Saako Huttulasta helposti painiseuraa?
Vastaukset 7
- kioskinakki
kyllä siellä on nenään ain a niistetty räkänokkia jos ne on sitä halunneet ja lopputyö on viimeistelty nakkikioskilla, tosin haulikon kanssa ei enää severi tyyliin siellä liikuta kuin ennen
- Finnitkituseen
Hoidetaan räät & nokat kerralla ettei tarvii jatkoja bussiasemalla .
- pappisista
"Saako Huttulasta helposti painiseuraa?"
Oletkos homppeli? - VellinaamainenOdottaja
Tänää Vellillään ... Otan poskeen oiharakennuksen takana jälkeen puolenyön.
- koittamaan
Kanan kanssako meinaat ?
- huttulanpainit
En meinannut homoiluja vaan löytyykö helposti kaveri jos pyydän tanssiin. Kylillä puhuvat että Huttulassa kova taso, tiedä sitten...
- AikuinenNainenMäOon
Poskeenotto kyllä onnistuu minulta milloin vaan !
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2941199Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3051119Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50948- 106899
- 83877
- 101869
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh12559