MKINKÄ TAKIA VALKOLAISET SOLVAA MUSTALAISIA VAIKKEIVAT HEITÄ TUNNE OLEN AIVAN VARMA SIITÄ, ETTÄ JOS VALKOLAISET TUTUSTUISIVAT MUSTALAISIIN NÄKISIVÄT HEIDÄT AIVAN KUIN UUSINA IHMISINÄ.. KOSKA MINÄ VOIN PUHUA ITESESTÄNI.. OLEN OLLUT AIKANANI RASISTI JA VIHASIN MUSTALAISIA ENKÄ OLLUT KOSKAAN PITÄNYT HEISTÄ. SITTEN TUTUSTUIN MUSTALAISIIN JA OLEN HUOMANNUT SEN ETTÄ MUSTALAINEN ON TODELLA HYVÄ YSTÄVÄ JA ROMAANI KULTTUURISSA ON TODELLA HIENOJA ASIOITA.. ENÄÄ MINULLA EI OLE MINKÄÄN LAISTA PAHAA SANOTTAVAA ROMAANEISTA KOSKA TUTUSTUIN HEIHIN ITSE JA HUOMASIN ETTÄ HE OVAT IHAN NORMAALEJA IHMISIÄ MUTTA PUKEUTUVAT VAAN ERI TAVALLA.. EI IHMISEN SAA OLLA ENNAKKO LUULOINEN..OLEN HUOMANNUT SEN ETTÄ VALKOLAINEN ON NIIN ITSEKESKEINEN ETTEI SE VÄLUITÄ MUISTA MJUTTA ROMAANI VÄLITTÄÄ MUISTA.. ESIM: JOS ROMAANI SUVUSSA ON JOLLAKIN VAIKKA RAHALLISESTI VAIKAUKSIA NIIN KYLLÄ JOKAIKNEN ANTAA OMISTAAN TOISELLE EIKÄ ROMAANI TULE PYYTÄMÄÄN MYÖHEMMIN RAHOJAAN TAKAISIN JA KYLLÄ ROMAANIT NYKYÄÄN KÄYVÄT TÖISSÄ JA KOULUTTAVAT ITESEÄÄN.. TIEDÄN SEN ETTÄ ON OLEMASSA ROMAANEITA JOTKA VARASTAVAT KAUPASTA JA TEKEVÄT PAHOJAAN MUTTA MUISTAKLAA ETTÄ NIIN ON MEITÄ VALKOLAISIAKIN!!!! OTTAKAA SELVÄÄ ENNENKUN MEETTE HAUKKUMAAN SAIN ITSE HUOMATA ETTTEI ENNAKKO,LUULOIHIN OLE LUOTTAMISTA!
MINKÄ VUOKSI????
33
1432
Vastaukset
- mike
miksi järkiään ne mustilaiset joitten kanssa ollu tekemisissä on joko kerjänny rahaa lainaksi tai puhelinta ja millon olis ollu kyytin tarvista kun saman aikaan kehutaan että sossusta haetaan rahaa?minä olen ollu useamman mustilaisen kanssa tekemissä ja järkiään ovat yhteiskunnan elättejä tai viina kanssa läträäjiä,sitten ollaan valittamasa että rotusyrjintää jos ei yhteiskunta joka helevetin asiassa tule vastaan tai työnnä avustusta,ite en lukeudu rasistiksi mutta ei täälä mitään saa jos ei ole valmis sen eteen mitään tekemään.kyllästyttää just mustilaiset jotka rotunsa takia olettaa saavansa kaikki valmiiksi nokan eteen,ja anteeksi mutta missä kummassa olet nähny mustilaisen töissä?jos olet sossussa nähny niin ovat olleet rahan kerjuussa tai kaupassa jos olet nähnyt niin sillon ovat varkaissa.ei mitään muuta kuin lopetus tuomio mustilaisille sillä tavalla loppuu se paapomonine niitäkin pummeja kohtaa.
- I love you
Well said! Minäkään en ole saanut kuin hirvistellä niiden käyttäytymistä ja tapoja! Mustalaiset joiden juttuja olen kuunnellut (miehet), niiden keskustelussa joku aina tapetaan ja jollekin kostetaan ja verta vuodatetaan. Naiset taas lirkuttelee kelle vaan joka eteen tulee.
En ole rasisti. Kulttuuri ja tempperamentti on aivan toista luokkaa. Mustalaiset eivät ehkä arvosta suomalaisia tapoja, siksi heitä ei katsota hyvällä. Voisivat pukeutua ja olla yhtä hiljaista kansaa ku me! Voisivat kokeilla oman kulttuurinsa vaisuntamista joissakin tilaisuuksissa kun nyt suomessa ollaan - vähä selvennystä
miinuksia tulee siittä kun et vaivaudu nokkaas pitemmälle asioista selvää ottaa ennenku lähet arvostelee mutta tietämättömyydessa on helppo vihata rotua jotai kaikki jo ennaltaan vihaa tietämättä syytä tai tuntematta syyllisyyden tuntoja,
elä turhaan vastaa sillä huutos ei kanna tänne - :)))
I love you kirjoitti:
Well said! Minäkään en ole saanut kuin hirvistellä niiden käyttäytymistä ja tapoja! Mustalaiset joiden juttuja olen kuunnellut (miehet), niiden keskustelussa joku aina tapetaan ja jollekin kostetaan ja verta vuodatetaan. Naiset taas lirkuttelee kelle vaan joka eteen tulee.
En ole rasisti. Kulttuuri ja tempperamentti on aivan toista luokkaa. Mustalaiset eivät ehkä arvosta suomalaisia tapoja, siksi heitä ei katsota hyvällä. Voisivat pukeutua ja olla yhtä hiljaista kansaa ku me! Voisivat kokeilla oman kulttuurinsa vaisuntamista joissakin tilaisuuksissa kun nyt suomessa ollaansun mielipitees on aika köyhän olosta suorastaan viha huokuu syyttömien päälle jälleen kerran mutta koetetaan nyt vastata järkeä käyttäen kysymyksiisi,noh ei tähän muuta voi sanoakun Romani ei ole kuin sika karsinassa tai eläin narulla taluttettava,ehkä sulla on vähä ongelmia noitten asioitten kanssa mutta minä en ole se joka sinua voisi auttaa tässä asiassa..
- mä vaa
karvapää kirjoitti:
en ole rasisti mutta...!lukeeko "oikealla" rasistilla otsassa RASISTI?
olen rasisti.mulle on ihan sama mistä täällä kirjoitetaan,kukaan ei joudu tilille. reikä rotallakin ja mielipide joulupossulla
- ihmisen..
luonteesta miten kuka kellekkin käyttäytyy.. tee selväks että ettoo sellase jolta voi koko aja pyytää vaan, tai koitappa pyytää vasta palvelus uskon että saat sen varmasti jos se ei ole mikään mahoto.
- kaljupää
karvapää kirjoitti:
en ole rasisti mutta...!lukeeko "oikealla" rasistilla otsassa RASISTI?
hyvin sanottu!!!!!
- voi..
I love you kirjoitti:
En ole rasisti. Kulttuuri ja tempperamentti on aivan toista luokkaa. Mustalaiset eivät ehkä arvosta suomalaisia tapoja, siksi heitä ei katsota hyvällä. Voisivat pukeutua ja olla yhtä hiljaista kansaa ku me! Voisivat kokeilla oman kulttuurinsa vaisuntamista joissakin tilaisuuksissa kun nyt suomessa ollaanJuuri niin aivoton lause "en ole rasisti,MUTTA"
Älä jaksa sönköttää, jos olet kerta sitä mieltä mitä sanoit, niin valitettavasti sinä OLET rasisti. etkä muuta voi väittää.
ps. valaisen sinua: rasisti voi olla niinkin, että ei vaan pidä, puhuu alentavasti ynm ynm.. jostakin ryhmästä.
ja sinä teit juuri niin! - niin..
I love you kirjoitti:
En ole rasisti. Kulttuuri ja tempperamentti on aivan toista luokkaa. Mustalaiset eivät ehkä arvosta suomalaisia tapoja, siksi heitä ei katsota hyvällä. Voisivat pukeutua ja olla yhtä hiljaista kansaa ku me! Voisivat kokeilla oman kulttuurinsa vaisuntamista joissakin tilaisuuksissa kun nyt suomessa ollaanvai et ole saanut kuin "hirvistellä niiden tekoja" voi oletpa sinä sokea.. eikö hävetä yhtään?? voisin jo kuvitella miten inhottava ihminen sinä itse olet!
- pointsit siittä
kun olet jaksanut mennä tutustumaan ja ottamaan selvää Romaneista,katsotaan nyt jospa moni muukin valkolainen tajuasi ottaa asioista selvää neutraalisen tavoin mutta en jää odota tämän tapahtuvan heti huomenna sillä vaikuttaa olevan todella pahoja tapauksia ainakin tällä forumilla kuuloistaa todella pahalta
- löööööv
että mustalaisia vihataan pelätään ja vieroksutaan. minkä teette sen eteen.... kysyn vaan.... Mitä pitäisi tehdä???? Mustalaisille ainoastaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- katos
löööööv kirjoitti:
että mustalaisia vihataan pelätään ja vieroksutaan. minkä teette sen eteen.... kysyn vaan.... Mitä pitäisi tehdä???? Mustalaisille ainoastaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kaveri ku me ollaa iha tava ihmisiä,kulttuuri ja ihon väri on erilainen kuin teillä ja historia/menneisyys on yksi tämän maailman kansojen/rotujen jne synkimmistä kohtaloista joten laske siitä miksi ei olla polvillaan rukoilemassa apua teiltä?
- RSO
katos kirjoitti:
kaveri ku me ollaa iha tava ihmisiä,kulttuuri ja ihon väri on erilainen kuin teillä ja historia/menneisyys on yksi tämän maailman kansojen/rotujen jne synkimmistä kohtaloista joten laske siitä miksi ei olla polvillaan rukoilemassa apua teiltä?
*historia/menneisyys on yksi tämän
maailman kansojen/rotujen jne synkimmistä kohtaloista*
Niinpä niin, mistäkähän se mahtaisi johtua? Olisiko
asianomaisilla itsellään syytä katsella peiliin,
sieltä ne ongelmat löytyy eikä sen peilin ulkopuolelta.
*laske siitä miksi ei olla polvillaan rukoilemassa apua teiltä?*
Tämäkin lause kertoo että eipä romanilla juuri
ajatus kulje nenänpäätä pitemmälle. Kuinka voi
sanoa että ei olla meiltä "rukoilemassa" apua
kun lähes koko heimo on valkolaisten elätettävänä
vauvasta viimeiseen hengenvetoon? - Mustalainen...,
RSO kirjoitti:
vauvasta viimeiseen hengenvetoon?niinkö luulet, onko sun vanhemmat sanonut sulle tuon kun oot ollu lapsi. sanoko ne vielä että jos et ole kiltti niin mustalaisnainen tulee ja vie sut tai oliko se vaan sun vanhempien toivo että joku veis sut, on tuo aika raakaa ku monet suomalaiset sanoo lapsillensa noin, ei ihmekkää ku vihaatte meitä, jos nyt vihaatte ku kumminki tällä paltsalla ootte missä on paljonki mustalaisia
- muuan vain
Mustalainen..., kirjoitti:
niinkö luulet, onko sun vanhemmat sanonut sulle tuon kun oot ollu lapsi. sanoko ne vielä että jos et ole kiltti niin mustalaisnainen tulee ja vie sut tai oliko se vaan sun vanhempien toivo että joku veis sut, on tuo aika raakaa ku monet suomalaiset sanoo lapsillensa noin, ei ihmekkää ku vihaatte meitä, jos nyt vihaatte ku kumminki tällä paltsalla ootte missä on paljonki mustalaisia
niin sitä en ymmärrä jos kerran valkolaiset vihaavat meitä mustalaisia niin miksi ne sitten tulevat tänne meidän kanssa juttelemaan jos minä vihaisin valkolaista niin en viitsisi tulla ainakaan tänne juttelemaan valkolaiset vihaavat mustalaista mutta ovatkun täit ruvessa pysykää pois täältä palstalta jos teitä suututtaa mustalaisen päälle menkää sinne palstalle missä on teidän veri veljejä ja siskoja jutelkaa niitten kanssa älkää jutelko mustalaisten kanssa itse te tulette tänne ei me olla teitä kutsuttu tänne olisimme vaan iloisia siittä jos pysyisitte pois täältä.
- muuan vain
muuan vain kirjoitti:
niin sitä en ymmärrä jos kerran valkolaiset vihaavat meitä mustalaisia niin miksi ne sitten tulevat tänne meidän kanssa juttelemaan jos minä vihaisin valkolaista niin en viitsisi tulla ainakaan tänne juttelemaan valkolaiset vihaavat mustalaista mutta ovatkun täit ruvessa pysykää pois täältä palstalta jos teitä suututtaa mustalaisen päälle menkää sinne palstalle missä on teidän veri veljejä ja siskoja jutelkaa niitten kanssa älkää jutelko mustalaisten kanssa itse te tulette tänne ei me olla teitä kutsuttu tänne olisimme vaan iloisia siittä jos pysyisitte pois täältä.
ette te vihaa meitä oikeasti vaan teette leikkiä te rakastatte meitä kovasti koska ette voi pysyä pois täältä sanotte vain että vihatte meitä mutta se onkin rakkauta teidän puolelta hyvä että te rakastatte meitä me ollaan teidän mielestänne ihanija ihmisijä ja siksi teidän on meidä pakko rakastaa.
- Minä vaan
muuan vain kirjoitti:
ette te vihaa meitä oikeasti vaan teette leikkiä te rakastatte meitä kovasti koska ette voi pysyä pois täältä sanotte vain että vihatte meitä mutta se onkin rakkauta teidän puolelta hyvä että te rakastatte meitä me ollaan teidän mielestänne ihanija ihmisijä ja siksi teidän on meidä pakko rakastaa.
"Totuuden torvi"
Pakko myöntää, tulin tälle palstalle, koska en kummosemmin tunne teikäläisiä,mutta olen luonteeltani hyvin utelias. Kerroin ehkä omakohtaisia kokemuksia mustalaisten kanssa sosioimisesta ja ne on enemmän tai vähemmän mielenkiintoisia...
Olen varma että te mustalaiset olette olleet Suomelle ns. sellainen isoveikka ja tärkeä osa, mikä on kasvattanut suomalaisia kun olette niin kauan täällä olleet... Meinaan vähän niinkuin muutkin minoriteettiväestöt
Te olette vaan niin reippaasti esillä esim.kaupungilla ollesssa ja huomiota herättäviä. Tänne tultaessa teille juttelemaan... on kiinnostusta teikäläisiin epäilemättä. Ottakaa ainakin minulta kohteliaisuus vastaan.
Teistä oppii täällä kirjoitellessa!!!!!!!!!!!!! Hyvää yötä. - voi..
RSO kirjoitti:
vauvasta viimeiseen hengenvetoon?..olla totta ettää täällä on niin paljon sinun kaltasia aivottomia idiootteja. olen suomalainen mutta pakko myöntää että useat SUOMALAISET OVAT NIIN IDIOOTTEJA että hävettää.. niin ennakkoluuloisia ja itsekkäitä, ahdasmielisiä SIKOJA! huh kun helpotti, mutta antasin mitä vaan että tekin saisitte AIVOT!
Jumala siunatkoon teitäkin. - laura nainen
Minä vaan kirjoitti:
"Totuuden torvi"
Pakko myöntää, tulin tälle palstalle, koska en kummosemmin tunne teikäläisiä,mutta olen luonteeltani hyvin utelias. Kerroin ehkä omakohtaisia kokemuksia mustalaisten kanssa sosioimisesta ja ne on enemmän tai vähemmän mielenkiintoisia...
Olen varma että te mustalaiset olette olleet Suomelle ns. sellainen isoveikka ja tärkeä osa, mikä on kasvattanut suomalaisia kun olette niin kauan täällä olleet... Meinaan vähän niinkuin muutkin minoriteettiväestöt
Te olette vaan niin reippaasti esillä esim.kaupungilla ollesssa ja huomiota herättäviä. Tänne tultaessa teille juttelemaan... on kiinnostusta teikäläisiin epäilemättä. Ottakaa ainakin minulta kohteliaisuus vastaan.
Teistä oppii täällä kirjoitellessa!!!!!!!!!!!!! Hyvää yötä.se sanotaan roMAnit ei roMAAnit ja roMAni ei roMAAni..vain yksi A kirjain nauraa..
pieni korjaus vain!
T. iini miini mandariini - ^^^^^^^^^^^^
voi.. kirjoitti:
..olla totta ettää täällä on niin paljon sinun kaltasia aivottomia idiootteja. olen suomalainen mutta pakko myöntää että useat SUOMALAISET OVAT NIIN IDIOOTTEJA että hävettää.. niin ennakkoluuloisia ja itsekkäitä, ahdasmielisiä SIKOJA! huh kun helpotti, mutta antasin mitä vaan että tekin saisitte AIVOT!
Jumala siunatkoon teitäkin.mitä sinäkin jumalasta tiedät kukaan ei tiedä mitään vain kirjoja ei muuta
- genioegnqwo
Manne oot itekkin kun et kirjottaa osaa. Välimerkit puuttuu ja yhdyssanoista et tiedä mitään. Säälittävä tyyppi. Niin ja olisit käynyt edes alaluokat niin osaisit kirjoittaa.
- mellu
..mut ei varmaa ollu ton kirjottaja romaneja, koska ei kirjota oikein sanaa romani vaan laittaa sen kahella aalla ja entä sitte!.
Tollasia juntteja niinkuin sinä ei meidän yhteiskunta tarvitse! anteeks,mut totuus kirpaisee, tai hanki aivot!
ps. käyppä huvikses kattoon noita valkolaisten ja etenkin niitte juntti rasistejen kirjotuksia voitpa yllättyä kin näet kuinka paljo sielläkin on kirjotus virheitä!
Kato tää eijoo mikää oikein kirjoitus palsta, pää asia et saa selvän ja jos yhen tai kahen virheen takii ei ymmärrä lukemaasa nii täytyy olla aika DILLE! - fwqfwqfwq
mellu kirjoitti:
..mut ei varmaa ollu ton kirjottaja romaneja, koska ei kirjota oikein sanaa romani vaan laittaa sen kahella aalla ja entä sitte!.
Tollasia juntteja niinkuin sinä ei meidän yhteiskunta tarvitse! anteeks,mut totuus kirpaisee, tai hanki aivot!
ps. käyppä huvikses kattoon noita valkolaisten ja etenkin niitte juntti rasistejen kirjotuksia voitpa yllättyä kin näet kuinka paljo sielläkin on kirjotus virheitä!
Kato tää eijoo mikää oikein kirjoitus palsta, pää asia et saa selvän ja jos yhen tai kahen virheen takii ei ymmärrä lukemaasa nii täytyy olla aika DILLE!..mut ei varmaa ollu ton kirjottaja romaneja, koska ei kirjota oikein sanaa romani vaan laittaa sen kahella aalla ja entä sitte!.
Kato tää eijoo mikää oikein kirjoitus palsta, pää asia et saa selvän ja jos yhen tai kahen virheen takii ei ymmärrä lukemaasa nii täytyy olla aika DILLE!
Katso itse omat virheesi saatanan lutiainen kun menet kommentoimaan veli Suomalaiselle. Manne sinäkin olet, eikä toivoakaan että osaisit kirjoittaa paremmin kun mitä peruskoulun ala-asteella opetetaan. Sori vaan mutta töitäkään sun on turha kinuta kun kirjoittaminenkaan ei luonnistu. Työtön saatanan mustalaispummin sinustakin tulee niinkuin kaikista kaltaisistasi. Sitten vielä ihmetellään kun Suomalaiset ei kunnioita teitä?! Kuka sellaista kunnioittaa, joka vie yhtälailla leivän veronmaksajien pöydästä kun varaskin. Varkaita olettekkin saatanan pummimustalaiset! - säälittävä..
fwqfwqfwq kirjoitti:
Kato tää eijoo mikää oikein kirjoitus palsta, pää asia et saa selvän ja jos yhen tai kahen virheen takii ei ymmärrä lukemaasa nii täytyy olla aika DILLE!
Katso itse omat virheesi saatanan lutiainen kun menet kommentoimaan veli Suomalaiselle. Manne sinäkin olet, eikä toivoakaan että osaisit kirjoittaa paremmin kun mitä peruskoulun ala-asteella opetetaan. Sori vaan mutta töitäkään sun on turha kinuta kun kirjoittaminenkaan ei luonnistu. Työtön saatanan mustalaispummin sinustakin tulee niinkuin kaikista kaltaisistasi. Sitten vielä ihmetellään kun Suomalaiset ei kunnioita teitä?! Kuka sellaista kunnioittaa, joka vie yhtälailla leivän veronmaksajien pöydästä kun varaskin. Varkaita olettekkin saatanan pummimustalaiset!..paska ja alhanen, nolo juntti sinä olet! Minä en valittanutkaan kirjoitus virheistä, vaan vastasin siihen viestiin, että "tämä ei ole oikeinkirjoitus palsta ja että jokaisella tulee virheitä ja että jos luulee että romaneilla niitä vain ilmenee, niin käy huvikseen katsomassa suomalaistenkin virheet" voi vaikka yllättyä!!
Tee palvelus "isänmaalle" sinä "veli Suomalainen" ja ammu ittes tai hanki aivot!!
Taisit tarkastella ton tekstis moneen kertaan ettei vaan tule virheitä.., mut sori kun mun silmään pisti niin toi lauseesi että "työtön saatanan mustalais pummin sinustakin tulee.." Oho oho, ei sinunkaan kirjoituksesi ihan puhdas ollut. nauraa....hehhehhee! Ja semmonen pikku seikka että kun minulla nyt vaan sattuu olemaan ihan oikea ammatti!! - sinä.
fwqfwqfwq kirjoitti:
Katso itse omat virheesi saatanan lutiainen kun menet kommentoimaan veli Suomalaiselle. Manne sinäkin olet, eikä toivoakaan että osaisit kirjoittaa paremmin kun mitä peruskoulun ala-asteella opetetaan. Sori vaan mutta töitäkään sun on turha kinuta kun kirjoittaminenkaan ei luonnistu. Työtön saatanan mustalaispummin sinustakin tulee niinkuin kaikista kaltaisistasi. Sitten vielä ihmetellään kun Suomalaiset ei kunnioita teitä?! Kuka sellaista kunnioittaa, joka vie yhtälailla leivän veronmaksajien pöydästä kun varaskin. Varkaita olettekkin saatanan pummimustalaiset!..veli valkoturpa pidä pienempä suuta ja koita ymmärtää lukemas,niin ei tarvitse jäädä aina häviölle näissä teksteissä ja jos juokset tollasella järjellä, niin takaan ja alleviivaan että kakkoseksi jäät(vaikka sinä tuskin sitä itse edes tajuat);)!
Oikein kirjoitus ei ole fiksuuden määrittäjä. - muuan vain
fwqfwqfwq kirjoitti:
Katso itse omat virheesi saatanan lutiainen kun menet kommentoimaan veli Suomalaiselle. Manne sinäkin olet, eikä toivoakaan että osaisit kirjoittaa paremmin kun mitä peruskoulun ala-asteella opetetaan. Sori vaan mutta töitäkään sun on turha kinuta kun kirjoittaminenkaan ei luonnistu. Työtön saatanan mustalaispummin sinustakin tulee niinkuin kaikista kaltaisistasi. Sitten vielä ihmetellään kun Suomalaiset ei kunnioita teitä?! Kuka sellaista kunnioittaa, joka vie yhtälailla leivän veronmaksajien pöydästä kun varaskin. Varkaita olettekkin saatanan pummimustalaiset!Olettekohan te nyt oikeita suomalaisia, empä oikein usko tuota että olette, teidän esi isänne ovat tulleet jostakin mongooliasta, aitoja suomalaisia ovat lappalaiset, mongoolit tulivat jostakin venäjän aromailta ja ryöstivät saamelaisilta maan ja ajoivat saamelaiset lappiin, ja siittä on ruvettu kutsumaan saamelaisia lappalaiseksi, että ne jotka sanovat itseänsä suomalaiseksi, niin eivät ole alkuperisiä suomalaisia, vaan oikeastaan mongoolilaisia, että se siittä teille suomalaisille tiedoksi.
- kun ei ole pohjaa asialla
muuan vain kirjoitti:
Olettekohan te nyt oikeita suomalaisia, empä oikein usko tuota että olette, teidän esi isänne ovat tulleet jostakin mongooliasta, aitoja suomalaisia ovat lappalaiset, mongoolit tulivat jostakin venäjän aromailta ja ryöstivät saamelaisilta maan ja ajoivat saamelaiset lappiin, ja siittä on ruvettu kutsumaan saamelaisia lappalaiseksi, että ne jotka sanovat itseänsä suomalaiseksi, niin eivät ole alkuperisiä suomalaisia, vaan oikeastaan mongoolilaisia, että se siittä teille suomalaisille tiedoksi.
Toi on legenda, ei mitään totta.Suomalaiset on lättänaamaista ja pottunokkaista kansaa.Mongoli piirteet ovat ihan toisenlaiset ja ihonväri varsin tumma.Piirteiltään mongolit ovat siroja ja kaunisluisia.Tämä ei tosiaan päde suurimpaan osaan suomalaisia.Naiset ovat persjalkaisia,valkonahkaisia pottunokkia,pakuine jalkoineen.
Mongoolien sanotaan olevan ylvästä,ylpeätä,viisasta ja viekasta kansaa.Sotureina olivat taitavia.Positiiviset maininnat ovat sitä luokkaa,jota ei voi yhdistää perisuomalaiseen. - noin
muuan vain kirjoitti:
Olettekohan te nyt oikeita suomalaisia, empä oikein usko tuota että olette, teidän esi isänne ovat tulleet jostakin mongooliasta, aitoja suomalaisia ovat lappalaiset, mongoolit tulivat jostakin venäjän aromailta ja ryöstivät saamelaisilta maan ja ajoivat saamelaiset lappiin, ja siittä on ruvettu kutsumaan saamelaisia lappalaiseksi, että ne jotka sanovat itseänsä suomalaiseksi, niin eivät ole alkuperisiä suomalaisia, vaan oikeastaan mongoolilaisia, että se siittä teille suomalaisille tiedoksi.
tässä sulle http://mbnet.fi/b00gie/flash-animaatiot/abc.swf
- kakkara
muuan vain kirjoitti:
kyllä se niin on että saamelaiset oli lapsenuhraajia niinkuin intiaanitkin amerikassa ja aikuisiakin uhrasivat omien jumaliensa hyväksi ainakin intiaanit sitten tuli valkoinen aseineen ja levisi amerikkaan niinkuin suomalaiset ennen tänne joo siinä sodassa sitten raiskattiin lappalaisakkoja ja sitten tuli puolilappalaisia joo ei oo ainakaan huonompaan suuntaan mennyt jos oli kyllä amerikassakin mielipuolia jotka isorokkoakin tartuttivat intiaaneihin tahallaan .sellaista se on se valloitustaistelu aina roiskuu kun rapataan
- muuan vain
kun ei ole pohjaa asialla kirjoitti:
Toi on legenda, ei mitään totta.Suomalaiset on lättänaamaista ja pottunokkaista kansaa.Mongoli piirteet ovat ihan toisenlaiset ja ihonväri varsin tumma.Piirteiltään mongolit ovat siroja ja kaunisluisia.Tämä ei tosiaan päde suurimpaan osaan suomalaisia.Naiset ovat persjalkaisia,valkonahkaisia pottunokkia,pakuine jalkoineen.
Mongoolien sanotaan olevan ylvästä,ylpeätä,viisasta ja viekasta kansaa.Sotureina olivat taitavia.Positiiviset maininnat ovat sitä luokkaa,jota ei voi yhdistää perisuomalaiseen.Tehän olette maantien värisijä ettekä mitään tumma ja vielä olette pottu nokkaisia, ette te voi olla suomalaisia ei missään tapauksessa ole asia niin kuin väität kyllä te olette mongoolilaisia. ei siittä päästä mihinkää katsoi asiaa miltä kantilta tahansa niin vastaa tulee aina mongooli että se siittä.
- Muuan vain
kun ei ole pohjaa asialla kirjoitti:
Mongoolien sanotaan olevan ylvästä,ylpeätä,viisasta ja viekasta kansaa.Sotureina olivat taitavia.Positiiviset maininnat ovat sitä luokkaa,jota ei voi yhdistää perisuomalaiseen.ettepä näyttäneet olevan kovinkaa ylvästä ja viisasta kansaa koska venäläisetkin antoivat teille lähdöt teidän omasta maastanne kovin olette tyhmiä.elikkä teillä ei siis ole omaa maatanne suomenkin te annoitta saksan ottaa itsellenne ja vielä maksatte siittä että saksa pitää suomen itsellään niin viisaita te mongoolit olette teidän viisautenne paistaa läpi teistä. kyllä täytyy sano että te olette sitten tosi viisaita salli minun nauraa teille paskainen nauru mongoolit.
- ja..
muuan vain kirjoitti:
sitten tulivat mustalaiset ja levittäytyivät ympäri Suomea varastelemaan ja huijaamaan vanhuksia,kaikille tiedoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2802554Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001374- 1081251
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831241Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi971188Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581185- 441042
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi71946Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22890- 33797