Onko täällä joku kyseistä taitoa opetellut ja onko sillä saatu hirviä houkuteltua passiin? Miten olette ääntelyä opetelleet?
Olen kuunnellut ääntelyä nauhalta ja naaraan ääntelyä osaan jotenkuten matkia, mutta sonnin ääni tuntuu jotenkin hirmu hankalalta matkia. En meinaa saada ääntä tarpeeksi matalaksi (olen nainen) enkä osaa äännellä kovaan ääneen - vaikea saada ketään paikkalle, jos ääni ei kanna mihinkään.
Kuinka kovaan ääneen te olette äännelleet onnistuneilla houkuttelukerroilla? Entä kuinka kauan hirviä on pitänyt odotella?
Hirven ääntelyn matkiminen
3
1321
Vastaukset
- mullijulliko
Tee tuohesta töttörö.
- voikutsua
Hirven houkuttelua 18.9.2014 - YouTube
Video för hirven houkuttelu▶ 1:49
https://www.youtube.com/watch?v=CRWaEox1ErU
18 sep. 2014 - Överfört av Las si
Ajokoiran touhutessa kuultiin hirven ääntelyä ja pitihän sitä kokeilla sitten kutsua luokse.
Nisäkkäiden ääniä, 7. osa: Hirvi | Suomen Luonto
www.suomenluonto.fi/sisalto/.../nisakkaiden-aania-7-osa-hirvi/
Översätt den här sidan
22 juni 2016 - Uroksen sen sijaan voi houkutella paikalle kumealla uah, uah, uah ... Tiesitkö: Hirvi oli kuolla sukupuuttoon 1900-luvun alussa, jolloin ...
- Korpimets
Tee nuotio passiin sellainen paukkuva ja katko riskuja/Kalikoilla voit kopsutella pian
on passissasi juuri sellainen 10 sarvinen jota Metsästysseurasi
käskee säästämään.Ota kumminkin valokuva! Ei siinä ääntä tarvita
voit kylläkin rykäistä jos haluat..............meillä kaikilla oli niin mukavaa.!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu832092Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4021916Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101370Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751337- 671273
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071005Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266957Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun81952Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut254948- 131868