Niin iso kaupunki kuin Tampere onkin, meiltä ei löydy ravintoloita, kahviloita, ajanviettopaikkoja, joissa bi-naisia tapaisi.
Vai onko niin, että jokin on jäänyt minulta huomaamatta?
Useissa kaupungeissa samanhenkiset löytävät kaltaistaan seuraa paikoista, joihin samanhenkiset tykkäävät pesiytyä.
Missä siis voisin sinut tavata? Pliiiis!?
Missä ihmeessä te ihanat Tre.n bi-naiset olette?!
3
216
Vastaukset
- Jekked
Jaa-a. Bi-naisia löytyy kuulemma paljon täältäkin, mutta tiedä sitten mitä tekevät tai ovatko vapaita, saatika että missä niihin törmää. En ole tavannut yhtäkään.
Itse en ikävä kyllä voi sanoa olevani bi-nainen, tarkkaa sukupuoli- tahi seksuaali-identiteettiä kun ei ole. Mutta onnea etsintään. - Himassaan
Hmm no riippuu varmaan iästä, mut tiän useammankin 30-40v. bi naisen, jolla elämäntilanne tällä hetkellä asetuksessa ruuhkavuodet, eli perus pikkulapsiperhearkea.
Mulla ei itse 30 ikäisenä ole juuri kuin tämän ikäluokan ystäviä, eli en tiedä missä ne nuoremmat/lapsettomat tahi vanhemmat/lapsettomat/lapset jo isoja -bi-naiset käy. Ehkä ei ole mitään kantapaikkaa?
Tuntuu että kaikki on joko lapsellisia, eli ei juuri käy enää missään tai sitten kuntoilee, eli elämä on sitten sen verran tervehenkistä ettei kantapaikkaa ole paitsi se kuntosali. :D - Syksynsävyt
Hei vaan Tamperettaret!
Nähdäänkö jossain, esim.kahvilassa yms? Olis mukavaa tavata, tutustua ja vaihtaa ajatuksia.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 671076
- 107970
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70913Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54895- 43883
Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55858Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30848KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.9838Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46779