Hiivatulehduksen jälkeen

Moikka!
Mikähän mahtaa olla syynä alapään ongelmiin? Eli viikko sitten Alko kutina ja ohut vetinen valkovuoto, välillä kellertävä mutta hajutonta. Ennen näitä oireita oli pieni tauko seksissä mitä yleensä ei ole ja kun sitten seksiä mieheni kanssa harrastettiin ja sen jälkeen alkoi oireet. Vaikka käytimme liukkaria pääsi paikat hankautumaan.
No seuraavana päivänä oireiden alusta hain apteekista hiivalääkkern (diflucan suunkautta) ja canesten voiteen jota ollaan molemmat miehen kanssa nyt noin viikon ajan käytetty.
Hiivan oireet hävis, ei kutise eikä kirvele. Kerran ollaan seksiä harrastettu oireiden häviämisen jälkeen (eilem)
Nyt tänään huomasin valkovuotoa ja tympeän hajun. Mistä tämä johtuu? Joku muu tulehdus vai?
Noin 2kk sitten vaihdoin e-pillerit juurikin limakalvojen kuivuuden vuoksi.. Välillä käyttänyt I Say Vaginal Dryness geeliä
1423
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Jos hiivatulehdus oli ensimmäinen, olisi pitänyt mennä lääkäriin toteamaan se. Myös bekteerivaginoosit ovat mahdollisia. Ja kai erialaiset bakteeritasapainon häiriöt esiintyvät vähän ristiin rastiinkin. Käy otattamassa näytteet lääkärillä. Jotkut gynekologit suhtautuvat kuulemma hyvin vähätellen pitkäaikaisiinkin hiiva- ja bakteerivaginoosikierteisiin. Elämäntavoilla voit vaikuttaa siihen, että hiivat eivät viihdy elimistössäsi (karta sokereita).

http://www.terve.fi/hiivatulehdus/valkovuotoa-onko-syyta-huolestua

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Huolestunuttyttö kirjoitti:

Moikka!
Mikähän mahtaa olla syynä alapään ongelmiin? Eli viikko sitten Alko kutina ja ohut vetinen valkovuoto, välillä kellertävä mutta hajutonta. Ennen näitä oireita oli pieni tauko seksissä mitä yleensä ei ole ja kun sitten seksiä mieheni kanssa harrastettiin ja sen jälkeen alkoi oireet. Vaikka käytimme liukkaria pääsi paikat hankautumaan.
No seuraavana päivänä oireiden alusta hain apteekista hiivalääkkern (diflucan suunkautta) ja canesten voiteen jota ollaan molemmat miehen kanssa nyt noin viikon ajan käytetty.
Hiivan oireet hävis, ei kutise eikä kirvele. Kerran ollaan seksiä harrastettu oireiden häviämisen jälkeen (eilem)
Nyt tänään huomasin valkovuotoa ja tympeän hajun. Mistä tämä johtuu? Joku muu tulehdus vai?
Noin 2kk sitten vaihdoin e-pillerit juurikin limakalvojen kuivuuden vuoksi.. Välillä käyttänyt I Say Vaginal Dryness geeliä

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu