siskon vaateet

tyttöpoika35

onks kukaan muu koittanu siskonsa vaatteita. mä oon 15 v, mun sisko 17 v. olin yksin kotona ja laitoin sen valkoset pikkuhousut, ruskeet sukkahousut ja valkosen alushameen päälle. tuntu ihan kivalle.

12

1990

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samataas

Panovirhe paholainen

• Late16

mä oon j joskus koittanu siskon sukkahousuja.

• Enjaksaostaaomia

Mä kuljen tyylii joka paikassa mun siskon paidoissa ja farkuissa ja oon siis 13 ja sisko 14

• tytsy14

Millaisifarkkuja ja paitoja siskollasi on?

• Enjaksaostaaomia

Kaiken näkösii paidat on suurimnaks osaks sellasii napapaitoi ja huppareita farkut on mustii pillifarkkui

• tytsy14
        Enjaksaostaaomia kirjoitti:

Kaiken näkösii paidat on suurimnaks osaks sellasii napapaitoi ja huppareita farkut on mustii pillifarkkui

Eli varmaan aika seksyjä vai? Katseleeko pojat?

• Enjaksaostaaomia

Ei koska oon sellane idiootti joka lyö teoilla jos kehtaa vilkastakkaa sillä silmällä

• Enjaksaostaaomia

Teoilla = repulla

• Nikkeperkele

Ite pöllin veljen vaatteita <3 ^_^

• hamekin

Ohuet sukkahousut ja ruutuhame. Sukkahousuja olen pitänyt housujen alla, siitä saa kunnon kiksit !

• Ite käytän tyttöjen kireitä only merkkisiä farkkuja ja siihen vielä lyhyt tiukka nahkatakki niin näytän ihan teinilikalta vaikka oonkin aikuinen hetero mies...

• jgjkhgcvjj

Joka päivä ku se ei oo kotoo :))

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4500
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3208
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2523
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      197
      1913
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1552
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1418
    Aihe