Mikä on karmein baari Lahdessa?
1. Ahtialassa Pikari todellakin!
Juopot huutaa, möykkää ja karaokea lauletaan (huudetaan) niin epävireisesti että korvat särkyy !
1 Tendollars, koska ryöstäviä/vittuilevia mustalaisia päästetään sisälle.
3. Dublin, ihmiset riehuu ja rällästää, osa sammunut pöytään/pöydän alle.
4 Liipolan Villiruusu, ei tarvitse edes mainita.
Lahden räkälät
64
6707
Vastaukset
- Onneaonnille
Minipubi oli räkälä aikanaan vesku2 ssa
- Parastalahessa
Ai tuplabaari? Oli alan miehet koolla👍
- piripäät-heiluu
Tonttilan Pikku Hukka
- hukkupikka
Oon kuullut juttuja että alaikäsiäkin on, millanen paikka oikeasti?
- HupaisaUkko
Hukassa pyörinyt kautta aikojen ala-ikäisiä
- Anonyymi
J.tuuri on räkälä
- PaskimmatMestat
Eipä ole tullut käytyä Lahden baareissa eikä missään muissakaan baareissa kohta 10 vuoteen. Sen mä sanon, että Lahden baareissa oli aika omituinen meininki. Esim. Tenkussa eli Ten Dollarssissa menin kerran pelaamaan JokeriPokeria, niin eikö siinä alkanut joku hörhö potkimaan jalkaan ja möykkäsi, että mee muualle siitä, mä en jaksa kattoo! Lähin vittuun siitä pelikoneelta ja menin sanoo järjestyksenvalvojalle siitä hörhön käyttäytymisestä, että kun alkaa asiakkaita potkimaan. Se siihen vaan totesi, että no katotaan nyt, miksi tilanne kehittyy. No, sehän sai jäädä sinne nurkkaan istumaan. Vittu jos mä olisin alkanut siellä muita potkimaan ja möykkäämään, niin mä olisin lentänyt baarista kadulle samantien. Mutta kun ne säännöt ei ole kaikille samat.
Kerran menin Möysässä ravintola Sulkaan. Olin töistä tulossa ja käynyt työkaverin kanssa viereisessä kuppilassa parit ölpät vetäsemässä. Siitä sitten meinattiin käydä Sulassa ottamassa oluet. Mentiin sinne, niin sellanen nuori kassatyttö sanoi nokka pystyssä, että mä en myy teille. Mä siihen, että no mikäs tässä on ongelmana? Töistä ollaan tulossa, eikä olla ku parit juotu tuossa viereisessä paikassa. Siihen tää prinsessa nokkavasti sanoi, että ette te missään töissä käy. Jaa-a, vai niin. Mistähän sinä luulet tietäväsi, että kuka täällä töissä käy ja kuka ei? ajattelin puheesta. Niin vitun ylimielinen muija ku olla voi.
Näitä tämmösiä esimerkkejä olis enemmänkin, mutta kun ei jaksa kirjoittaa niin saatanasti.- Liipolankake
Minua ainakin tervehditään kohteliaasti ja iloisesti.Sekä asiakkaat että henkilökunta.Olen komea ja toimeentuloni on hyvä se näkyy.Saan naisia ehkä liiaksikin.Ehkä vika ei ole Lahdessa vaan henkilö.Olet kenties nuhjuisen oloinen ja köyhä se näkyy.Tai muuten vaan olet vähän "hei hei"oloinen.
- PaskimmatMestat
Liipolankake kirjoitti:
Minua ainakin tervehditään kohteliaasti ja iloisesti.Sekä asiakkaat että henkilökunta.Olen komea ja toimeentuloni on hyvä se näkyy.Saan naisia ehkä liiaksikin.Ehkä vika ei ole Lahdessa vaan henkilö.Olet kenties nuhjuisen oloinen ja köyhä se näkyy.Tai muuten vaan olet vähän "hei hei"oloinen.
No, se on mennyttä aikaa se yli 10 vuoden takainen paska. Hyvä niin.
Alkoholinkäytön lopetin kohta 9 vuotta sitten. Lokakuussa tulee se 9 vuotta täyteen. Ei oo sen jälkeen tarvinnut kierrellä baareja eikä olla väärissä paikoissa väärään aikaan. Ei ole tarvinnut olla ihmisten sylkykuppina ja syyllistettävänä, kun on elänyt absolutistina.
Enkä minä Lahtea syyttänyt, vaan niitä eräitä paikkoja. Jos eräät Lahden baarit ovat huonoja, niin sitä eivät ole kaikki Lahden baarit eikä koko Lahti. Siistin ja skarpin oloinen kaveri mä siellä olin, mutta ehkä juuri se niitä eräitä siellä niin saatanasti ärsytti.
Se akka, joka väitti, etten mä töissä käy, niin oletti niin varmasti siksi, kun en kävellyt baariin puku päällä ja salkku kädessä. - Vanhajannukka
Lopetit alkoholin .Hyvä niin kannabis on parempi sinulle et ole aggressiivinen vaan hymyilet naureskellen perjantai illat.
- PaskimmatMestat
Vanhajannukka kirjoitti:
Lopetit alkoholin .Hyvä niin kannabis on parempi sinulle et ole aggressiivinen vaan hymyilet naureskellen perjantai illat.
En käytä alkoholia enkä muitakaan päihteitä, huumeita. Minä en näe huumeiden käyttöä sen parempana vaihtoehtona kuin alkoholin käyttöä. En polta edes tupakkaa. Kun 1980-luvulla, ollessani 12-vuotias, koulukaveri tarjosi Liipolan metsissä tupakkaa, niin maistoin. Oli niin pahan makuista, että siinä sai olla meikäläisen tupakoinnit. Olis saanut käydä alkoholin kanssa sama juttu, että kun ekan kerran maistoi, niin siihen olis jäänyt. Paljolta olisin säästynyt ja saanut elää paljon paremman elämän.
- Ahtialalalalalalainen
Pikariahan ei ole liki vuoteen edes ollut... ahtialassa on vain yksi "baari" Lepola sipurantiellä.. se on mentävä sinne tai sitten keskustaan.
- reissutulitehtyä
Ahtialalalalalalainen kirjoitti:
Pikariahan ei ole liki vuoteen edes ollut... ahtialassa on vain yksi "baari" Lepola sipurantiellä.. se on mentävä sinne tai sitten keskustaan.
Eikös toi oo paikka, missä oli 1990-luvulla semmoset matalat, hieman parakkityyliset, talot näille yhteiskunnan ulkopuolelle joutuneille? Semmoset punaset tönöt.
Oli aikoinaan semmonen laitapuolen tyyppi kaverina, joka siellä vähän aikaa asui. Itsekin kävin siellä hänen luona yhden kerran kylässä. Muistan retken vieläkin. Oli sellanen alkuvuoden talvipäivä vuonna 1993 ja Liipolasta käveltiin sinne. Jumalauta se oli pitkä matka talsia. Käveltiin, käveltiin, käveltiin, käveltiin... Lopulta sitten perille päästiin. Niin perukoilla se mesta, että jonnekin Villähteelle asti olisi varmaan nopeemmin sieltä Liipolasta kävelty.
Siellä oli sillä kaverilla vähän suolanen vuokra. Reippaasti päälle 2000 mk kuussa se maksoi siitä. Tai sossuhan sen maksoi. Suht pieni, mutta kalustettu. TV:kin oli, mikä oli semmosessa kattotelineessä.
Niiden tönöjen välittömässä läheisyydessä oli joku kioski. - Erkki.sipuralta
Ahtialalalalalalainen kirjoitti:
Eikö ravintola vanha ahtialan läheisyydessä ole pizzeria?
- SatunnainenBaareilija
PaskimmatMestat kirjoitti:
No, se on mennyttä aikaa se yli 10 vuoden takainen paska. Hyvä niin.
Alkoholinkäytön lopetin kohta 9 vuotta sitten. Lokakuussa tulee se 9 vuotta täyteen. Ei oo sen jälkeen tarvinnut kierrellä baareja eikä olla väärissä paikoissa väärään aikaan. Ei ole tarvinnut olla ihmisten sylkykuppina ja syyllistettävänä, kun on elänyt absolutistina.
Enkä minä Lahtea syyttänyt, vaan niitä eräitä paikkoja. Jos eräät Lahden baarit ovat huonoja, niin sitä eivät ole kaikki Lahden baarit eikä koko Lahti. Siistin ja skarpin oloinen kaveri mä siellä olin, mutta ehkä juuri se niitä eräitä siellä niin saatanasti ärsytti.
Se akka, joka väitti, etten mä töissä käy, niin oletti niin varmasti siksi, kun en kävellyt baariin puku päällä ja salkku kädessä.Ei sulla PaskimmatMestat muuta sisältöä elämään sitten absolutistina ole tullut kuin muistella yli 10 v vanhoja baarivääryyksiä ja -kokemuksia?? Ja sen ravintola Sulan liepeillä Fiiliksen jumppiin kulkeneena ei tuu ekana mieleen että siellä Sulassa ois keltään salkkua, krakaa tai töissäkäynnin todistamista vaadittu :D :D
Silleen olen samaa mieltä että täytyy olla yksi kauheimmista baareista Lahdessa, koska ei ois tullu mieleenkään sinne poiketa;) - PaskimmatMestat
SatunnainenBaareilija kirjoitti:
Ei sulla PaskimmatMestat muuta sisältöä elämään sitten absolutistina ole tullut kuin muistella yli 10 v vanhoja baarivääryyksiä ja -kokemuksia?? Ja sen ravintola Sulan liepeillä Fiiliksen jumppiin kulkeneena ei tuu ekana mieleen että siellä Sulassa ois keltään salkkua, krakaa tai töissäkäynnin todistamista vaadittu :D :D
Silleen olen samaa mieltä että täytyy olla yksi kauheimmista baareista Lahdessa, koska ei ois tullu mieleenkään sinne poiketa;)On kuule paljonkin muutakin elämää kuin muistella vanhoja baarivääryyksiä. Saa kai sitä nyt muistella, ja hyvähän se on asioista puhua eikä vain pyöritellä niitä omassa päässään. Siitä mä olen helvetin tyytyväinen ja onnellinen, että ne hommat on yli kymmenen vuoden takaisia juttuja eikä nykyhetkeä. Kun asiat ovat näinpäin, niin on turha olla katkera mistään. Oppinut ottamaan ne menneisyyden jutut huumorilla. Naurettavia tapauksiahan ne olivat, ei siitä päästä yli eikä ali eikä mistään suunnasta ympäri.
- Vällykärmes
Liipolankake kirjoitti:
"...toimeentuloni on hyvä..."
Nimim. 'Liipolankake'
Joku ristiriita tässä nyt kyllä on :D - kakeollakaveli
Pikarissahan kävi vanhat peräkammarinpojat jota sossu on sponsoroinu vuosikymmeniä. Naiselta edes etäisesti vaikuttanutta olioita ei niillä seuduilla ole näkynyt.
- Anonyymi
Joka asiassa Lahdessa säännöt on erit eri ihmisille. Töissä toiset saa olla aina myöhässä ja ne saa ylennyksen. Toiset ei kertaakaan tai viikate heilahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka asiassa Lahdessa säännöt on erit eri ihmisille. Töissä toiset saa olla aina myöhässä ja ne saa ylennyksen. Toiset ei kertaakaan tai viikate heilahtaa.
Hmmmm.... no uskon, kun joku anonyymisti sanoi.
- SuomalainenSuomessa
Villiruusussa kassalla virolaisakalla huonopäivä joka päivä.
- Mörököllmölli
Kun räkälöistä kiertää saa just sellasta palveluu ku niistä vaan voi olettaa.... Käykää ihmisten paikoissa.
- En_ole_robotti_
Lahden Seurahuoneella ei tarvitse renttuja katsella. Jokainen on tyylikkäästi iltapuku päällä nauttimassa lattea ja lukemassa Huvudstadsbladettia. Ja kaiken huipuksi laadukkaassa seurassa.
- Svenerik
Ennenkuin alkaa pätemään kannattaa varmistaa aviisin nimen oikeinkirjoitus :D
- Svenskspråkig
Svenerik kirjoitti:
Ennenkuin alkaa pätemään kannattaa varmistaa aviisin nimen oikeinkirjoitus :D
Minulle tulee kotiin Hufvudstadsbladet, ei tarvitse mennä Seurahuoneelle lukemaan.
- Kolinabuli
O vittu vaikka hobbitti !
- karvakäsikebab
Entinen Alex Park (jos muistan oikein) ei ollut räkälä.
Upea paikka. Sääli että sitä ei enää ole.
Mutta pahin paikka on linja-auto aseman karvakäsilä. Hyi! - JustusKo
Rauta-Grillissä ei ainakaan ole alaikäisiä. Rauhallinen baari/ravintola.
- K.Joloppa
Miksi te räkälöitä kyselette. Kysykää ravintoloita, joissa ruumis ja sielu saa ravintoa ja joissa viihtyy. Viimeksi, kun kävin Lahden ravintoloissa, kävin Nuutti Grillissä. Se on rahallinen mesta ja siellä on sivistynyttä juttuseuraa. Suosittelen Nuutti Grilliä.
- Anonyymi
Aikoinaan oli disko galaxy lahdessa suosittu paikka.
- Ränttylä
Kyl Hilpeä Hilma on pahin räkälä miesmuistiin
- Torvirulez
Legendaarinen Torvi on Lahden parhaimpia paikkoja.
Asiakkaat ja henkilökunta todella mahtavaa, rähisijät heitetään ulos.
Suosittelen käymään kyseisessä kuppilassa ehdottomasti :)😊
📯Torvi - Lahden reiluin kapakka.
(Ollut jo vuosikymmeniä.📯
Toivottavasti säilyy pitkään täällä :) - Ränttylä
Räkälien äiti on Hilpeä Hilma. Sitä ei voita mikään kuppila Lahden alueella.
- Anonyymi
Hilpeä Hilma on huikea kansankuppila, aito fine drinking room.
- Jgfswxksöl
Huippubaari,annoin 50egee ja sain 20kympistä takaisin,eikä siinä vielä kaikki...tottakai siihen pitää soittaa poliisi vielä.
- pkoiuytre
Matemaatikkokin vielä. Tuoko on työsi.
- Fldksksks
Jööööööö.....
- Anonyymi
Ahtialan krouvi lihavia naisia ja kamaa saa.....
- Anonyymi
Syjäkylällä wellis jos haluaa yöksi huonolaatuista naisseuraa.
- Anonyymi
Ja helposti lähtee mukaan
- Anonyymi
Niin tää hämeenkosken tyrkky
- Anonyymi
Se on jo loppuun kulutettu !
- Anonyymi
Mugista saa aina helpolla...
- Anonyymi
Jassoo, mitä tänne saa tekstailla kun kaikki poistetaan?
- Anonyymi
Asiasta toiseen kysäisen täs ohi mennen kun tietämystä tuntuu olevan millainen seutu kulma Kataja katu on nykyään asumis- muodossa olen nimittäin muuttamassa sinne . Entinen lahtelainen tuleva lahtelainen
- Anonyymi
Kiitos tiedosta tulen varastamaan roskiskatoksestasi tavaraa..jätä ikkuna auki..t. vihreähuppari 31 vee.
- Anonyymi
Niinkö luulet jos tulet ota kunnon varusteet päälle jos luulet päihittäväsi 3rotikkaa ei ole pikku poikia että sorry vaan. Ajattele vähän mitä väsäät . Lahti ei ole meikäläiselle outo mesta.
- Anonyymi
Minulla on lapio t. vihreähuppari 31 vee.
- Anonyymi
Ei Hilpeätä Hilmaa suurempaa rälää Lahdesta löydy, kakkoseksi Tulee Vapaudenkaun ja Lahdenkadun kulmassa oleva räkälä.
- Anonyymi
Mulla on sulle hiekka monttu onko toi ikä vai älykkyys osa määrä. Aivan sama
- Anonyymi
Nörtit käy koulussa meikä rikollisten aatelia..jätä ikkunas auki.
- Anonyymi
Mulla on lapio! t. vihreähuppari 31 vee.
Kaikki ne paikat vois pistää ovensa kiinni lopullisesti. Pikkulapset ei uskalla edes koulumatkalla kävellä niiden ohi yms.
- Anonyymi
Lapio löytyy! T. vihreähuppari 31 vee
- Anonyymi
Ravintola.pikkuhukka
- Anonyymi
Missä oli railroad house vai mikä se oli?
- Anonyymi
Ravintola Meininki ja Woodbub, perusjunttien paikkoja.
- Anonyymi
Missä nää jätkät elää ? Juopoille iskee demenitia wou wou !!!
- Anonyymi
Villiruusu. Mahtava mesta !
- Anonyymi
Mikä on tilanne vuonna 2022?
Kokemuksia karaokepaikoista? - Anonyymi
Se yks paikka Kiveriössä.
- AnonyymiUUSI
Renksun baari
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138