Kiinnostaa ihmisten käyttäytyminen, tykkään tosi paljon esim. aivopelit-sarjasta, siis miten ja miksi käyttäydytään kuten käyttäydytään eli psykologia, mutta ei mulla pää riitä mihinkään psykologin opintoihin.
Tykkään myös kirjoittaa, rakastin äikän tunneilla ainekirjoitusta ja sain hyvää palautetta.
Tykkäisin myös tehdä esim. mainoksia jne. olen suht "luova" omaan hyvän esteettisen silmän ja tykkäisin myös sisustaa. MUTTA, ikää on jo ja en ole kovin hyvä tietokoneiden kanssa eli en osaa eri ohjelmia valmiiksi ja tämä nykyään varmasti iso miinus. Eli kovin pitkiin opintoihn ja "vaikeisiin" en sovellu. Alanvaihto edessä ja pää tyhjä. Osaisiko joku vinkata jotain :)
Mitä opiskelemaan kun
pinkypai
4
229
Vastaukset
- Kyllämätiedän
Lähihoitaja tai sairaanhoitaja mielenterveys- ja päihdetyön erikoistumisella, sosionomi (AMK). Harrastusmielessä voi suorittaa vaikka avoimen AMK:n tai avoimen yliopiston yksittäisiä kursseja (sosiaalialat, psykologia).
Äidinkielen opettaja
Kirjoittaja- Anonyymi
Medianomi (AMK)
Tradenomi (AMK) myyntityö
Kulttuurituottaja (AMK)
Muotoilija (AMK) , katso mitä määritelmän alla esiintyy per koulu- Anonyymi
Yliopistossa taiteiden tiedekunta sekä kauppakorkeakoulut (markkinoinnin erikoistumisvaihtoehto). Viestintää on myös yhteiskuntatieteiden tiedekunnissa (yliopistokohtaisia eroja).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708