Miten kerron ihastukselle tunteista

9luokkalainen

Kun menin 9 luokalle niin kaikki luokat sekoitettiin kun toisesta koulusta tuli oppilaat meidän kouluun. Noh, meiän luokalle tuli yks tosi kaunis tyttö ja olen ihastunut häneen. Hän on vähän ujomman puoleinen ja itse oon tämmönen ulospäinsuuntautunut joka saa kaikki nauraan. Vaikuttaa hieman että tämä tyttökin on ihastunut muhun. Esim hän kattelee mua tunnilla salaa kun koitan tehä tehtäviä (istun hänen takana) mutta huomaan sivusilmällä. Ja hän nauraa AINA jutuilleni. Joten haluisin kertoo tytölle tunteistani kun menemme huomenna luokan kans ryhmäytykseen. Tai ainakin kysyä hänen snäp käyttäjää. Mitään vinkkejä kuinka teen sen?

2

104

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TopiMäTykkäänSusta

nosiis mulla on päin vastanen tilanne eli on ihastunu (oon tyttö 7 luokalla) mun luokan komeeseen poikaan ja kattelen sit aina salaa ja se taitaa tietä sen. Kyselen vaan siltä rohkeesti snäpis et kui hurisee ja tällee :)

Eli kysy vaa rohkeesti sen snäppii ja sit vaikka alota keskusteluja hänen kanssaan :)

• Muistathan kuitenkin ettei kaikilla välttämättä ole snapchattiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      325
      3785
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3540
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      4
      2220
    4. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      108
      1617
    5. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1528
    6. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      122
      1272
    7. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      917
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      99
      860
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      77
      787
    10. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      85
      733
    Aihe