Iskin munille, entä sitten?

EnOleVäkivalta

Meidän luokan poika törmäsi minuun ruoka jonossa iskin nyrkillä muniin koska ei pyytänyt anteeksi. Miks kaikki nyt aikoo päätään mul eihä siinä mitään tullu kohta se nousi ylös. Turha väittää jotain vaurioita vois tulla

27

1156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tajuukko

      Vitun hullu mieti miten paljon se sattuu

    • EI-lyödä-ketään

      Muistutan vain, että se on pahoinpitely, josta toki selviää sakkotuomiolla. Törkeästä pahoinpitelystä vastaa saa vankilatuomion yleensä ehdollisena. Aina kannattaa tehdä rikosilmoitus ja vaatia korvausta kivusta ja särystä. Rahaa siitä tulee automaattisesti. Vaatimus menee 90 %;sesti aina lävitse. Toki summaa voidaan kohtuulistaa.

    • Onko aloittajalla kenties. ns. ballbustingiin kohdistuvia seksuaalisia fantasioita?

      • Tämänkertainen muistuttaa ennemmin provoa. Muotoilu tähtää vihaan, ei erotiikkaan.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Tämänkertainen muistuttaa ennemmin provoa. Muotoilu tähtää vihaan, ei erotiikkaan.

        Joillekin viha on erotiikkaa.


    • EnOleVäkivalta

      Mitään tekemistä ole erotiikan kanssa. Ennoo mikään pervo.

    • EnTykkääKanoista

      Kananaivo sinä olet. Mutta onneksi elämä rankaisee sua, rangaistus on jo alkanut. Kiva, kiva...

    • Kröhöhöm

      Niin siis toi sun tapaukses jos on tosi niin on sen verran törkeä ja aiheettomasti toteutettu, että kompetenssia on tällä pojalla täysi oikeus vaatia. (Nimike on silloin tarpeeton väkivallan kättö). Mistään suurista summista ei ole kyse, mutta kannattaa siis tiedostaa asia.

      • Kröhöhöm

        Ja siis syy korvausten hakuun on kärsimys. Se ei todellakaan ole leikin asia vaan todellisuudessa erittäin kivuliasta.


    • Balls-

      No mieti ite että sulla roikkuisi sisäelimet jonkun nahkapussin sisällä.
      Kiveksiin ku napsahtaa niin tekee tosi kipeää.

    • ptgijv

      Minä ei käytä välimerkki kirjoittaa kaiken samaan putkeen ei ole väkivalta vain lyön koska se törmäsi se nousi ylös se seisoi minä poistui nauroi makeasti pojan kivekset mustelmilla halahhaal

    • tyttönenenen

      Kannattais poikien miettiä kuinka kohtelee tyttöi ettei noin käy. En ymmärrä ku moni poika kiusaa tyttöjä ku se kuitenki aina päättyy siihen että poika saa munilleen.

      • Tällä tyypillä sen sijaan on fetissi. Tuttu tekstirakenne, sekä viittaukset vinoon todellisuuskäsitykseen. Ei häiriötekijöitä, niin kuin aloittajan "Miks kaikki nyt aikoo päätään mul". Tavallaan jopa arvostettavan tasoista maailmankuvan salakuljetusta.
        Mutta tarvitseeko sitä saatanan saatanaa spämmiä koko himputin vitun palsta täyteen?


    • Mitä.vittuu.ämmä

      Vitun äyssi ämmä tajuuksie mitä menit tekemään et sie voi nuin vain lyyä kasseille ilman hyvää syytä

    • tuhkanharmaana

      .....Äiti.......Äiti......Miks tuo mies leikkelee munia meidän liinaharjalta?-Sitä ruunataan. -Äiti?-Niin.-Ruunataanko noin kaikki kuninkaallisetkin?-Hmm?

    • Liijoittelettekoo

      Sanokaa miespuoliset miten se muka oikeasti voisi niin paljon sattua

    • Mietivähä

      Tuntuu yhtä ikävältä ku joku löis sulta ilmat pihalle niiku kokonaa.. Kipu tuntuu pitkään vatsan pohjassa.

    • EnOleVäkivalta

      Ilmat pihalle tarkoitus että kuolee. Ei kukka munii kuole

    • munatonvituherkkii

      Itse olen kuullut, että jos munuaisiin lyödään oikeaan kohtaan ja kovaa niin se voi koitua kohtaloksi. Ja muutenkin se sattuu ihan perkeleesti.

      • toivot.tavasti

        toivottavasti tiedät mikä ero on munuaisilla ja "munilla" eli kiveksillä


    • Staffan_Stillesjö

      Ihan oikein. Dunkkuun vaan jos vittuilee

    • poika000

      Ei kannata haastaa riitaa tyttöjen kans ku turpaan tai munille tulee varmasti.

    • VastaajaX

      Kaikenlaisia provoja.

      • jokutyyppi19

        Joita sinä nostat. Ja tämä oli jo todettu provoksi. Oletko siis aloittaja, vajaa vai fetisti?


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Joita sinä nostat. Ja tämä oli jo todettu provoksi. Oletko siis aloittaja, vajaa vai fetisti?

        Joskus nostellaan 15v vanhoja viestejäkin.


    • JaakkoElmeriMikael

      Onko ketään muuta joka haluis kokea sen iskun munille? En kai ainoo oo?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      817
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      623
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe