Sairaanhoito-oheissa neuvotaan yksiselitteisesti kehottaa suorittamaan aloitettu raskaudenkeskeytys loppuun. Otettu lääke on aborttipäätös. On edesvastuutonta, että tällä forumilla joku neuvoo valvomattomissa kotiaborteissa keskeyttämään jo aloitetun keskeytysprosessin väärässä kohtaa. Päätös suuntaan tai toiseen on tehtävä ennen kuin mitään lääkettä ottaa.
Ensimmäinen lääke Misoprostoli aiheuttaa alkion/sikiön hapenpuutteen ja sitä kautta vaurioita. Misoprostoli kuuluu ehdottomasti raskauden aikana kiellettyihin lääkkeisiin.
Ehdottomasti kiellettyjä raskauden aikana terotologisen tietopalvelun
(http://www.hus.fi/sairaanhoito)
mukaan on:
- Synteettiset A-vitamiinijohdokset isotretinoiini ja asitretiini.
- Reumalääke metotreksaatti.
- Vatsahaavalääke misoprostoli.
- Tietyt verenpainelääkkeet.
http://www.hus.fi/sairaanhoito/sairaanhoitopalvelut/teratologinen-tietopalvelu/Haitallisialaakkeita/Sivut/Raskaus ja misoprostoli.aspx
Minä kummastelen, mikä järjettömyys tämänkin tällä forumilla esitetyn kehotuksen taustalla on? Tarkoitus rangaista naista aborttihalukkuudesta harhauttamalla synnyttämään hapenpuutteen vuoksi vaurioitunut lapsi?
Noudattakaa lääkärin ohjeita!
Misoprostoli ja muut sikiövauriolääkkeet
5
208
Vastaukset
- pakkomurhat
Lapsivihaaja haluaa tietenkin että alotettu murha viedään loppuun vaikka pakottamalla jotta lapsi ei vaan sais yhtikäs minkäänlaista mahdollisuutta jatkaa kenties täysin tervettä elämäänsä.
"Tarkoitus rangaista naista aborttihalukkuudesta harhauttamalla synnyttämään hapenpuutteen vuoksi vaurioitunut lapsi? "
Oliko jotain prosenttilukuja montako kertaa jotain vahinkoo (ja mitä?) on tälläsissä tapauksissa aiheutunu, eli kun abortti on keskeytetty joko tarkotuksella tai raskautta onkin päätetty jatkaa kun lapsi jatkaa elämäänsä kaikki myrkyt voittaneena?- Voijumalauta
Herranjumala, se aborttipäätös pitää perua ENNEN mison ottoa!!! Lääkeohjeita pitää noudattaa. Hullut puoskarit, vankilaan saisitte joutua lääkärintoimen laittomasta harjoittamisesta. Kun täällä mestaroitte ohi lääkärin ohjeistuksen! Onko teillä leikkauksiinkin hyvää ohjetta jättää toimenpiteen lääkkeet ottamatta kun joku keskustelupalstalla käskee?????
"Lapsivihaaja haluaa tietenkin että alotettu murha viedään loppuun "
Jos vihaa lapsia, niin eikö abortti ole silloin oikea ratkaisu? Se ratkaisu pitää vaan tehdä ennen kuin mitään lääkkeitä ehtii ottaa. Käytännössä neuvo olla viemättä keskeytystä tai muuta toimenpidettä loppuun on sama, jos keskeyttäisi imukaavinnan siinä vaiheessa kun se olisi jo aloitettu. Kyllä nuo potilasohjeet perustuu tosiasioihin siitä, mitä vahinkoa on nähty lääkkeillä saatavan aikaan. Huvikseenko tappamishalustako ihan lääkärit noita ohjeita antaa vai miksi?
Esimerkiksi hapenpuutteen takia vammautuminen ei välttämättä näy heti syntymän jälkeen eikä fyysisesti, vaan ilmenee aivovammaisuutena ja henkisenä vajaakykyisyytenä. On todella järkyttävää, että arvelee olevan moraalisesti oikeampana vammauttaa sikiö ennemmin kuin tehdä keskeytys. Mitä pitää ajatella moisesta "lapsirakkaudesta"?- synkkäpaatos
tieteilijä kirjoitti:
"Lapsivihaaja haluaa tietenkin että alotettu murha viedään loppuun "
Jos vihaa lapsia, niin eikö abortti ole silloin oikea ratkaisu? Se ratkaisu pitää vaan tehdä ennen kuin mitään lääkkeitä ehtii ottaa. Käytännössä neuvo olla viemättä keskeytystä tai muuta toimenpidettä loppuun on sama, jos keskeyttäisi imukaavinnan siinä vaiheessa kun se olisi jo aloitettu. Kyllä nuo potilasohjeet perustuu tosiasioihin siitä, mitä vahinkoa on nähty lääkkeillä saatavan aikaan. Huvikseenko tappamishalustako ihan lääkärit noita ohjeita antaa vai miksi?
Esimerkiksi hapenpuutteen takia vammautuminen ei välttämättä näy heti syntymän jälkeen eikä fyysisesti, vaan ilmenee aivovammaisuutena ja henkisenä vajaakykyisyytenä. On todella järkyttävää, että arvelee olevan moraalisesti oikeampana vammauttaa sikiö ennemmin kuin tehdä keskeytys. Mitä pitää ajatella moisesta "lapsirakkaudesta"?Jospa kuitenkin ensin osotat ja todistat miten suurella todennäkösyydellä jotain vaurioita on jo tapahtunu, ennenkun ihan varmuuden vuoks tapetaan onnistuneesti.. kun käsittääkseni ihan täysin "loppuun" vietyjenkin aborttien jälkeen syntyy terveitä lapsia.. jopa silppuria väistäneitä!
- nääihmiset
Onko samat ihmset tekemässä keskeytettyä keskeytystä jotka tekee keskeytettyä yhdyntää tai luottaa ehkäisynä siihen että kalenteri on jalkojen välissä??? Vastuuttomat jotka ei saa mitään tehtyä loppuun. Ei osaa mitää eikä vastaa mistäään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673
