Scootteri vuokraamot Chiang Mai

santtu.1975A

Osaako kukaan palstalaisista sanoa, mistä Chiang Main skootteri/MP vuokraamosta voisi löytyä isompia, urheilullisia skoottereita tyyliin Yamaha t-Max 530, BMW C 600 sport, Aprilia SRV, yms.
Kun olen koittanut kaikkien netistä löytämieni vuokraamojen suvut käydä läpi ja keneltäkään ei tunnu löytyvän.
Honda Forza 300 olisi lähinnä vastaavaa mitä tuntuisi löytyvän useammastakin paikasta, mutta kyseinen malli ei oikein innosta, kun on hieman alitehoinen ja kömpelöhkö (kolmeen kertaan ollut vuokattuna) verrattuna noihin yllä luettelemiini skoottereihin, sekä jotenkin "tylsä".

Eli onko tietoa mistä luettelemiani tai vastaavia kulkupelejä löytyisi vuokralle Chiang Maissa, vaikkei niitä vuokraamojen nettisivuilla mainittaisikaan.

6

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ChiangMaiAviomiesHD

      Arvelen että ei löydy.
      Sinullahan on siellä kotona se viri, eikö vaihtoehto parhaille mutkateille voisi tällä kertaa olla soveltuvampi peli?
      Tervetuloa ja nauti.

      • santtu.1975A

        Kaikki kolme yllä lueteltua peliä soveltuvat myös mutkateille oikein mainosti (Yamaha kahdesti vuokrattuna Thaimaassa, BMW:ä kokeillut Suomessa ja Apriliaa kehuttu lehdissä), sääli ettei niitä löydy, kun olisivat erittäin sopivat "matkakumppanit" itseni tarpeisiin. Mitään varsinaista Sporttipyörää en tuonne kaipaa.
        Pitää sitten miettiä pyörävalintaa hiemaan uusiksi.


      • ChiangMainAviomiesHD
        santtu.1975A kirjoitti:

        Kaikki kolme yllä lueteltua peliä soveltuvat myös mutkateille oikein mainosti (Yamaha kahdesti vuokrattuna Thaimaassa, BMW:ä kokeillut Suomessa ja Apriliaa kehuttu lehdissä), sääli ettei niitä löydy, kun olisivat erittäin sopivat "matkakumppanit" itseni tarpeisiin. Mitään varsinaista Sporttipyörää en tuonne kaipaa.
        Pitää sitten miettiä pyörävalintaa hiemaan uusiksi.

        Soveltuu tottakai.
        En toki kyykkyä tarkoittanutkaan, nekin vuokrattavat pieniä valtaosa.
        Itse vuokraisin kuten joskus olen tuumannutkin, uutukaisen nykyaikaisilla turvavarusteilla minkä merkkisen tahansa hieman maastoisempaankin ajoon soveltuvan.
        Mutta kyllähän sinä nämä jutut tiedät.
        Kerro sitten kokemuksias ja pyörävalintasi ym.
        Ole varovainen kiinalaisten kanssa, ne kävelee ajoradalla eikä reagoi mihinkään, muu liikennehän jo onkin tuttua.
        Taidat lähteä Patongin suuntaan ja sitte vuoristoon, tuo alkutaipale on hullujen kilparata, varsinkin kuorma-autoililjoille, joten katse peileihin myös.
        Mukavaa matkaa vielä kerran.


      • santtu.1975A

        Eihän siinä sitten mitään, jos kyseisiä malleja(tai vastaavia) ei löydy, niin sitten pitää valita jotain hieman muuntyylistä menopeliä.
        Voihan tietysti myls tehdä niin, että tuolle Mae hong son loop:lle ottaa oman pyörän ja sitten vaihtaa sen Chiang maihin paletessa johonkin toiseen.


      • ChiangMaiAviomiesHD
        santtu.1975A kirjoitti:

        Eihän siinä sitten mitään, jos kyseisiä malleja(tai vastaavia) ei löydy, niin sitten pitää valita jotain hieman muuntyylistä menopeliä.
        Voihan tietysti myls tehdä niin, että tuolle Mae hong son loop:lle ottaa oman pyörän ja sitten vaihtaa sen Chiang maihin paletessa johonkin toiseen.

        Hyvä idea ja säästyy vähän rahaakin.


    • LapsiperheHeksinki

      Huomenta Santtu.

      Vastasit meille toisessa keskustelussa johon tämä yksi vastasi että älä ruoki trollia, mutta itse uhoaa nirhaavansa trollia Pattayan satamassa lauantaina.
      Päätimme vastata sen johdosta tässä keskustelussa, jota ei ainakaan vielä ole trollattu.

      Selväksi ensinnäkin on käynyt, että me emme missään muodossa kaipaa matkailukokemusta Pattayalta, joten se sananen siitä.

      Kiinnostaa BKK ehkä muutaman päivän, kun se tuntuu olevan ainakin meille liian laaja ja iso kaupunki.
      Tämä ehkä tulomatkalla ja hotelli siitä jostain Suomen suurlähetystön kupeesta, jossa risteyksessä se rukoilupaikka jonne joku laittoi sen räjähteen.
      Siinähän lähistöllä on myös tavarataloa katseltavaksi vaikka emme taida ostoksia tehdä, sekä kadunvarressa lukuisia ravintoloita terasseineen.

      Phuket taitanee olla meidän rantakohde puhtaine vesineen ja mitä kaikkea sieltä sitten löytyykin.

      Chiang Mai on alkanut kiinnostamaan enemmän tätä palstaa lukiessa ja sinne kyllä myös suuntaamme.
      Olen jenkkiautoharrastaja Mopar-ryhmässä ja kerhoja on ympäri mailman, kuten nyt lähes joka alan harrastuspiireissä.
      Mielenkiinnosta lähetin sähköpostin Chiang Main kerholle kysymykselläni saada tulla tutustumaan heidän toimintaansa ja luovuttaa meidän kerhon lipun heille.
      Samalla kysyin onko heillä tietoa tästä tällä palstalla väitellystä aviomiehen ravintolasta.
      Tervetuloa kutsu tuli kahdessa tunnissa ja yhteystiedot kyseiseen ravintolaan, jonka tiesivät heti.

      Chiang Maissa kun ei ole rantaelämää, niin sieltä etsimme hotellin jossa mahdollisimman hulppea uima-allas.
      Olemmekin löytäneet yhden kylpylän tapaisen, jossa useita taloja sata metriä pitkän altaan ympärillä siten, että omalta terassilta voi pompata veteen.

      Tekemistä tietenkin löytyy joka kohteestamme ja mitä teemme, tiedämme kun olemme palanneet.
      Lapset on jo murrosikäisiä.
      Skootteria emme vuokraa missään, niin jää ainakin mahdolliset onnettomuudet mopoilun suhteen pois.

      Sinähän matkustat pohjoiseen pian, joten olisi mukava jos kertoisit sitten palatessasi tai jopa sieltä jotain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe