaiken tietävien ukkojen viisauksia. Siellä tiedetään kaikki asiat viimeisen päälle miten ne tulisi tehdä paremmin.
Kahviloiden viisaat ukot
16
383
Vastaukset
- ryynäsentopi
Kahvilan pitäjää ei naurata kun yhden kahvikupin ostolla tunteja jaakaavat nämä äijät politiikkaa kahviossa...
- Arvosteluraati
Kun vielä pysyisivätkin politiikassa, mutta ukkoköörillä on taipumusta arvostella ja törkeimpien vielä pisteyttääkin paikkaan poikkeavat naisihmiset. Olen kuullut monen naisen vannovan, että he kääntyvät paikan ulko-ovelta, jos he näkevät paikassa istuvan ukkolauman.
- ahhahahahahah
Arvosteluraati kirjoitti:
Kun vielä pysyisivätkin politiikassa, mutta ukkoköörillä on taipumusta arvostella ja törkeimpien vielä pisteyttääkin paikkaan poikkeavat naisihmiset. Olen kuullut monen naisen vannovan, että he kääntyvät paikan ulko-ovelta, jos he näkevät paikassa istuvan ukkolauman.
Älä valehtele! Minä tunnen satoja naisia ja suurin osa heistä käy samoissa kahviloissa, missä näitä ukkoköörejäkin on. Jokaisella näistä naisista on sen verran tervettä itsetuntoa, etteivät moisista pisteytyksistä tai muustakaan välitä tuon taivaallista.
Eri asia jos naisissakin löytyy tyyppejä "mitä nuo minusta ajattelee"
- megavisa
Kyllä nämä kahvilaukot on ihan mukavaa ja harmitonta porukkaa verrattuna esim. niihin narkkareihin mitä sekin kaupunki on nykyään täynnä...
- Ukoissaonviisaus
Molemmat kahviloissa, niinkö? Ukot päiväsaikaan ja tämä toinen ryhmä kansoittaa yöllä aabeeceet. Näinkö se menee.? En tiedä, kun en kuulu kumpasnkaan ryhmään.
Mutta aloittajalta kysyn, kummilla arvelet olevan järkevämmät jutut ja kummat juo omalla rahallaan kahvinsa, ukot vai narkkarit?
- Puaripeilkot
Joo, kuppiloissa ja kahviloissa se viisaus ja tekemisen taito on. Harmi, kun eivät viisaaudeltaan ehdi oikeisiin töihin taitojaan tietojaan todeksi näyttämään.
- Eläkeukkoset
Ne on kuule jo työnsä tehneet ja taitonsa näyttäneet.
Nyt ollaan jouten eläkkeellä. - nähtyjakuultu
Sairaseläkkeelle lusmuiltu ainaisella kitinällä ja valituksella, voi voi kun oon niiiin kippeee.........
Työmailla nämä samaiset nahjukset muka olleet niin korvaamattoman osaavia tekijöitä omasta mielestään,laiskoja kahvihuoneessa paskan puhujia.
- Emilvonaxe
Piejasenko?
- satusetät
Hyviä tietäjiä ne on Teboil purolassa on kunnon tarinoita joka aamu
- unelmaavain
Kaikista viisaimmat ohjeet ihmisen ajatusmaailmaan ja maailmanpolitiikkaan löydät kainuun sanomien yläkerta-palstalta sekä kulttuurisivuilta. Pikkutakit kertoo tyhmille miten asiat ovat!
- kippisjakulaus
Vaatiko se kovaa juopottelua ennen kuin pääsee tuohon asemaan ja tietoisuuden tilaan?
- vitunjuntti
Pikkutakkiko se nyt ärsyttää? Eikö sitä saa pukeutua niinkuin haluaa? Onhan sullakin räkäviikset, markettifatkut ja feikkicrocsit.
- saumasukkabeibe
Elekeepä pojat haukkuko vanhoja ukkoja, minä tykkeen vanahoista ukkoloesta!
- Repesreikäkakkosen
Entä viinibaari maria berber,annen unelmoitus,moccakikkeli yms cafe. Akat kuttää ja arvostelee. Niin parempaa ja fiinimpää .
- hanunen
Minkä nimisistä kahviloista näitä ukkoja muuten löytyy? Kertokaa, että voin mennä paikalle tiirailemaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069