Kun menin 9 luokalle niin kaikki luokat sekoitettiin kun toisesta koulusta tuli oppilaat meidän kouluun. Noh, meiän luokalle tuli yks tosi kaunis tyttö ja olen ihastunut häneen. Hän on vähän ujomman puoleinen ja itse oon tämmönen ulospäinsuuntautunut joka saa kaikki nauraan. Vaikuttaa hieman että tämä tyttökin on ihastunut muhun. Esim hän kattelee mua tunnilla salaa kun koitan tehä tehtäviä (istun hänen takana) mutta huomaan sivusilmällä. Ja hän nauraa AINA jutuilleni. Joten haluisin kertoo tytölle tunteistani kun menemme huomenna luokan kans ryhmäytykseen. Tai ainakin kysyä hänen snäp käyttäjää. Mitään vinkkejä kuinka teen sen?
Vastaukset 2
- TopiMäTykkäänSusta
nosiis mulla on päin vastanen tilanne eli on ihastunu (oon tyttö 7 luokalla) mun luokan komeeseen poikaan ja kattelen sit aina salaa ja se taitaa tietä sen. Kyselen vaan siltä rohkeesti snäpis et kui hurisee ja tällee :)
Eli kysy vaa rohkeesti sen snäppii ja sit vaikka alota keskusteluja hänen kanssaan :) Muistathan kuitenkin ettei kaikilla välttämättä ole snapchattiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a430899- 56569
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o157550- 51535
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä164517Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.216485Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20436Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta90424Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.63418Se siitä sitten
Hyvin lyhyt oli loppuelämä, kun ei suhde ehtinyt edes alkaa ennen, kuin päätit lopettaa. Nauti olostasi sitten.22410