Onko kenellekkään käynyt onnellisesti, kun on ihastunut "heteroon". Kun oltiin humalassa pussailtiin ja oli silloin kovastikin kiinnostunut. Sen jälkeen ei ole "uskaltanu" nähdä. Sekaisin kuulma ajatustensa kanssa. Olin ensimmäinen nainen jonka kanssa hänellä koskaan ollut mitään. Hänellä on joskus ollut fiiliksiä naisia kohtaan, mutta ei ole ikinä tehnyt mitään asialle ja kukaan hänen läheisistään ei tiedä tästä puolesta. Tää niin on toivoton ihastus. Mut onhan jokaiselle joku aina se ensimmäinen. Mut hän on kuitenkin jo yli kolmekymppinen. Mulla ei ole ainakaan koskaan ollut hyvä tuuri näiden "heteroiden" kanssa, onko jollain? Yritän vaan unohtaa, mut kun ei pysty...
Ihastuin "heteroon"
39
2447
Vastaukset
- Dontfallinglove
Hetero tyttöjä tulee, mut hetero tytöt ei koskaan jää..
- eiootottatuo
Ei kyllä pidä paikkaansa. Jos joku on tehnyt niin, se ei tarkoita, että kaikki tekisi.
Ja eihän joidenkin lesbojen mielestä voi/saa ihastua heteroon tai bi-ihmiseen.. Kun kaikki haluaa kuitenkin olla vaan miehen kanssa, eihän bi voi olla tosissaan ym.fiksujen kommenttien perusteella, nitä kirjoitetaan/sanotaan.
- Lickan
Olen ollut muutaman hetskunaisen ensimmäinen suutelu- ja seksipartneri siis mitä naisten väliseen romantiikkaan tulee. Toinen oli enemmänkin sellainen kesäseikkailu, kun oltiin ison porukan kanssa juhannusta viettämässä leirintäalueella. Pussailtiin pienessä huppelissa, mutta seksiin ajautuessa ei oltu kumpikaan humalassa. Seksiä kuumassa teltassa keskellä päivää teltta-alueella, jossa muut ihmiset pyöri ympärillä koko ajan ja me pelättiin, että joku yllättää meidät. Se oli jännää! Tämä nainen on ollut jo vuosia naimisissa ja lapsiakin on. Toinen nainen oli erilainen tapaus, koska meillä oli jo pidempi flirttailupohja olemassa. Työskentelimme samassa työpaikassa ja tunsimme toisiamme aika paljon. Juttu eteni niin, että ajauduimme kahden keskisiin tilanteisiin muutamia kertoja esimerkiksi työporukan illanvieton jälkeen tai ihan vaan perjantaina mentiin kahdestaan töiden jälkeen yksille. Kahden kesken tunnelma oli aika hot ja tapahtui erinäisiä mukamas vahingossa tapahtuneita hipaisuja. Yksi tällainen illanvietto sitten venyi ja venyi. Lopulta pyysin häntä luokseni jatkoille, mutta ei me saatu edes viinipulloa avattua, kun alkoi kauhea suutelu ja kähmiminen. Varsinaiseen seksiin hän ei halunnut edetä ja se oli varmaan hyvä asia. Sen jälkeen hän piti onneksi reippaasti yhteyttä ja viestiteltiin aika paljon. Hän kutsui luokseen kylään, missä suutelu ja kähmiminen jatkui, mutta taas ilman seksiä. Keskusteltiin asioista ja hän mietti, mikä hän on. Hänellä oli samaan aikaan joku säätäminen miehen kanssa. Töissä ei ollut onneksi ongelmia. Olimme töissä ikäänkuin hyviä ystäviä. Vapaa-aikana treffailtiin mm. leffassa ja kahvilassa käyden. Nainen kertoi tarvitsevansa miettimisaikaa ja halusi edetä hitaasti. Olin mielettömän stressaantunut, koska olin jo ehtinyt ihastua ja juttu ei tuntunut etenevän. Olin myös tulla hulluksi sitä säätömiestä ajatellessani. Olen itsekin bi, joten se ei haitannut, että toinen tyyppi oli mies, mutta tietysti koin kyseisen miehen kilpailijaksi. Sitten kerran katsottiin hänen luona leffaa, jäin yöksi ja harrastimme seksiä sekä illalla että aamulla. Olin aivan sekaisin ihastuksesta. Hän tarvitsi taas miettimisaikaa ja käytiin siivosti kahvilla yms. Säätäminen miehen kanssa loppui ja meillä alkoi mieletön sekstailujakso. Laskin useampana viikkona, että harrastimme 8-10 kertaa seksiä viikon sisällä. Se oli tosi hullua. Univelkaa kertyi ja ramppasimme toistemme kotien välillä. Seksielämä vähän rauhoittui ja totesimme juttumme olevan seurustelua. Hän mielsi itsensä bisseksi. Seurusteltiin kaksi ja puoli vuotta kunnes tiet erosi. Hän on edelleen biseksuaali ja on jo pitkään asunut avoliitossa naisen kanssa. Olen käynyt bissejen tapaamisissa useamman vuoden ja siellä tarinat kolmekymppisistä "heteronaisista" tunnetaan. Se on monen bissen oma historia! Toisaalta myös bi-curious on yleistä 30-40 -vuotiailla. Mun ja monen muun kokemus on, että bi-uteliaat haluaa nopeasti iholle ja äkkiä seksiä. Heillä on usein heterosuhde päällä tai juuri päättynyt. Monilla on jopa hääpäivä sovittuna ja ennen sitä täytyy vielä päästä naistakin kokeilemaan (YÖK). Niistä sekstailuista suurin osa taitaa tapahtua kännissä. Heterosta bisseiksi muodonmuutosta tekevät ovat hauraampia, pelokkaampia ja haluavat edetä hitaammin. Lesbot ehkä toivovat, että näistä "heteroista" tulisi lesboja. Joistain voi tullakin. Moni lienee ennemmin bisse, varsinkin jos on yli 30v ikää. Neuvoksi sanoisin, että jos oot ihastunut, niin miksi et yrittäisi edetä jutun kanssa. Sun täytyy kuitenkin hyväksyä epävarmuus, jota se toinenkin muuten kokee ja varmaan vielä rankemmin. Etukäteen voit arvioida, onko toinen vaan bi-curious vai enemmän, mutta varma et voi olla. Mä en kadu kumpaakaan juttua ja jälkimmäistä naista rakastin todella paljon. En ole ehkä vieläkään päässyt kokonaan yli meidän erosta. Tiedän yhden bissen, joka rakastui "heteroon" ja nyt heillä on jopa lapsi tutun luovuttajan kanssa. Naimisissa he eivät tietääkseni ole, mutta he on olleet ainakin viisi vuotta yhdessä.
- LuvallaTaiLuvatta
Ja mitä enemmän, nyt vaan kotimaasta olevia kaunottaria nimetäkseni, Katariina Souri, Saara Aaalto, esiin pullahtaa niin bi-curious sen kun lisääntyy:)
Toisaalta ihanaa toisaalta jopa pelottavaa. - Lickan
LuvallaTaiLuvatta kirjoitti:
Ja mitä enemmän, nyt vaan kotimaasta olevia kaunottaria nimetäkseni, Katariina Souri, Saara Aaalto, esiin pullahtaa niin bi-curious sen kun lisääntyy:)
Toisaalta ihanaa toisaalta jopa pelottavaa.Olen miettinyt sekä Sourin että Aallon tapauksia ja miettinyt kauanko heidän nykyiset suhteensa tulevat kestämään ja jos suhteet katkeavat, niin onko seuraava mahdollinen kumppani nainen vai mies. Ihan turhaahan ja tyhmää tällainen pohdinta on yksilöiden osalta, mutta julkkisten tapaukset vaikuttavat aina yleiseen mielipiteeseen ja jopa maijameikäläisten valintoihin. Mutta onko se sitten bi-curiousia vai onko se bi-rohkeutta? Rohkeutta tulla ulos kaapista, rohkeutta toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan epänormatiiviseen suuntaan? Heteroavioliitoissa kärvistelee paljon bissejä, sekä miehiä että naisia. Jotkut ovat onnellisia niissä liitoissaan, mutta moni ei ole oikeasti aikoinaan uskaltanut ajatella julkista suhdetta samaa sukupuolta olevan henkilön kanssa. Tunteita on saattanut olla ja vahvojakin. Mulle tulee mieleen se Junnu Vainion biisi Albatrossi.
"Nään vanhan Tornatorin yhä vielä mielessäin
kun sillä silloin matkaan lähdit lapsuusystäväin
niin jäi koulu kesken sulla
piti mun myös mukaan tulla
mut vanhempien käskystä mä kotirantaan jäin
sun lähtöäsi seurasin mä päässä laiturin
me viisitoista vuotiaita oltiin kumpikin
sinä pidit oman pääsi
säädit itse elämääsi
koit nuorena sen kaiken
mistä turhaan uneksin
Albatrossi joka lepäämättä liitää
se sinun sielusi on juuri kukaties
taivaan sinessä sä saat vapaana sä kiitää
lapsuustoverini vanha merimies (merimies)
lapsuustoverini vanha merimies"
Ps. Ainakin Aalto on käsittäkseni ilmaissut olevansa lesbo vai onko se vain median käyttämä termi. Minulle Aallosta tulee bissefiilis, mutta olkoon ihan rauhassa itä on. - LuvallaTaiLuvatta
Kylläpä veit sanat suustani:) Eikös Katariinan Shane ookin ihgu:D
- KärkkäinenmikäKärkkäinen
Kylläpä veit sanat suustani:) Eikös Katariinan Shane ookin ihgu:D
Piti oikein googlailla tätä paria, kun en ollut aiemmin heihin perehtynyt. Toki olin kuullut suhteestaan. Luin muutamia juttuja ja katselin paljon kuvia, kun halusin erityisesti tämän Shanen nähdä eri lookeissa. Intoni lyhistyi lopulta kuitenkin tähän lauseeseen:
"Seiska oli paikalla juhlien jälkeisenä aamuna, kun umpirakastuneet Kata ja Eliya pohdiskelivat häitään."
Voi v***u, oliko tämäkin nyt pelkkä julkisuustemppu, jolla boostattiin kenties muuten ei-niin-hyvällä-mallilla ollutta taloudellista tilannetta 😠 - LuvallaTaiLuvatta_
Olen salaa ihaillut Katariinaa aina. Hän on tosi kaunis ja ennen kaikkea uskaltanut elää. Varmaan moni asia on johtunut urankin edistämisestä. Aika nopeaa toimintaa myönnettäköön toi Shanin kanssa naimisiin meno oli. Mut toisaalta näin samaan ikäluokkaan kuuluvana ymmärrän helposti tämänkin. Jos parisuhteen kautta elämä hymyilee ja siinä sivussa bisnes kohentuu niin fine.
Kyllähän Katariinasta huokuu iso määrä laatusanoja: määrätietoisuus, vahvuus, verbaalisuus, kyky nauraa itselleen, siis valtava munakkuus ulkoisen kauneuden lisäksi. En halua uskoa tätä rakkaustarinaa feikiksi, paremminkin pelkään sitä kestääkö Shane noin vahvan naisen matkassa:) Lickan, hyvä teksti sulla 😊 naurattaa olla tekstissäsi kuvailema kolmekymppinen "hetero" ja sitten taas ei naurata koska tuntuu että olen tosi jumissa itseni kanssa.
Kuulostaako millään tasolla järkevältä, että en halua pettää miestäni mutta kaipaisin silti naisen kosketusta? Mistä tiedän olenko oikeasti bi vai ainoastaan bi-curious? Kyllä, on jäänyt harmittamaan etten saanut koskaan kokea läheisyyttä ja seksiä naisen kanssa. Hassua sillä elin todella railakkaan nuoruuden sinkkuaikoina ja silti jäänyt harmittaan mieleen vain se mitä ei tullut tehtyä eikä ne monet kerrat mitä tumpeloin 😀
Asia iski päin naamaa viime vuonna kun ihastuin naiseen työpaikalla, nainen tunki jopa uniin mutta uni päättyi juuri ennen kuin housut lähti. Perhana, päässyt edes unissani testaamaan 😂- LuvallaTaiLuvatta_
Ihan ensiksi. Tosi ihanaa kun olet kohdannut ihmisen, jota katsot selkeästi ylöspäin ja jonka kanssa haluat yhdessä kulkea loppuelämäsi! Mua vähän harmittaa sun harmituksesi:(
Valtaosa meistä naisista kuitenkin on bi-curius. Sinkkuna ja ilman jälkikasvua on tietenkin suht vaivatonta olla utelias ja kokeilla, koska vaakakupissa on vähän. Sitten voi käydä niinkin, et uteliaisuus vaan vie voiton vaikka parisuhde on kaikin puolin tyydyttävä. No useimmiten tehdään siirto silloin kun pettyy isosti, jolloin miehet jäävät automaattisesti taka-alalle.
Kun vielä uteliaana ollessaan tapaa joukon ehkä samassa tilanteessa olevia tai muutoin oman näköisiä/makuisia/mielenkiintoisia naisia, niin miehet saattavat vaivihkaa kadota elämästä romanttisessa mielessä kokonaan.
-Be Curius:) - Zaaida
LuvallaTaiLuvatta_ kirjoitti:
Ihan ensiksi. Tosi ihanaa kun olet kohdannut ihmisen, jota katsot selkeästi ylöspäin ja jonka kanssa haluat yhdessä kulkea loppuelämäsi! Mua vähän harmittaa sun harmituksesi:(
Valtaosa meistä naisista kuitenkin on bi-curius. Sinkkuna ja ilman jälkikasvua on tietenkin suht vaivatonta olla utelias ja kokeilla, koska vaakakupissa on vähän. Sitten voi käydä niinkin, et uteliaisuus vaan vie voiton vaikka parisuhde on kaikin puolin tyydyttävä. No useimmiten tehdään siirto silloin kun pettyy isosti, jolloin miehet jäävät automaattisesti taka-alalle.
Kun vielä uteliaana ollessaan tapaa joukon ehkä samassa tilanteessa olevia tai muutoin oman näköisiä/makuisia/mielenkiintoisia naisia, niin miehet saattavat vaivihkaa kadota elämästä romanttisessa mielessä kokonaan.
-Be Curius:)"...niin miehet saattavat vaivihkaa kadota elämästä romanttisessa mielessä kokonaan."
Olen bi-nainen, mutta en todellakaan ole mikään seksihaluja pursuileva, ylihimokas pettäjäseikkailija, vaan arkisen harmaa nörtihtävä tavisnainen. No, on minua kauniiksi kehuttu ja huumorintajuani on hauskaksi kommentoitu ja silleen. En siis ihan tapettiin sulaudu, enkä itke yksinäisyyttäni kurjassa yksiössäni. Olen ihan tavallisen reipas ja aktiivinen tyyppi. Olen kiinnostunut sekä naisista että miehistä. Kiinnostun usein fiksuista ja opintoja suorittaneista ihmisistä, jotka saavat mielellään olla tavallisen arkisia ja vaikka vähän ujohkojakin tyyppejä. Tosi hyvännäköiset, yltiösosiaaliset ja suulaat ihmiset kai jotenkin pelottavat minua. Valitettavasti olen tehnyt sellaisen havainnon, että minua kiinnostavat ihmiset sekä naisten joukossa että varsinkin miesten joukossa kavahtavat bi-seksuaalisuuttani todella paljon. Lesbot tuntuvat ajattelevan, että bi-naiset ovat heteromiesten unelmatyyppejä. En tiedä, pitääkö se paikkaansa joidenkin seksihurvittelijoiden osalta. Ne minun kaipaamat tavalliset insinöörimiehet ja vastaavat, ovat aika usein ottaneet jalat alleen, kun olen rehellisesti kertonut bi-seksuaalisuudestani. Bisseys karkoittaa myös monet lesbot. Olisi mukavaa, jos te lesbotkin ajattelisitte myös tätä asiaa, ettekä niin usein toistaisi joitain bi-naisiin liitettyjä stereotypioita siitä, miten heteromiehet kuolaa perään ja iskee bi-naisia kolmen kimpat taka-ajatuksissaan. Bi-seksuaalisuutensa uudelle tuttavuudelle paljastaessaan joutuu ottamaan sen riskin, että sekä miehet että naiset katoavat vaivihkaa elämästä romanttisessa mielessä kokonaan. - LevysoitinJäänytPäälle
Zaaida kirjoitti:
"...niin miehet saattavat vaivihkaa kadota elämästä romanttisessa mielessä kokonaan."
Olen bi-nainen, mutta en todellakaan ole mikään seksihaluja pursuileva, ylihimokas pettäjäseikkailija, vaan arkisen harmaa nörtihtävä tavisnainen. No, on minua kauniiksi kehuttu ja huumorintajuani on hauskaksi kommentoitu ja silleen. En siis ihan tapettiin sulaudu, enkä itke yksinäisyyttäni kurjassa yksiössäni. Olen ihan tavallisen reipas ja aktiivinen tyyppi. Olen kiinnostunut sekä naisista että miehistä. Kiinnostun usein fiksuista ja opintoja suorittaneista ihmisistä, jotka saavat mielellään olla tavallisen arkisia ja vaikka vähän ujohkojakin tyyppejä. Tosi hyvännäköiset, yltiösosiaaliset ja suulaat ihmiset kai jotenkin pelottavat minua. Valitettavasti olen tehnyt sellaisen havainnon, että minua kiinnostavat ihmiset sekä naisten joukossa että varsinkin miesten joukossa kavahtavat bi-seksuaalisuuttani todella paljon. Lesbot tuntuvat ajattelevan, että bi-naiset ovat heteromiesten unelmatyyppejä. En tiedä, pitääkö se paikkaansa joidenkin seksihurvittelijoiden osalta. Ne minun kaipaamat tavalliset insinöörimiehet ja vastaavat, ovat aika usein ottaneet jalat alleen, kun olen rehellisesti kertonut bi-seksuaalisuudestani. Bisseys karkoittaa myös monet lesbot. Olisi mukavaa, jos te lesbotkin ajattelisitte myös tätä asiaa, ettekä niin usein toistaisi joitain bi-naisiin liitettyjä stereotypioita siitä, miten heteromiehet kuolaa perään ja iskee bi-naisia kolmen kimpat taka-ajatuksissaan. Bi-seksuaalisuutensa uudelle tuttavuudelle paljastaessaan joutuu ottamaan sen riskin, että sekä miehet että naiset katoavat vaivihkaa elämästä romanttisessa mielessä kokonaan.Biseksuaaleissa, varsinkin naisbiseksuaaleissa yksi kaikista negatiivisimmista piirteistä on, että tullaan yltiöväkisin sössöttämään ja mainostamaan omaa erinomaisuutta nimenomaan lesbopalstalle.
Ei, sitä bisseyttä ei tarvitse jankata yltiöväkisin ja yltiöpakkomielteisesti varsinkaan lesbopalstalla ja eikä noin muutenkaan. Vähempikin riittää. Lisäksi toiminnallasi osoitat kuinka vähän otat muita ihmisiä huomioon ja vähät välität säännöistä. Ja ei, me lesbot emme halua tulla lesbopalstalle vain lukeaksemme biseksuaalisuudesta. Jos haluamme lisää tietoa biseksuaalisuudesta niin menemme lukemaan aiheesta sille varatuilta alueilta. Osaamme sen tehdä, osaatko sinäkin? Yksi erittäin negatiivinen piirre muutenkin ihmisissä noin muutenkin yleensä on, että ei osaa tai ei välitä ottaa muita ihmisiä huomioon. Käytökselläsi et ota huomioon lesboja ja kirjoitat jatkuvasti asian vierestä. Teet sen varmasti täysin tahallesi, koska en usko, että olisit niin tyhmä, että kirjoittaisit vahingossa jatkuvasti otsikon ohi. Käytökselläsi vahvistat muutenkin biseksuaalisuuten liittyviä ennakkoluuloja eikä päinvastoin.
Tämä on edelleenkin lesbopalsta, olisitko ystävällinen ja menisit keskustelemaan biseksuaalisuudesta sille varatulle alueelle, kiitos! Fiksuna ihmisenä sen varmasti osaat tehdä eikä hirvesti mene vaivaa edes. Sinulla on jäänyt ns. levysoitin päälle... Pahoittelen! Toivottavasti pääset yli tuosta pakkomielteestäsi! Nolaat yltiöjankkaamiselle kaikki loputkin biseksuaalit (!) - HemmetinÄäliöOlet
LevysoitinJäänytPäälle kirjoitti:
Biseksuaaleissa, varsinkin naisbiseksuaaleissa yksi kaikista negatiivisimmista piirteistä on, että tullaan yltiöväkisin sössöttämään ja mainostamaan omaa erinomaisuutta nimenomaan lesbopalstalle.
Ei, sitä bisseyttä ei tarvitse jankata yltiöväkisin ja yltiöpakkomielteisesti varsinkaan lesbopalstalla ja eikä noin muutenkaan. Vähempikin riittää. Lisäksi toiminnallasi osoitat kuinka vähän otat muita ihmisiä huomioon ja vähät välität säännöistä. Ja ei, me lesbot emme halua tulla lesbopalstalle vain lukeaksemme biseksuaalisuudesta. Jos haluamme lisää tietoa biseksuaalisuudesta niin menemme lukemaan aiheesta sille varatuilta alueilta. Osaamme sen tehdä, osaatko sinäkin? Yksi erittäin negatiivinen piirre muutenkin ihmisissä noin muutenkin yleensä on, että ei osaa tai ei välitä ottaa muita ihmisiä huomioon. Käytökselläsi et ota huomioon lesboja ja kirjoitat jatkuvasti asian vierestä. Teet sen varmasti täysin tahallesi, koska en usko, että olisit niin tyhmä, että kirjoittaisit vahingossa jatkuvasti otsikon ohi. Käytökselläsi vahvistat muutenkin biseksuaalisuuten liittyviä ennakkoluuloja eikä päinvastoin.
Tämä on edelleenkin lesbopalsta, olisitko ystävällinen ja menisit keskustelemaan biseksuaalisuudesta sille varatulle alueelle, kiitos! Fiksuna ihmisenä sen varmasti osaat tehdä eikä hirvesti mene vaivaa edes. Sinulla on jäänyt ns. levysoitin päälle... Pahoittelen! Toivottavasti pääset yli tuosta pakkomielteestäsi! Nolaat yltiöjankkaamiselle kaikki loputkin biseksuaalit (!)Huomasitko sinä ääliö, että tässä ketjussa keskusteltiin lesbojen lisäksi bisseistä jo aiemmin? Zaaida ei siis millään tavalla poikennut aiheesta eikä kirjoittanut otsikon vierestä. Sinulla on ilmeisesti nämä sinun tekstit omalla koneellasi tallennettuna, kun jatkuvasti kopioit niitä tänne uudestaan ja uudestaan. Niin että kenelläköhän se on jäänyt levysoitin päälle? Sait jo eripuraa aiemmin aikaiseksi bi-naisia morkkaamalla. Ajoit heidät bi-palstalle ja olet nyt vissiin onnellinen, Minulla on syytä epäillä, että olet sama sekopäinen ihminen, joka toisten nimimerkkejä käyttämällä häiritsee tällä hetkellä keskusteluita bi-palstalla. Sinulla on varmaan todella hauskaa itsesi kanssa.
- KysynpähänVaan
HemmetinÄäliöOlet kirjoitti:
Huomasitko sinä ääliö, että tässä ketjussa keskusteltiin lesbojen lisäksi bisseistä jo aiemmin? Zaaida ei siis millään tavalla poikennut aiheesta eikä kirjoittanut otsikon vierestä. Sinulla on ilmeisesti nämä sinun tekstit omalla koneellasi tallennettuna, kun jatkuvasti kopioit niitä tänne uudestaan ja uudestaan. Niin että kenelläköhän se on jäänyt levysoitin päälle? Sait jo eripuraa aiemmin aikaiseksi bi-naisia morkkaamalla. Ajoit heidät bi-palstalle ja olet nyt vissiin onnellinen, Minulla on syytä epäillä, että olet sama sekopäinen ihminen, joka toisten nimimerkkejä käyttämällä häiritsee tällä hetkellä keskusteluita bi-palstalla. Sinulla on varmaan todella hauskaa itsesi kanssa.
"Ajoit heidät bipalstalle".
Eikös bi-palstalla kuulu keskustella biseksuaalisuudesta ja lesbopalstalla lesboudesta? Vai onko se liian vaikeaa biseksuaaleille? Ilmeisesti on. - HemmetinÄäliöOlet
KysynpähänVaan kirjoitti:
"Ajoit heidät bipalstalle".
Eikös bi-palstalla kuulu keskustella biseksuaalisuudesta ja lesbopalstalla lesboudesta? Vai onko se liian vaikeaa biseksuaaleille? Ilmeisesti on.No mitäs hittoa sitten, kun tämänkin ketjun otsikossa mainitaan hetero. Mikset ole itkemässä ylläpitoon, että tämä koko ketju täytyy poistaa asiattomana. Olet sinä kyllä yksinkertainen älykääpiö. Tajuatko, että tällä palstalla puhutaan lesbouden lisäksi naisten rakkaudesta naisia kohtaan? Tiesitkö että lesbojen lisäksi myös bi-naiset rakastavat naisia? On siinä jumankauta yks tavan tonttu. Et kyllä yhtään nosta kirjoituksilasi lesbojen pisteitä vaan olet teksteilläsi saattamassa meidän koko porukkaa häpeää. Tuolla jo jossain epäiltiin, että olet katkera heteromies. Oletko?
- LuvallaTaiLuvatta
Zaaida kirjoitti:
"...niin miehet saattavat vaivihkaa kadota elämästä romanttisessa mielessä kokonaan."
Olen bi-nainen, mutta en todellakaan ole mikään seksihaluja pursuileva, ylihimokas pettäjäseikkailija, vaan arkisen harmaa nörtihtävä tavisnainen. No, on minua kauniiksi kehuttu ja huumorintajuani on hauskaksi kommentoitu ja silleen. En siis ihan tapettiin sulaudu, enkä itke yksinäisyyttäni kurjassa yksiössäni. Olen ihan tavallisen reipas ja aktiivinen tyyppi. Olen kiinnostunut sekä naisista että miehistä. Kiinnostun usein fiksuista ja opintoja suorittaneista ihmisistä, jotka saavat mielellään olla tavallisen arkisia ja vaikka vähän ujohkojakin tyyppejä. Tosi hyvännäköiset, yltiösosiaaliset ja suulaat ihmiset kai jotenkin pelottavat minua. Valitettavasti olen tehnyt sellaisen havainnon, että minua kiinnostavat ihmiset sekä naisten joukossa että varsinkin miesten joukossa kavahtavat bi-seksuaalisuuttani todella paljon. Lesbot tuntuvat ajattelevan, että bi-naiset ovat heteromiesten unelmatyyppejä. En tiedä, pitääkö se paikkaansa joidenkin seksihurvittelijoiden osalta. Ne minun kaipaamat tavalliset insinöörimiehet ja vastaavat, ovat aika usein ottaneet jalat alleen, kun olen rehellisesti kertonut bi-seksuaalisuudestani. Bisseys karkoittaa myös monet lesbot. Olisi mukavaa, jos te lesbotkin ajattelisitte myös tätä asiaa, ettekä niin usein toistaisi joitain bi-naisiin liitettyjä stereotypioita siitä, miten heteromiehet kuolaa perään ja iskee bi-naisia kolmen kimpat taka-ajatuksissaan. Bi-seksuaalisuutensa uudelle tuttavuudelle paljastaessaan joutuu ottamaan sen riskin, että sekä miehet että naiset katoavat vaivihkaa elämästä romanttisessa mielessä kokonaan.Ehkä kirjoituksesta(ni) sain kuvan et rohkaisen olemaan utelias pettämällä, no way!
Sen mitä olen ns. hetero-kuppiloissa käynyt niin on mies varattu tai ei, ne innokkaimmat ehdottelee kännispäissään vaikka ja mitä. Mikäli aihe biseksuaalisuus onnistuu esiin nousemaan niin reaktio voi olla wow tai yök.
En tosin ole kokenut IRL yhdenkään homoseksuaalin puolelta, missään asian yhteydessä omaa bisseyttäni häiritsevänä.
Tietenkin on hyvä pohtia ketä sillä silmällä katselee ja olla rehellinen:) - KysynpähänVaan
HemmetinÄäliöOlet kirjoitti:
No mitäs hittoa sitten, kun tämänkin ketjun otsikossa mainitaan hetero. Mikset ole itkemässä ylläpitoon, että tämä koko ketju täytyy poistaa asiattomana. Olet sinä kyllä yksinkertainen älykääpiö. Tajuatko, että tällä palstalla puhutaan lesbouden lisäksi naisten rakkaudesta naisia kohtaan? Tiesitkö että lesbojen lisäksi myös bi-naiset rakastavat naisia? On siinä jumankauta yks tavan tonttu. Et kyllä yhtään nosta kirjoituksilasi lesbojen pisteitä vaan olet teksteilläsi saattamassa meidän koko porukkaa häpeää. Tuolla jo jossain epäiltiin, että olet katkera heteromies. Oletko?
- Asioista tulee puhua ja kirjoittaa niiden oikeilla nimillä. Lesbous on lesboutta eikä biseksuaalisuutta. Lesbo on lesbo eikä biseksuaali. Halusit sitä tai et.
- Rivien välistä selkesti et millään halua hyväksyä, että lesbot on lesboja eikä biseksuaaleja. Tuleekin mieleen, että miksi? Mitä sinä siitä hyötyisit, että lesbo olisikin bi? Ihmiskauppa? Prostituutio? Seksuaalinen hyväksikäyttö? Naisten alistaminen ja naisten oikeuksien polkeminen?
- Sinunhan tekstit tässä tulisi poistaa. Selkeää vihapuhetta ja kiihottamista kansanryhmää kohtaan.
- Biseksuaalisuutta ei tule "boostata" lesbojen ja homojen oikeuksia tallomalla
- Termiin "naisten välisestä rakkaudesta" ei sisälly viittausta miehiin, heteroyhdyntään, heteroseksiin tai heterouteen/naisen ja miehen väliseen seksuaaliseen kanssakäymiseen, mutta ei, kun te biit ette osaa kirjoittaa esim. "Olen nainen ja tykkään naisista", "Olen naisena ihastunut naiseen" tai lesbopalstalla yksinkertaisesti "Olen ihastunut naiseen" tai vielä yksinkertaisemmin "Olen ihastunut" (Lesbopalstalla kun olemme niin lienee itsestäänselvää, että kirjoittaja on nainen), vaan ei, se biseksuaalisuus ja siten maininta miehistä ja naisen&miehen välisestä seksuaalisesta kanssakäymisestä pitää aina tunkea väliin tavalla tai toisella. Se mies aina pitää tunkea sinne rivien väliin ikään kuin nainen ei olisi nainen ilman miestä tai ei ainakaan saisi olla eikä nainen voi seisoa omilla jaloillaan ilman miestä (=naisten halveksiminen, naisten oikeuksien tallominen),
- Te biit tai biinä esiintyvät voitte mennä ihan rauhassa kirjoittamaan siitä biseksuaalisuudesta bipalstalle, mutta ehei, sehän teitä bissejä ja provoja ei kiinnosta vaan pöhinää saadakseen pitää kirjoittaa nimenomaan lesbopalstalle.
- Luin muuten kirjoittamasi tekstin bipalstalle (kirjoitustyylistäsi ei voi erehtyä). Sinulla oli kyllä puurot ja vellit menneet tosi pahasti sekaisin. (Esim.androgyynit). Ilmeisesti tärkeintä tuottaa tekstiä mitä sylki suuhun tuo (saat kai siitä palkkaa?)...Otan osaa! - KysynpähänVaan
Ehkä kirjoituksesta(ni) sain kuvan et rohkaisen olemaan utelias pettämällä, no way!
Sen mitä olen ns. hetero-kuppiloissa käynyt niin on mies varattu tai ei, ne innokkaimmat ehdottelee kännispäissään vaikka ja mitä. Mikäli aihe biseksuaalisuus onnistuu esiin nousemaan niin reaktio voi olla wow tai yök.
En tosin ole kokenut IRL yhdenkään homoseksuaalin puolelta, missään asian yhteydessä omaa bisseyttäni häiritsevänä.
Tietenkin on hyvä pohtia ketä sillä silmällä katselee ja olla rehellinen:)No niin, sieltä se taas tuli. Miehistä aletaan jankkaamaan lesbopalstalla. Miten miehet liittyvät lesbouteen? Ei mitenkään.
Miksi sitten kirjoitat miehistä lesbopalstalle? Mistä tulee pakonomainen tarve jankata miehistä ja biseksuaalisuudesta lesbopalstalla? Saat siitä rahaa? Joku on käskenyt? Miksi? Siitä puhe mistä puute? Et hyväksy naisten homoseksuaalisuutta noin ylipäätään? Et hyväksy itseäsi etkä siten ketään muutakaan? Olet joko aivopesty alistumaan miehille, miesten tahtoon ja valtaan tai et edes itse huomaa miten alisteinen sinä olet miehille?
Kyllä nainen voi v. 2017 ainakin Suomessa olla nainen ilman miestä, ilman alistumista miesten seksuaaliselle hyväksikäytölle jne.
Kenenkään naisen ei ole mikään pakko maata tai seurustella yhdenkään miehen kanssa ikinä elämänsä aikana jos ei itse halua, ei oikeasti eikä edes leikisti.. Naisella on itsemääräämisoikeus omaan kehoonsa. - lineaaa
LevysoitinJäänytPäälle kirjoitti:
Biseksuaaleissa, varsinkin naisbiseksuaaleissa yksi kaikista negatiivisimmista piirteistä on, että tullaan yltiöväkisin sössöttämään ja mainostamaan omaa erinomaisuutta nimenomaan lesbopalstalle.
Tämä on edelleenkin lesbopalsta, olisitko ystävällinen ja menisit keskustelemaan biseksuaalisuudesta sille varatulle alueelle, kiitos! Fiksuna ihmisenä sen varmasti osaat tehdä eikä hirvesti mene vaivaa edes. Sinulla on jäänyt ns. levysoitin päälle... Pahoittelen! Toivottavasti pääset yli tuosta pakkomielteestäsi! Nolaat yltiöjankkaamiselle kaikki loputkin biseksuaalit (!)Levysoitin jäänyt päälle... zaaaida kirjoitti asiaa, ja kertoi asian (t) realistisesti mutta myös hymynkare huulila lueskelin hänen kirjoituksensa, huumorilla ja tilannekomiikalla on myös sijansa elämässä. Ilman niitä elämä on mustavalkoista, anteeksi vaan levari kuten sinulla. Väreillä saadaan elämään sisältöä, Minuakin luullaaan työpaikalla heteroksi vaikka takana 15 vuotta naismaailmaa, siitä tulee yleensäkin elämään kaikenlaista sisältöä ja tapahtumia. Erittäin hyvä ja asiallinenkirjoitus.
Voi kurja kun tämä ketju meni riidan puolelle. Aloittajalle terveisiä että ihastuksen kohde voi tosiaan olla "hetero" 😅 Minäkin pelästyin aika paljon ensimmäistä ihastumistani naiseen ja olen vieläkin tuuliajolla kun en oikein tiedä mikä olen. Älä siis luovuta vielä 😘
- Kyllästyttääjo
Olisi kyllä mukavaa, että biseksuaalisuudesta avautumiset jäisi bipalstalle. Kyllästyttää, kun yhteiskunta tyrkyttää yhtä mallia, miehet tyrkyttävät itseään ja täälläkin kirjoitellaan miehistä. Miettikää hetki, miltä tuntuu olla aitoa hyvin pientä vähemmistöä ja kunnioittakaa sitä, edes tällä palstalla. Kaikessa ei ole kyse teistä. Emme ole samaa porukkaa. Miehiin liittyvät keskustelut sopivat hyvin omalle palstallenne.
- hjghfg
Jos lesbo ihastuu biseksuaaliin tai "heteroon", eikö siitä saisi puhua tällä palstalla, koska kumpikin osapuoli ei ole lesboja? Eiköhän tänne lesbopalstalle mahdu myös bissejä/kokeilunhaluisia naisia sivuavat jutut. Moni lesbo kun ei ihastu juuri toiseen lesboon. Aika naurettavaa, jos lesbopalstalla ei saisi mainitakkaan bissejä, kokeilunhaluisia tai miehiä, vain lesbot. Itse olen kyllä lesbo, mutta ei mun ymmärrys oikein riitä näitä kohtaan, joiden mielestä täällä ei saisi mainitakaan muita kun lesbot.
- RiittääJo_
Jo riittää huomionhakuinen, populistinen, oikeistolainen, sovinistinen, patriarkaalinen homoseksuaalinaisten vähättely, vainoaminen, halveksunta, kateelliset puheet, vihapuhe ja piilovihapuhe homoseksuaalinaisia ja heidän ihmisoikeuksia ja itsemääräämisoikeutta kohtaan, muka leikillään ja muka tietämättöminä esiintyvien poliittinen aivopesu-ja vihapuhe.
Opettele kunnioittamaan ja ottamaan huomioon muutkin ihmiset. Huomaathan, että suurin osa ihmisistä ei kaipaa jatkuvaa, narsistista julkisuudessa paistattelua eikä jatkuvaa draamateatteria tai pellekoulua. Kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta selitellä tai avautua nettipalstoilla tai julkisuudessa omasta yksityis-&seksuaalielämästään.
Yritä edes miettiä miltä tuntuu olla homoseksuaali ja nainen ja kuulua vähemmistöön puhumattakaan jos sen lisäksi kuuluisi vielä muihin vähemmistöihin (saamelaiset, suomenruotsalaiset, tummaihoiset jne.).
Jo pelkästään naisena saa aivan älyttömästi epätoivottua huomiota ja ahdistelua miehiltä (niin kantasuomalaisilta kuin maahanmuuttajilta). Ei tarvitse edes olla mikään missi eikä pukeutua provosoivan seksikkäästi. Riittää kun kävelee kadulla tai lähikaupassa niin miehet ovat ahdistelemassa puhumattakaan sinkkukoreista, työsyrjinnästä, työpaikka-ahdistelusta, työpaikkakiusaamisesta, kateudesta, huuteluista kaduilla, peniskuvien lähettelystä, treffipalstoilla ahdisteluista. Jo pelkästään naisena saat monissa paikoissa vähättelyä, huonompaa palvelua, huonompaa palkkaa puhumattakaan jos et suostu mielistelemään miehiä tai makaamaan heidän kanssaan plus kaikki muu epätoivottu (raiskaukset, salakuvaaminen, tyrmäystipat). Moni nainen vielä typeryyksissään alistuu parisuhteessaan hakkaamisen ja raiskaamisen uhriksi eikä edes tajua lopettaa suhdetta. - LuvallaTaiLuvatta_
RiittääJo_ kirjoitti:
Jo riittää huomionhakuinen, populistinen, oikeistolainen, sovinistinen, patriarkaalinen homoseksuaalinaisten vähättely, vainoaminen, halveksunta, kateelliset puheet, vihapuhe ja piilovihapuhe homoseksuaalinaisia ja heidän ihmisoikeuksia ja itsemääräämisoikeutta kohtaan, muka leikillään ja muka tietämättöminä esiintyvien poliittinen aivopesu-ja vihapuhe.
Opettele kunnioittamaan ja ottamaan huomioon muutkin ihmiset. Huomaathan, että suurin osa ihmisistä ei kaipaa jatkuvaa, narsistista julkisuudessa paistattelua eikä jatkuvaa draamateatteria tai pellekoulua. Kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta selitellä tai avautua nettipalstoilla tai julkisuudessa omasta yksityis-&seksuaalielämästään.
Yritä edes miettiä miltä tuntuu olla homoseksuaali ja nainen ja kuulua vähemmistöön puhumattakaan jos sen lisäksi kuuluisi vielä muihin vähemmistöihin (saamelaiset, suomenruotsalaiset, tummaihoiset jne.).
Jo pelkästään naisena saa aivan älyttömästi epätoivottua huomiota ja ahdistelua miehiltä (niin kantasuomalaisilta kuin maahanmuuttajilta). Ei tarvitse edes olla mikään missi eikä pukeutua provosoivan seksikkäästi. Riittää kun kävelee kadulla tai lähikaupassa niin miehet ovat ahdistelemassa puhumattakaan sinkkukoreista, työsyrjinnästä, työpaikka-ahdistelusta, työpaikkakiusaamisesta, kateudesta, huuteluista kaduilla, peniskuvien lähettelystä, treffipalstoilla ahdisteluista. Jo pelkästään naisena saat monissa paikoissa vähättelyä, huonompaa palvelua, huonompaa palkkaa puhumattakaan jos et suostu mielistelemään miehiä tai makaamaan heidän kanssaan plus kaikki muu epätoivottu (raiskaukset, salakuvaaminen, tyrmäystipat). Moni nainen vielä typeryyksissään alistuu parisuhteessaan hakkaamisen ja raiskaamisen uhriksi eikä edes tajua lopettaa suhdetta.Mistä sinä haluaisit keskustella? Varmaan on jokin asia mikä myös sinua mietityttää.
Eihän niinkään voi olla, että osallistut keskusteluun ainoastaan silloin kun aihe ei miellytä.
Yllätä nyt ja laita otsikko:) Lupaan ainakin kiittää siitä ja kommentoin myös sikäli mikäli asiasta jotain tiedän:) - EpätoivoPaistaa
LuvallaTaiLuvatta_ kirjoitti:
Mistä sinä haluaisit keskustella? Varmaan on jokin asia mikä myös sinua mietityttää.
Eihän niinkään voi olla, että osallistut keskusteluun ainoastaan silloin kun aihe ei miellytä.
Yllätä nyt ja laita otsikko:) Lupaan ainakin kiittää siitä ja kommentoin myös sikäli mikäli asiasta jotain tiedän:)Itseasiassa en halua keskustella yhtään mistään mitään yhtään kenenkään kanssa eikä ole mitään asiaa mikä minua erityisemmin mietityttäisi (tekstistäsi paistaa selkeästi muuten läpi, että aliarvioit muiden ihmisten älykkyyttä ja pidät muita, kenties kaikkia ja minuakin, jotenkin hyvin epävarmana ja kokemattomana ja siten hyvin helposti manipuloitavissa olevana).
Pääasiassa luen kyllä tekstejä, en niinkään kommentoi ja jos haluaisin keskustella niin lesbopalstalla keskustelisin lesboasioista, työpalstalla työasioista, yhteiskuntapalstalla yhteiskunnallisista asioista, urheilupalstalla urheiluaiheisista jne. niin kuin kuka tahansa vähänkään normiälyinen ihminen. Mikään velvollisuus minulla ei ole avautua yhtään mistään asiasta, vaikka kuinka paaaaljon loisit mahdollisimman provokatiivisia kalasteluviestejä.
En koe, että minulla olisi jatkuva tarve keskustella ja avautua mistään, yhtään mistään.
Lesbous, niin kuin monelle muullekin itsensä kanssa sinut olevalle lesbolle (ja homomiehille homous) lesbous on hyvin itsestäänselvää ja hyvin luonnollista, joten siitä ei ole mikään tarve tehdä elämää suurempaa numeroa, jatkuvasti hakea huomiota, erityistä hyväksyntää tai egon pönkitystä itselleen saati sitten minkäänlaista erityistä tarvetta avautua pakonomaisesti netissä tai missään muuallakaan omasta yksityiselämästä. - LuvallaTaiLuvattaxO
EpätoivoPaistaa kirjoitti:
Itseasiassa en halua keskustella yhtään mistään mitään yhtään kenenkään kanssa eikä ole mitään asiaa mikä minua erityisemmin mietityttäisi (tekstistäsi paistaa selkeästi muuten läpi, että aliarvioit muiden ihmisten älykkyyttä ja pidät muita, kenties kaikkia ja minuakin, jotenkin hyvin epävarmana ja kokemattomana ja siten hyvin helposti manipuloitavissa olevana).
Pääasiassa luen kyllä tekstejä, en niinkään kommentoi ja jos haluaisin keskustella niin lesbopalstalla keskustelisin lesboasioista, työpalstalla työasioista, yhteiskuntapalstalla yhteiskunnallisista asioista, urheilupalstalla urheiluaiheisista jne. niin kuin kuka tahansa vähänkään normiälyinen ihminen. Mikään velvollisuus minulla ei ole avautua yhtään mistään asiasta, vaikka kuinka paaaaljon loisit mahdollisimman provokatiivisia kalasteluviestejä.
En koe, että minulla olisi jatkuva tarve keskustella ja avautua mistään, yhtään mistään.
Lesbous, niin kuin monelle muullekin itsensä kanssa sinut olevalle lesbolle (ja homomiehille homous) lesbous on hyvin itsestäänselvää ja hyvin luonnollista, joten siitä ei ole mikään tarve tehdä elämää suurempaa numeroa, jatkuvasti hakea huomiota, erityistä hyväksyntää tai egon pönkitystä itselleen saati sitten minkäänlaista erityistä tarvetta avautua pakonomaisesti netissä tai missään muuallakaan omasta yksityiselämästä.Kyllä susta muodostuu jonkinlainen mielikuva vaikka et koskaan ole tai koe nyt tarvetta AP:na esiintyä. Aliarvioimiseen mulla ei oo varaa edes sun kohdalla:) Ja mitä pahaa on epävarmuudessa, tai siinä että kysyy muiden mielipiteitä? Olisi vaan ollut kiva hieman tietää mistä juontaa juurensa jämäkkä otteesi homouteen ja miten mielenkiintoinen olet niin kuin muuten? Eihän nimeä ja asuinpaikkaa tai muitakaan tunnusmerkkejä ole syytä julkituoda.
Toistan sen nyt minkä toistin eräässä toisessa keskustelussa
Mitä helvettiä taas naiset !!! Luulin että bi naisetkin kuuluu vähemmistöön, eikö vähemmistön pitäisi pitää yhtä eikä tapella siitä kuka on hyvä ja kuka on huono. En ole pahemmin lukenut kirjoituksia joissa bi olisi tullut tänne inisemään miehestään, suurin osa täällä olevasta puheesta keskittyy naisiin ja suhteisiin. Kyllä lesbot valittaa että heidän oikeuksia poljetaan ja he ovat kärsineet ja kuitenkin he itse ovat ylimielisiä ja halveksuvat muita seksuaalisuuntauksia, luuletko te että muut kuin lesbot joutuvat kärsimään suuntauksensa vuoksi, olette väärässä. Minua ärsyttää tämä perkeleen asenne että bit pettävät heti, osa pettää kyllä se on ikävää mutta niin pettävät lesbotkin eikä sukupuolella ole väliä yhtä kauheaa se pettäminen on, oli sukupuoli kumpi tahansa. Minullakin on huonoja kokemuksia lesboista, pitääkö minun nyt samalla taktiikalla ajatella että sen perusteella kaikki lesbot ovat kusipäitä, onneksi olen kuitenkin sen verran fiksu että en tuomitse kaikkia yhden tai edes kolmen vuoksi.
Avatkaa siis silmänne ja katsokaa, maailmassa on tosi paljon vääryyttä ja sen voittaaksemme meidän pitää, pitää yhtä jotta voimme muuttaa maailmaa paremmaksi- EpätoivoPaistaa
Biseksuaaleilla on oma palsta!
Mieti kuinka vaikeata voi käytännössä olla seurustelu biseksuaalin kanssa kun ei edes näin yksinkertaista asiaa voi ymmärtää eikä osaa ottaa huomioon muita ihmisiä, ainoastaan oman napansa! Ajattele kuinka karsea olisi sellainen kumppani, joka kaipaisi 24/7 jatkuvaa huomiota ja vain omalle navalleen tai joka olisi hirveän kovaääninen öykkäri ja jatkuvasti kerjäämässä huomiota?!Oma etu menisi kaiken edelle, minä, minä ja minminäminä!
Miten tyhmä pitää olla, ettei osaa tai halua keskustella asioista niiden omalla palstalla ?
Miten epätoivoinen ja huomionhakuinen luonnehäiriöinen voi olla, että sortuu pommittamaan lesbopalstaa jatkuvilla biprovoilla? Etkö muuten saa seuraa, huomiota tai tietoa kuin öykkäröimällä ja provoamalla? - EpätoivoPaistaa
Eikö todellakaan ole mitään muuta keinoa etsiä itselleen seuraa (oletko siis todellakin n-i-i-n epäsuosittu?) tai kalastella yksityisten ihmisten tietoja kuin jatkuva bi-aiheisten provojen lykkääminen lesbopalstalle?
How low can you go?
- Minäminäminäminä
Siis mitä vattua täällä vaahdotaan... Otsikko jo paljastaa tämän ketjun asiasisällön joten jos aihealue ei kiinnosta niin jättää ketjun avaamatta!
Jos lesbo aloittaja ihastuu heteroon niin hänen pitää lompsia BI-palstalle koska ketjussa mahdollisesti mainitaan MIES 😂 Tai sitten bi:t jotka samaistuvat aloittajan kirjoitukseen ja rohkaisevat häntä eivät saa tulla kommentoimaan koska eivät ole lesboja?
C'mon uhriutukaa vähän enemmän, mahtaa olla ihan v'tun vaikea elämä jos näin pienestä pitää päästä pätemään jossain netin kirjoituspalstalla! Lievää huomiohuoraamista sanoisin, jotain rajaa... - Pinjap
Hei kamoon naiset, jättäkäämme ilmiselvä provo rauhaan, noi tekstithän on aivan naurettavia 😂 Joku humoristi heittää pitkäksi venynyttä karikatyyriä ikivihaisesta lesbosta. Tai no hauskaa luettavaahan se, hehe.
Bisseltä kuulostaa! Itsekin tunnistin itseni vasta reilusti päälle kaksikymppisenä. Se on yllättävän hämäävää, kun on tottunut ajattelumalleissa tähän hetero-homo-binääriin. Itseänikin yritin pitkään tunkea vuoron perään hetero-lesbo-muotteihin huonolla menestyksellä - päädyin vuoron perään karttamaan tai jopa inhoamaan miehiä ja naisia.
Eli epävarmuus ja arkuus tarttua tunteisiinsa voi ihan hyvin johtua ympäristön odotuksista ja malleista (sen sijaan, että hän "oikeasti" olisi vastahakoinen ryhtymään suhteeseen naisen kanssa). Missä tapauksessa voit olla hänelle jopa suuri tuki, jos ymmärrät hänen epävarmuuttaan ja annat hänen omassa tahdissaan löytää itsensä :) Onnea sinulle tämän ihanuuden kanssa!- Anonyymi
Hyviä toivoa antavia kirjoituksia tässä vanhassa ketjussa. Todella harmillista, että keskustelu on lähes hyytynyt palstalla nykyään :(
- Anonyymi
Sen takia kun nuo porno/seksibotit on vallanneet tän palstan. Kumma kun niille ei voi tehdä mitään!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen takia kun nuo porno/seksibotit on vallanneet tän palstan. Kumma kun niille ei voi tehdä mitään!!!!
Mä kanssa ihmettelin mikä täällä on kun en löydä enää niitä keskusteluja joihin osallistuin. Oli hyviä aiheita montakin mun mielestä vielä muutama viikko sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kanssa ihmettelin mikä täällä on kun en löydä enää niitä keskusteluja joihin osallistuin. Oli hyviä aiheita montakin mun mielestä vielä muutama viikko sitten.
Ja ilmeisesti vkloppuisin tätä palstaa tai koko (s24) ei valvo kukaan /ylläpito.. huono juttu. Ei kukaan viitti edes kirjoitella mitään kun vastaus tulee seksibotilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ilmeisesti vkloppuisin tätä palstaa tai koko (s24) ei valvo kukaan /ylläpito.. huono juttu. Ei kukaan viitti edes kirjoitella mitään kun vastaus tulee seksibotilta
Arkisinkin on ollut tuota viime aikoina. Karkoittaa tehokkaasti kirjoittajia, sääli.
Anonyymi kirjoitti:
Tekoälli ei toimi ihan toivotulla tavalla 😂 Tykkää kyllä poistella asiallisia viestejä milloin milläkin perusteella, mutta näihin asiattomiin ei näyttäis reaktiokyky riittävän.
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Tekoälli ei toimi ihan toivotulla tavalla 😂 Tykkää kyllä poistella asiallisia viestejä milloin milläkin perusteella, mutta näihin asiattomiin ei näyttäis reaktiokyky riittävän.
Varsinainen riesa tosiaan ja nyt en saa vastattua erääseen ketjuun, vastaukseni poistetaan heti.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1283170Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382523Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302435Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631132198- 1141700
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .271468Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1731410Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi2911277Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2921248- 631090