Niin onko meidän pakko muuttaa yhteen? Tarvitsen paljon myöskin omaa rauhaani, jos et ymmärrä tätä, ei kait sitten kannata tuhlata aikaa sinuun. Tästä en tingi, muusta kyllä.
Jos meistä nainen joskus tulisi jotain
66
1542
Vastaukset
- Vedolleherkkä
En ole kaipaamasi nainen, minua ei kaivata, mutta voisin ajatella samoin, kuin sinä :D Olen jo niin vanhakin ja on omat tapani jne...
Olen erakko itsekin. Jos nähtäisiin kerran kuussa ja muuten oltaisiin yksikseen.😂
- erakkomies
Tultaisiin varmasti hyvin toimeen keskenämme. :)
- hahahaaaaaa
Hupiakka sen sanoi :D Joskus tietysti voisi venähtää vähän pidempikin aika :D :D
erakkomies kirjoitti:
Tultaisiin varmasti hyvin toimeen keskenämme. :)
Varmasti. Harvemmin nähdessä pysyisi jännitys yllä eikä toisen naama rupeaisi ärsyttämään.
- remontintieltä
joudun kohta pakkomuuttaan joten muutan sit kaverimiehen kämpille
- erakkonainen
Elä sinä erakko huoli. Minä ainakin tarviin rutkasti omaa tilaa ympärilleni. Haaveilen mm. asunnosta jossa kukaan muu ei tule sotkemaan mitään vaan kaikki on just niinkun minä haluan ja minulla paaaaljon aikaa olla yksin...
Tosin lusikkaan nukahtamista voisi kylminä iltoina tulla ikävä. Mutta kaikkeahan ei voi elämässä saada, ainakaan yhtäaikaa. :/
Sopiva sosiaalisuuden määrä ja yksinolo, siinäpä jatkuva kissanhännänvetoaihe.- sivustaseurataan
Toniko näitä yksinpuhelu ketjuja kirjoitelee. Eikö sukusi hommaa sinua jo hoitoon
- Ymmärrätkö
Eihän tässä elämässä mikään muu ole pakko kuin kuolema..
Rakkautta joko on tai ei.
Yhdessä oleminen perustuu tahtomiselle.
Jos rakastaa niin eikö silloin halua vain parasta sille rakkauden kohteelleen , että hän olisi onnellinen.- erakkomies
Ymmärrän jos hänkin ymmärtää minun tarpeeni.
- Ymmärrätkö
erakkomies kirjoitti:
Ymmärrän jos hänkin ymmärtää minun tarpeeni.
Sinun onnellisuuteen kuuluu omarauhasi , suotakoon se sinulle.
Ei ole mitenkään poikkeavaa tuollainen että parit asuvat erillää. - ehkäpelaaehkäei
Voi toimia jos asuntojen välimatka ei ole kovin pitkä.
- tuplakoo
Ensimmäisinä vuosina ei olisi, jos olisit hän. Voitaisiin ihan hyvin tasapainottaa toisiamme näin eri asuinpaikoistakin ja minun talonikin vähän pieni vakituisesti kahdelle. Mutta olisi kivaa voida just viettää aikaa kummankin omissa kotiympyröissä: maalla ja kaupungissa. Siinä voisi ottaa aina ne parhaat palat.
Sitten joskus jos on isompi torppa asuttavana niin olisi kiva jakaa. Kyllin iso, että saisi vaikka omat erakkohuoneet.- erakkomies
Toi vois toimiakin, iso kartano tms, jossa molemmat saisivat omaa tilaa kun sitä tarvitsisi.
- tuplakoo
erakkomies kirjoitti:
Toi vois toimiakin, iso kartano tms, jossa molemmat saisivat omaa tilaa kun sitä tarvitsisi.
Olen kasvanut sellaisessa talossa ja siinä oli kolmilapsisella perheelläkin aina jokaiselle omaa tilaa. Ja jos kännykkä soi talon toisessa päässä niin ei sitä kuule. :-)
- Lkjäwet
Onpa omituisia parisuhteita,ei sopis mulle.pelkkää pelleilyä.
- ihanrauhassa
Trollailuunko 🤣
- Mörrimöyks
Trollailu on tyhmää!!!!
- erakkomies
Ei ollut trollailusta kyse.
- Tiedustelusatelliitti
Kyllä kiitos omat kämpät kumpaisellekin tai jokin niin iso talo, että voisi päivänkin helposti viettää itsekseen näkemättä ketään.
Oma tupa, oma lupa. En tiedä olisinko valmis yhdessä asumiseen, kun tämä vapaana olo on jo niin totuttua elämää., ja se on juurtunut syvälle, omien tapojeni ja mieltymysteni kanssa.
Mutta ei kannata ennakoida, sen aika näyttää,,,- introvertti-n
Ei oo pakko muuttaa yhteen, mutta jos joskus muutettais, niin haluaisin kuitenkin oman huoneen;)
- kunnonparisuhde
Sitten meistä ei koskaan tule paria. Minä haluan asua yhdessä miehen kanssa, en heti alkuun mutta pikku hiljaa.
- erakkomies
Liian paljon läheisyyttä ja yhdessäoloa. Menettää intohimon ja tottuu liikaa toiseen, jolloin pitää toista itsestään selvyytenä. Missä toisen kaipaus? Paljon yhteentörmäyksiä samassa osoitteessa. Suhde voi paremmin kun sen antaa hengittää kuin laadukas viini.
erakkomies kirjoitti:
Liian paljon läheisyyttä ja yhdessäoloa. Menettää intohimon ja tottuu liikaa toiseen, jolloin pitää toista itsestään selvyytenä. Missä toisen kaipaus? Paljon yhteentörmäyksiä samassa osoitteessa. Suhde voi paremmin kun sen antaa hengittää kuin laadukas viini.
Sinä sen kerroit, elikkä puit sanoiksi sen mitä minäkin etsin.
- totesiN
erakkomies kirjoitti:
kun molemmat on töissä, omat harrastukset ja ystävät, niin ei siinä naamasillaan koko ajan olla.
- jossittelija
totesiN kirjoitti:
kun molemmat on töissä, omat harrastukset ja ystävät, niin ei siinä naamasillaan koko ajan olla.
Jos vaan on ystäviä ja töitä.
- Knainen
Avoliitto on asia joka saattaa olla suhteen tuhoava taikka sitä vahvistava asia.
Itse olen elänyt avoliitossa useita vuosia ja se sopi minulle. Tosin silloin en tiennyt mitä on kun on oman kotinsa "herra" kun aina olin asunut jonkun/joidenkin kanssa. Huomaan toisinaan nyt että käyttäydyn kuin pitkään sinkkuna ollut. Olen tottunutelämään itsekseni itselleni ja sitä on joskus hassua miettiä että näin ei tosiaan ole ollut aina. Olen joskus jakanut asuntoa ja vääntänyt vessa hugeista aamuisin, tapellut kesähelteillä siitä nukutaanko iho kiinni ihossa vai pienellä hajuraolla. sekä yhteisenajan puutteesta ja muusta vapaa-ajan käytöstä.
En voisi ikinä kuvitellakaan että minä olin se ihminen joka silloin liimautu kiinni ja halusi enemmän vapaa-aikaa yhdessä.
Taisin olla liian roikkuva tyttöystävä silloin... Nykyään olen kasvanut aikuiseksi ja itsenäiseksi. Minun on toisinaan vaikea ajatella että olisin enää sellainen kuin nuorempana olin.. Nykyään tykkään olla itsekseni...mutta exäni oli aina sitä mieltä että olen ehdottomasti kovin turvallisuus hakuinen eli turvattuun ja turvalliseen elämään pyrkivä ja sitä kautta erittäin parisuhdekeskeinen ihminen. Hänen olisi vaikea uskoa minua minuksi jos nyt uudelleen tapaisimme ja hän tutustuisin ex-avokkiinsa uudelleen.
Nykyisin ajattelen että parempi sitä hetken tutustua ja seurustella eri asunnoissa asuen. Usein tuo kamppeiden yhteen heitto arkipäiväistää suhteen nopeasti ja silloin suhde muuttuu nopeammin arkipäivöiseksi maitopurkki ja "annatko nyt, no enhän anna" kinasteluksi mitä monella vuosia suhteissa olleilla se on.
Toisaalta nopea yhteen muutto voi tietenkin paljastaa nopeammin sopiiko asumistottumuksiltaan yhteen...
Itse kuitenkin kannatan ajatusta ettei kuluta suhdetta täydellä liekillä heti loppuun.
Omassa avoliitossa muistan kerran nauraneeni kun kuulin ex.avon puhelun kaverilleen.
"moi! Mitäs teillä suunnitteilla? Keksittäiskö jotain ? Toi....(nimeni kaunis ja sointuva) häätää mua täältä meiltä pois ku haluaa siivota rauhassa . "
(sorii, asunto on minunkin ja joskus halusin sen vain omaksi valtakunnakseni edes sen ajaksi ettei joka puolella ole joku hippuloimassa ympäriinsä just sillä kohtaa missä on märkä lattia siivouksen jäljiltä.. )
Eli kyllähän niitä hetkiä avoliitossakin tulee kun haluaa olal rauhassa ja meillä se oli lupa sanoa ja se myös huumorilla sitten hoidettiin niin että toinen sai sen rauhan
Ei avoliitossa tarvitse aina olla kiinni toisessa kuin sika limpussa - Itsenäisetihmiset
Oletko ollut pitkässä parisuhteessa? Itse tiesin jo nuorempana etten halua jatkuvaa arkista yhdessä oloa. Molempien itsenäisyys ehkä omissa osoitteissa asuminenkin tärkeää. Silti syvä kosketus toiseen ja ihon alle menevä suhde, joka on juureva ja vahvalla pohjalla. Luottamus tärkeintä, petollista suhdetta en kattele.
- OmaaTilaa
Kyllä meidän on pakko muuttaa yhteen, mutta en usko, että se haittaa. Siis minäkin tarviin paljon omaa rauhaa. Menen vaikka toiseen huoneeseen lukemaan kirjaa, jos sinua häiritsee, että olen kanssasi samassa huoneessa. Tai hankitaan niin iso asunto, ettei tarvitse nähdä toista kokoajan, jos ei halua.
- OmaaTilaa
Mutta iltaisin täytyy käpertyä saman peiton alle nukkumaan. Sen verran läheisyyden kipeä olen. Muuten joku muu mies täyttää pian paikkasi.
- voinodottaa
OmaaTilaa kirjoitti:
Mutta iltaisin täytyy käpertyä saman peiton alle nukkumaan. Sen verran läheisyyden kipeä olen. Muuten joku muu mies täyttää pian paikkasi.
kun vieras poistuu minä palaan
- Yyhhiug
Haluaako erakko omaa tilaa huumeisiinja kännäilyyn? Jotta mikään suhde onnistuisi, niistä pitää päästä eroon. Ja mistä ne jollekin tulevat, paha koukku? On tärkeää erottaa ongelmavyydestä ne asiat, jotka aiheuttavat liian monisyisen hankaluuden, riippuvuus selvittämätön psykologian taustakuvio, sosiaalinen, koko lähiomaisten joukon, työn ja talouden sotkeva viratahepo olohuonessa tai norsu posliinikaapissa. Se on totaalituhoa kaikelle sille herkälle ihmisten muodostamalle ylläpitoverkoille jonka varassa me elämme kaikki. Ellei hoida sitä, menettää kaiken muun ja tuhoaa terveytensä. Se on tiedostamatta tahallinen itsetuho.
Lainausta kirjasta "Pelot ja niiden voittaminen, A. Toskala. :
"Matti oli lapsena aina ymmärtänyt niin, että hänen pitää olla vahva yksilö, Matin äiti ei ollut sietänyt heikkoutta. Veli oli ollut äidistä hankala ja nuorempi Matti oli hänen toivonsa. Äiti oli vähän joskus halveksinut Matin isääkin ja oli pitänyt saamattomana. Äiti ei pitänyt minkäänlaisista heikkouksista tai peloista. Poika alkoi harrastaa vaarallisia lajeja, laskuvarjohyppelyyni ja lentämiseen asti.
Matti oli tajunnut nuuoruusvuosien jälkeen, että hänellä oli aika ajoin pahoajkin pelkoja (kavereiden kanssa, seurassa olemisen pelko, yksin jäämisen pelko, työssä ja koulussa epäonnistumisen pelko jne.) mutta hän oli aina ottanut rohkean miehen roolin, pelko siirtyi taka-alalle. Näin elämä jatkui pitkään Matti oli rohkea, sai menestystä koulussa ja työssä.
Sitten Matti oli tutustunut tulevaan vaimoonsa, joka muistutti vähän äidin vastakohtaa, hyväksyi heikkoutta, oli salliva ja turvallinen. He olivat avioituneet, pian sen jälkeen vaimolla on työmatka ulkomaille ja vaimon matkan aikana Matti koki ensimmäistä kertaa paniikinnomaisen pelon. Sen jälkeen pelot tuntuivat suuremmilta, lopulta hän ei mennyt ilman vaimoaan minnekään.
Itsearvostus ja yksilöityminen luovat perustan terveelle itsetunnolle. Jos lapsena itsenäistyminen estyy, pitää olla "rohkea poika", hän säilyttää korostuneen riippuvuuden muihin ihmisiin ja pelkoahan voi paeta addiktioaineisiin.
Usein ei puhuta siitä, että ihminen tulkitsee isteään suhteessa muihin. Jos lapsena on tulkitsi itseään suhteessa muihin liikaa, hän määrittää itseään liikaa ulkoapäin, että erilaisista seikoista ulkoisista tulee keskeisiä oman itsen arvostamisessa. Muut toimivat peilinä, josta ihminen näkee itsensä. Hän saattaa olla hyvin herkkä tämän peilin antamalle kuvalle ja tarvitsee jatkuvasti tätä peiliä.
Lapsuuden syvä kehitystehtävä eli psykologinen erityminen ja yksilöllistyminen muista saattaa häiriintyä merkittävästi psyyken rakentumisen syvimmällä ja varhaisemmalla tasolla.
Ellei lapsi pidä itseään hyväksyttävänä hän alkaa jatkuvasti tulkita sitä, millainen hänen pitäisi olla, jotta hän olisi vanhemmilleen arvokas.
Ensimmäinen kehityslinja luo edellytykset sille, että ihminen olisi jotenkin puutteellinen ja vajaainen ilman, että se uhkaisi keskeisesti hänen ihmisarvoaan. Jälkimmäisessä kehityslinjassa saattavat pienetkin puutteet uhata ihmisarvoa. Nämä puutteet ihmisen sitten täytyy ehdottomasti salata, peittää ja kontrolloida.
Silloin kuin ihmisen itsearvostus on heikosti kehittynyt, tuntee hän mielensä syvätasolla olevansa kokonaisvaltaisesti arvoton, heíkko tai häpeällinen. Tästä huolimatta hän yrittää antaa muille sellaisen kuvan itsestään, että saisi arvostusta ja myöteistä huomiota.
Syväatason kuva pyrkii kuitenkin hänen mieleensä erilaisissa sosaiaalisissa ja suoritustilanteissa, ja ihminen pelkaa paljastuvansa tämän kuvan mukaiseksi. Pienetkin heikkoudet muodostavat tällaisen uhan."
Olen itse elänyt juuri 27-29 ikävuosien välillä tuollaisia kauhun tunteita, kun olisi pitänyt löytää paikka työelämässä. Olen sitten vaihtanut vähän eri suuntaan työalalla, saanut mieleisempää työtä ja tuttavia, entiset olivat erittäin kilpailullisia, se oli painajaista yrittämistä. Samoihin aikoihin tehtiin myös toisenlainen projekti, joka vei huomion pois itsestä, jälkikasvua. Pitkä ajan kuluessa, olen päässyt eroon ainakin enimmät pahat tunteet, koska on tullut erityylistä , uutta osaamista, jota voi käyttää muualla.
Toisilla pelko voi olla niin paha, että tarvitsee terapiaa, mutta moni yrittää keplottaa eteenpäin. Ikä auttaa tuossa, tulee rauhaa. Entiset kytkökset eivät enää onnistuneet itselläkään, pois pääsy auttoi aika paljon. Onko niin, että aina jokaiselle ensimmäinen verkosto on tuollainen kimmoke, seuraavat katsoo pehmeimmistä vaihtoehdoista?
Pelot saattavat purkauta pintaan aikuisena. - PatttiTiaiafab
Minna huokailee juhaa.
http://www.kotisatama.net/fi/rukous/rukousaiheet.php?page=5
http://www.kotisatama.net/fi/rukous/rukousaiheet.php?page=3
- Yssinkiitos
Se olisi ihanaa, jos ei enää tarvitsisi muuttaa yhteen. Kenenkään kanssa. Just passeli ehdotus siis.
- Naiseläjä_
En itse näe ajankohtaiseksi miettiä etukäteen, mitä odotan suhteelta, jota ei vielä ole. Varmaan alkuun ystävää, jota voisi tapailla ja viettää huippuhetkiä yhdessä, näännyttämättä itseäni ja sitä toista heti arkipäivän asioilla. Toiveista ja odotuksista varmasti tulisi keskustelua jossain vaiheessa, kun tutustuu lähemmin ja uskoisin että yhteinen sävel löytyisi, jos kokisi muuten suhteen hyväksi itselleen. Arvostan sikäli kypsää suhdetta, missä ei toiseen ladata liikaa odotuksia, eikä varsinkaan vaadita toiselta mitään, täyttääkseen omaa "tyhjiötä". Ehtoja parisuhteessa elämiselle kai jokaisella on, kuten aloittajalla tuo oman tilan säilyttäminen. Näistä asioista tulee keskustella kasvotusten, huvittavaa on kysyä sitä täällä ja ilmoittaa "... ettei kannata turhaan haaskata omaa aikaa." Aloittajan kannattaa todella miettiä, mihin kompromisseihin ja millaiseen suhteeseen on valmis lähtemään ja sitoutumaan. Ja sen jälkeen suosittelen, että lähestyt tätä valittuasi ja tutustut ennakkoluulottomasti hänen ajatusmaailmaansa, ennen kuin pähkäilet näitä asumismuotoasioita.
- minunmielipide
Mikä parisuhde se sellainen on, jos ei voi sietää toista ihmistä lähellään kuin kerran viikossa tai harvemmin. Parisuhteessa ihmiset jakaa asioita ja sitoutuvat toisiinsa. Kertoo vain ihmisen luonteen kypsymättömyydestä se, että haluaa toisesta vain "parhaat palat", eikä ole valmis hyväksymään toista ihmistä kokonaisuutena ja viettämään myös niitä huonompia arjen hetkiä yhdessä. Ei yhdessä asuminen kuitenkaan tarkoita sitä, että ollaan vierekkäin 24/7.
- Enlainsusmerkeissä
Olen täysin samaa mieltä. Aloittajan kuvaama parisuhdemalli ei sovi minulle. Haluan yhteisen elämän.
- Suhde-kypsyy-tuohon
Kunhan muistatte että kaikki ei etene siihen yhdessä yössä.
- Enlainsusmerkeissä
Suhde-kypsyy-tuohon kirjoitti:
Kunhan muistatte että kaikki ei etene siihen yhdessä yössä.
Tietenkin, mutta tuo on itsestäänselvyys. Itse näen, että aloituksella tarkoitettiin pidemmän ajan suunnitelmaa, eli hän haluaa aina asua yksin.
- Lkjäwet
Hän ei halua sitoutua .
- avartakaaajattelua
Lkjäwet kirjoitti:
Hän ei halua sitoutua .
Aika kapea näkemys sitoutumisesta joillakin kuten sulla.
- eikaikkinytjaheti
Lkjäwet kirjoitti:
Hän ei halua sitoutua .
Kuulostat aika nuorelta jolla ei paljoa kokemusta yhteiselosta kumppanin kanssa.
- TuhonMerkit
Kuulostaa siltä, että piiloittaa itsensä kännäämään. Ennen pitkään ei halua kännäämistä häirittävän., jättä uvut, kaverinsa ja lapsensakin, käänni ajaa kaiken edlle. Niin tuttua.
Kyse on riippuvuudesta, siihen ei sovi vakituinen "kännin häiritsijä", nainen, sisko, veli, äiti, isä, vaimo, lapet, isovanhemmat jnne. Huumeriippuvuudessa katkaistaan kaikki suhteet entisiin, sukuun, vanhempiin jne. Se on yksi syy epäillä huumeiden k'yttöä ja valehtelu. Eli ainut toive mistään suhteesta on kierteestä irtipääsy. Se alkaa siitä, että myöntää ongelmat, alkaa etsiä syitä ja toipumista.
Tuon kanssa ei pärjää kukaan, ks. listaa yllä, ketkä jo on jätetty. Se toistuu, ei ala irrota tämä kaveri, Ennen maa repee kuin huora häpee, eli kaikki muu tehdää, ei myönnetä itse ongelmaa.
- etolemuavarten
Suoraan sanoen on joten älä tuhlaa aikaa. MInä haaveilen yhteisestä kodista ja perheestä, että olen sikäli aika vanhanaikainen. Ja kaipaan todellakin PALJON yhteistä aikaa.
- mielipuolimiehelle
Sähän asut sen mielikuvitusvaimon kanssa- Siltä saat omaa tilaa
- tätähänsäoikeastitoivot
On pakko muuttaa yhteen. (Muista kosia, en tykkää asua susiparina) Nukutaan kaikki yöt kapeassa hetekassa lusikassa. Aamuun herätään pusutellen ja aamupala syödään sylityksin. Töihin kävellään käsi kädessä, sillä ei ole väliä että työmaat on ihan eri suunnissa. Koko työpäivän ajan pitää muistaa lähetellä suukko, pusu, hali ja sydänviestejä. Kun työt loppuu, mennään käsi kädessä kotiin. Siellä ollaan kiinni toisissamme tai sitten harrastellaan samoja juttuja, käydään lenkillä tai salilla käsi kädessä. Halitaan vähän väliä. Koti voi olla pienikin, niin ei päästä etäytymään toisistamme. Sitten illan tullen käymme taas samaan hetekaan lusikka-asentoon, ei sen niin väliä ettei nukkuma-asentoa voi vaihtaa koko yönä ja kädet ja jalat puutuu. Kyllä toisen takia pitää vähän osata joustaa.
- jooolikieliposkessa
Ahdistavaa. Kyllä pari ekaa vuotta noin vielä menee, mutta että vuosikausia noin. Teillä ei sitten ole lainkaan kokemusta pitkistä parisuhteista...
- Knainen
Hah, tästä tuli mieleen kerran muinoin eräs todella kuuma kesä erään kerrostalon kolmannen kerroksen asukkaiden asunnon huoneiston lämpötila nousi yli plus 30 asteisiin. Yölläkin.
minä totutusti halusin kylkeen tai kainaloon nukkuun. Toinen siirtyy kauemmaksi . Minä herään... "mitäs vittua" ja eikun uudelleen kylkeen kiinni. Toinen unissaan valitaa että "kuuma. Mene pois siitä lämpöpatteri"
Minä loukkaannun..
seuraavana yönä on mun hugi. Ottaa etäisyyttä. Olin potkinut peitot vittuun ja nostelin exäni kättä helvettiin ympäriltäni kun oli niin helv. kuuma. Se ei ollut unohtanut mun edellisen yön kiukuttelua joten se oli veemäinen ja otti syliin tahallaan ihan kokonaan ja kun valitin että "kuuma... irti. mene sinne päin. Täällä ei pysty nukkuun kun on niin kuuma" ja työnsin kädellä sitä pois
Tää nauraa että menihän se perille mitä mäkin tarkoitin.
Pääsimme sopuun että helteillä toinen nukkuu toisessa reunassa ja toinen toisessa ja kumpikaan ei koske toiseensa - tätähänsäoikeastitoivot
jooolikieliposkessa kirjoitti:
Ahdistavaa. Kyllä pari ekaa vuotta noin vielä menee, mutta että vuosikausia noin. Teillä ei sitten ole lainkaan kokemusta pitkistä parisuhteista...
Nimenomaan on kokemusta pitkästä parisuhteesta.. ;) Mutta saa noista alkuajoista nauttia, kun ei se semmoisena jatku.
- Kaksin.kauniimpaa
Elä vain erakkona yksin jos se on sinulle niin tärkeää. Mitä naisella teet kun et osaa elää sellaisen kanssa. Joko koko paketti tai ei ollenkaan. Älä edes yritä muuttaa naista elämään omalla tavallasi tai ota erakkonainen. Omaa rauhaa kun voi järjestää tarpeen mukaan siitä huolimatta vaikka asuisi kaksinkin.
- erakkomies
Tämä on sinun mielipiteesi asiasta. Onneksi kaikki eivät ole samaa mieltä kanssasi. Jos tämä ei sovi sinulle, ei se mitään. Tuskin tämä aloitus sinulle olikaan. Älä sinäkään yritä muita muuttaa kaltaiseksesi.
- tiedänton
Taitaa olla aika yleinenkin ongelma täällä... Ollaan ehkä siksi tultu tänne kaukaiseen pohjolaan. Kun vain ymmärtäisimme itse sen ja pääsisimme jonkinlaiseen sopuratkaisuun.
- Rakkauden_pelisäännöt
Sitten kun ollaan yhdessä, niin ollaan todellakin YHDESSÄ! Ihan ensimmäiseksi tehdään pelisäännöt selviksi, sinun oma, joutilas sinkkuelämäsi on pian kaukainen muisto vain. Ensiksi hankimme sopivan asunnon, jossa voimme viettää yhdessä paljon laatuaikaa. Sen jälkeen alkaa remontointi, minä päätän millainen lemmenpesästämme tulee, koska minulla on hyvä, naisellinen maku. Oletan sinun olevan remontointitaitoinen, sillä olethan raavas mies. Autan kyllä siinä, ojennan sinulle välillä tarvikkeita, maalisutia ym. Ilmoitan kyllä, jos tapettivuota on menossa vinoon! Mitään oluita, sun muita päihteitä et käytä. Yhdessä käymme IKEAssa ja kaikissa muissa kivoissa sisustuskaupoissa katsomassa uuden karheat kauniit huonekalut ja kukkaset ja muut tilpehöörit kotiimme, jotta siitä tulee viihtyisä ja kaunis. Ruokailutottumuksesi tulevat muuttumaan totaalisesti. Herkuttelu on ehdottomasti turn off, koska sinun pitää olla timmi, koska olenhan itsekin pitänyt itsestäni hyvää huolta. Käymme yhdessä supermarketissa ostamassa terveellistä ruokaa. Iltaisin käymme yhdessä lenkillä, sitä varten ostamme unisex-ulkoilupuvut. Täytyyhän muiden ihmisten nähdä, että me olemme pariskunta. Siivous-, ruuanlaitto- ja tiskivuorot lukevat jääkaapinoveen laatimassani listassa. Viikonloppuna teemme yhteisiä, kehittäviä asioita. Käymme kehittävissä harrastustoiminnoissa (yhdessä). Kerran kuukaudessa lauantaina käymme ulkona elokuvissa ja syömässä A'la carte-ravintolassa. Romantiikka kukoistaa iltaisin makuuhuoneessamme (laadin siitä ohjelistan). Jossain vaiheessa minä voin kyllästyä olemaan pelkästään sinun kanssasi, ja sitten ostamme yhden tai kaksi pientä koiraa. Huomaatko, sinun ei tarvitse miettiä enää mitään, minä olen jo suunnitellut kaiken meidän yhteisen, onnellisen ja rakkaudentäyteisen elämämme eteen. Eikö olekin helppoa?
- kauheaatuollainenelämä
Iski kauhea ahdistus, ei ikinä tuollaista.
- tyypillinen.nainen.tuo
Juokse, erakkomies, ja lujaa...
- erakkomies
Mä luulen että tuo määräilysi on jo liiallista makuuni. Vaikutti kyllä provolta tuo.
- tilaa_olla_oma_itsensä
Kantsis käydä tämäkin keskustelu kasvotusten. Ehkä siten löytyisi kummallekin sopiva kompromissi.
- Annaaikaa
Sopii hyvin, itse olen ajatellut samalla tavalla.
- kompromissit
Perkele, eikö voi ostaa riittävän ison sängyn ettei tartte toista päähän potkia. Ja tarvittaessa isomman kämpän kun yhden huoneen.
- huomentanainen_halataan
EN kaipaa omaa rauhaa vaan naisn tuomaa hyvää oloa ja haluan katsella naiseni puuhasteluja.Enkä koskaa sorru pitämään naista itsestäänselvyytenä,EN koskaan.Lisäksi,pienenä toiveena,toivon että huumori, toistemme kunnioitus ja lämpimien tunteiden ei anneta loppua koskaan.
- Toivonhyvää
Ihana 💕
Toivottavasti toiveesi toteutuu ja sinua arvostetaan
Minä haluaisin asua koiran kopissa. Oltaisiin niin lähekkäin, toisissa kiinni ja lämpöä riittäisi.
Sitten voitaisiin kumpikin käydä aina omilla teillä.😂- Eiedestunneta
"tuhlata aikaasi minuun..."
Tosi lupaavaa, ei, EI sinunKAAN kannata tuhlata aikaasi minuun
minkään vertaa.
Sovitaan että emme vaivaa toisiamme ollenkaan.- sovitaanvaan
Ei tartte suuttua jos kaikki ole just niinkuin sinä haluat.
- vapausolla
No ei tietenkää ois pakko. Mulla on jo sen verran järkee, että ymmärrän monenlaisia tilanteita ja tarpeita. Minun hän sais olla kyllä just niinku huvittaa. Mä oon niin huippu, ettei haluis ketään toista millään tapaa, voisin luottaa kaikin tavoin ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174796
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2012581Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291635- 241477
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291405Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1481104
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme8984Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962