https://www.youtube.com/watch?v=rYWseObeB8s
Videolla on saksan päänäyttelyn urosten voittaja. Vaikka miltä kantilta yrittää katsoa, ei tästä koirasta löydä kyllä mitään hyvää sanottavaa ominaisuuksien puolesta. Treenin puutteestakaan ei johdu, kun näitä kuitenkin myllytetään ihan huolella, että kykenevät edes tuollaiseen suoritukseen.
Tähänkö on hienon käyttökoiran jalostus mennyt?
9
205
Vastaukset
- hehvaan
:D.
- Kkoik
On vähän tekemisessä eroa näihin verrattuna, vaikka näilläkin on massaa vähän liikaa.
- ex.harrastaja
Että oikeen voittajakoira. Ei sellasen näköjään tartte osata muuta ku esittää banaania. Kyllä vaan alkaa usko horjua rotuun.
- JuhaVii
No joo, mitä tuohon nyt sanoisi. Tuollaisia nuo näyttelylinjaiset vaan nykyään on. Itsella 40kg käyttölinjainen sakemanni ja tuossa missä se ottaa maalimiestä niin meidän mies veisi tuollaista kukkakeppiä kuin litran mittaa. Ja aloittajan kommentiin, kyllä ikävä kyllä. Mutta onneksi on paljon kasvattajia mitkä pitää sakujen perimää yllä.
- Möhköfantti-kehässä
40 kiloinen saku on liian iso ja kömpelö, ei sillä mitään kestävyyttä ole.
Uros saku pitäisi olla max. 33 kiloo ja atleetti kroppa niin pärjää puruissa.
Mikähän siinä on että tuo sakukin on kasvatettu numeroa liian suureksi kropaltaan kun sen pitäisi olla belggarin tai holskun kokoluokkaa? - exsakemanninomistaja
Mulla oli näyttis, joka oli suoraselkäinen (eli sen kulmaukset eivät olleet sellaiset, että olisi näyttäny siltä, että sen perse laahaa maassa
- SurkeaRotu
Vaikuttaa kehityshäiriöiseltä.
- calculator
Iha sama tost geeliturkist tosa "rohkeuskokkeessa" . Huomio kohdistu ohjaajaan. Varsinainen herkkupeba !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984