Kiinnostaa ihmisten käyttäytyminen, tykkään tosi paljon esim. aivopelit-sarjasta, siis miten ja miksi käyttäydytään kuten käyttäydytään eli psykologia, mutta ei mulla pää riitä mihinkään psykologin opintoihin.
Tykkään myös kirjoittaa, rakastin äikän tunneilla ainekirjoitusta ja sain hyvää palautetta.
Tykkäisin myös tehdä esim. mainoksia jne. olen suht "luova" omaan hyvän esteettisen silmän ja tykkäisin myös sisustaa. MUTTA, ikää on jo ja en ole kovin hyvä tietokoneiden kanssa eli en osaa eri ohjelmia valmiiksi ja tämä nykyään varmasti iso miinus. Eli kovin pitkiin opintoihn ja "vaikeisiin" en sovellu. Alanvaihto edessä ja pää tyhjä. Osaisiko joku vinkata jotain :)
Mitä opiskelemaan kun
pinkypai
4
244
Vastaukset
- Kyllämätiedän
Lähihoitaja tai sairaanhoitaja mielenterveys- ja päihdetyön erikoistumisella, sosionomi (AMK). Harrastusmielessä voi suorittaa vaikka avoimen AMK:n tai avoimen yliopiston yksittäisiä kursseja (sosiaalialat, psykologia).
Äidinkielen opettaja
Kirjoittaja- Anonyymi
Medianomi (AMK)
Tradenomi (AMK) myyntityö
Kulttuurituottaja (AMK)
Muotoilija (AMK) , katso mitä määritelmän alla esiintyy per koulu- Anonyymi
Yliopistossa taiteiden tiedekunta sekä kauppakorkeakoulut (markkinoinnin erikoistumisvaihtoehto). Viestintää on myös yhteiskuntatieteiden tiedekunnissa (yliopistokohtaisia eroja).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1015643
- 564261
- 472557
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282388Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151504
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201210- 241111
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431081