Jysk 35- vuotislahkajortti huijausta??

viidensadanlahjakortti

Sain sähköpostiini ilmoituksen että Jyskin 35- vuotispäivän kunniaksi Jysk on valinnut kotikaupungistani 35 asiakasta jotka olisivat saaneet 500 euron lahjakortin. Olin ilmoituksen mukaan yksi näistä asiakkaista ja piti käydä linkin takaa tilaamassa tämä kortti. Jos en tilaa tänään puoli kahteentoista mennessä tilalleni valitaan toinen lahjakortin saaja. Linkki ei kuitenkaan toiminut joten aloin epäillä että tämän olisi joku huijaus. Onko joku muu saanut samanlaisen viestin ja onkohan tämä kusetusta? Viesti ei mennyt edes spämmikoriin vaan ihan oikeaan sähköpostilaaatikkooni joten...?

500 lahjakortti tulisi TODELLA tarpeeseen...... =/

7

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei-ole-todellista
    • jenniina1111

      Aina jos tulee jostain yllättävästi rahatarjous ym. niin kannattaa miettiä onko huijaus. Niitä ilmaisia lounaita ei ole. Kukaan ei lähettele tuollaisia lahjakortteja.

      • dziisuzkraist

        koko ajanhan sitä tässä mietitään dorka. jumaluta mitä retardeja taas liikkeellä täällä. siksi tämä kysymys esitettiin koska posti ei mennyt roskapostilaatikkoon ja aloituksessa tulee selvästi ilmi että todennäköisesti huijausta. oletko tietoinen että myymälät kyllä oikeasti järjestävät erilaisia kampanjoita joista voi voittaa isojakin palkintoja? juuri nyt on k- supermarketissa mahdollista voittaa audi. Sekin on jo vähän rahakkaampi palkinto kuin viidensanan euron lahjakortti. täytyy olla aika saatananmoinen urpo että saa itkuportkuraivarit tällaisesta kysymyksestä. jos ei ole kuulemisen arvoista kommentoitavaa voi pitää vain sen turpansa kiinni ja keksiä jotain järkevämpää elämänsisältöä kuin näillä palstoilla hillumisen.


      • Ei-ole-todellista

        "oletko tietoinen että myymälät kyllä oikeasti järjestävät erilaisia kampanjoita joista voi voittaa isojakin palkintoja? juuri nyt on k- supermarketissa mahdollista voittaa audi. Sekin on jo vähän rahakkaampi palkinto kuin viidensanan euron lahjakortti. "

        No totta kai järjestävät - ja sen Audin voittaakseen on OTETTAVA OSAA siihen kilpailuun!!!

        Ei yksikään firma Suomessa eikä muuallakaan koskaan, ikinä tuosta vain randomisti arvo palkintojen saajia esim. jonkun kaupungin kaikkien asukkien joukosta. Pitää olla päässä vikaa jos edes sekunnin uskoo että tuo olisi mahdollista.


      • Anonyymi
        Ei-ole-todellista kirjoitti:

        "oletko tietoinen että myymälät kyllä oikeasti järjestävät erilaisia kampanjoita joista voi voittaa isojakin palkintoja? juuri nyt on k- supermarketissa mahdollista voittaa audi. Sekin on jo vähän rahakkaampi palkinto kuin viidensanan euron lahjakortti. "

        No totta kai järjestävät - ja sen Audin voittaakseen on OTETTAVA OSAA siihen kilpailuun!!!

        Ei yksikään firma Suomessa eikä muuallakaan koskaan, ikinä tuosta vain randomisti arvo palkintojen saajia esim. jonkun kaupungin kaikkien asukkien joukosta. Pitää olla päässä vikaa jos edes sekunnin uskoo että tuo olisi mahdollista.

        "Pitää olla päässä vikaa jos edes sekunnin uskoo että tuo olisi mahdollista."

        Vittu oot kyllä yks mulkku, oikea kyrvänsyylä, en paremmin sano! Itselläsi on päässäs vikaa ja PALJON!


    • Kiitos-Jysk

      Minä olin yksi onnekkaista!
      Ostin uuden sohvan, kyllä nyt kelpaa.

      • Anonyymi

        Taidat istua siellä "sohvallasi" taivaissa pilvien päällä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe