Kun menin 9 luokalle niin kaikki luokat sekoitettiin kun toisesta koulusta tuli oppilaat meidän kouluun. Noh, meiän luokalle tuli yks tosi kaunis tyttö ja olen ihastunut häneen. Hän on vähän ujomman puoleinen ja itse oon tämmönen ulospäinsuuntautunut joka saa kaikki nauraan. Vaikuttaa hieman että tämä tyttökin on ihastunut muhun. Esim hän kattelee mua tunnilla salaa kun koitan tehä tehtäviä (istun hänen takana) mutta huomaan sivusilmällä. Ja hän nauraa AINA jutuilleni. Joten haluisin kertoo tytölle tunteistani kun menemme huomenna luokan kans ryhmäytykseen. Tai ainakin kysyä hänen snäp käyttäjää. Mitään vinkkejä kuinka teen sen?
Miten kerron ihastukselle tunteista
9luokkalainen
2
87
Vastaukset
- TopiMäTykkäänSusta
nosiis mulla on päin vastanen tilanne eli on ihastunu (oon tyttö 7 luokalla) mun luokan komeeseen poikaan ja kattelen sit aina salaa ja se taitaa tietä sen. Kyselen vaan siltä rohkeesti snäpis et kui hurisee ja tällee :)
Eli kysy vaa rohkeesti sen snäppii ja sit vaikka alota keskusteluja hänen kanssaan :) Muistathan kuitenkin ettei kaikilla välttämättä ole snapchattiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti38540670Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1189244Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316140Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224828Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623905Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta543740Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783377- 382973
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192478Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!192302