The sims 4 Vampyyrit.

Vampyyrisim

Saako vampyyrin raskaaksi? Onko sille huijauskoodia? Google ei kertonut. Oliko olemassa muita hyviä koodeja? Rahakoodit ja jumiin jääneen simin resetoinnin nyt tiedänkin

16

3381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MissYouSimahtanut
    • SimahtanutJokaEiKirjaudu

      Vampyyrisims kirjoittaa mm: "Saako vampyyrin raskaaksi?"
      Saa ihan normaalisti kuten muutkin simit, kunhan ne vain yleensä voivat tulla raskaaksi. Saa myös pelin puitteissa varsinaisesti huijaamatta, mutta silti 'epänormaalisti' (ks. esim: http://simscommunity.info/2016/06/03/tutorial-how-to-get-same-sex-couples-pregnant/).

      "Onko sille huijauskoodia?"Ne koodit, jotka toimivat normaaleille simeille käynevät vampyyreillekin. Tästä mulla ei tosin ole tuoretta havaintoa. Olen kokeillut vain kerran vampyyrien raskaaksi saamista koodilla ja silloin toimi. Sen jälkeen on kuitenkin tullut useampia päivityksiä, joten pelin toiminnassa on voinut tapahtua muutoksia joista en tiedä.

      Jos mulla vampyyrit 'haluaa lapsia', ne adoptoivat - tosi kätevää - ja lapsesta saa vampyyrin esim. CAS:ssa sen vartuttua jos se katsotaan tarpeelliseksi. Jos ne haluavat raskaaksi (vaikkapa genetiikan, periytyvien ominaisuuksien, sukupuun tms. muotoseikkojen takia) ne hoitavat asian normaaliin tapaan tai antavat mun käyttää MC Command Centerin (https://deaderpoolmc.tumblr.com/) MC Wohoo-modia. Jos ne eivät 'halua vauvaa' mutta jostakin syystä haluvat välttämättä näyttää siltä kuin odottaisivat, ne 'antavat' mun käyttää koodia. :)

      "Oliko olemassa muita hyviä koodeja?" Ainakin nuo edellä linkatut näyttivät mun mielestä hyviltä. Itse käytän enimmäkseen pelin toimintaa muuttavia modeja ja jonkin verran muuta CC:a. Modeilla on huonot puolensa, kun ne mm. jäävät usein viralta pelin päivittyessä ja niitä saa korjailla tai vaihtaa. Koodit ja muu CC kestävät EA:n päivityksiä paljon paremmin, mutta eivät kaikki nekään aivan ongelmattomia ole aina olleet.

      PS. Mulla on vampyyri- yms. koodit työpöydällä. Jos tunnen ankaraa kiusausta huijata koodeilla, kopioin tarvittavan koodin ja liimaan sen pelin koodikenttään ('huijausruutuun') Ctrl-shift-v -yhdistelmällä. Vähentää turhaa näpyttelyä ja kirjoitusvirheiden vaaraa. Siitä on ollut apua, kun mulla on ajoittainen lukihärö ja kiroittaessa menee toisinaan kakki päin seino. :=)

      • Huom. Virhe edelläolevassa tuossa kopioidun koodin liimaamisessa. Ctrl v riittää. (Ei shiftiä)


    • Vampyyrisim

      Tulipa tässä mieleeni duunipäivän lääkäri ammatista, oon nyt 2 päivää pyöriny simin mukana töissä, ja tehtävänä lukee "kuvaa simin keho" mutta sitä toimintoa ei löydy mistään. What?

      • On mulla Duunipäivä, muttei pelattavaa lääkäriä, kun en ollenkaan halua simieni sairastelevan sen lääkärin ilmestymisen takia. :)
        Tämän takia en yhtään tiedä, mutta voin jotain epämääräisiä arvauksia kirjoitella.
        Olet varmaan jo väsyksiin asti klikkaillut sitä röntgen-vekotinta ja potilaita. Veikkaukseni on, että sitä röntgen-aparaattia vois kokeeksi parannella (kätevyys-taito) ja tohtorin logiikkaa ja tietty vielä ammattitaitoakin kehittää lisää - ja klikkailla sitten uudestaan. Kätevyys ja logiikka ei auta suoraan diagnoosin teossa, mutta saattais kukaties pikkasen helpottaa laitteitten käyttöä. Huom. Tää ei perustunut tietoon, vaan oli ihan hatusta tempaistua.


    • Jokuvaanon

      Jos vampyyri synnyttää vauvan eihän ne ikäänny vai syntyykö ne jollain logiikalla ihmisinä? :D

      • Vampyyrivauvat, -taaperot ja -teinit ikääntyvät normaalisti, mutta nuoret aikuiset vampyyrit sitten enää eivät. Ihmisenä vampyyrin lapsi voi syntyä esimerkiksi jos toinen vanhemmista on ihminen. Tarvekategoriasta ja CAS: ista pystyy päättelemään kumpi on kysymyksessä, ellei sitten ulkonäkö jo sitä kerro. Peilikuva vampyyrilapsilla on edelleen, vaikka aikuisilta se katoaakin. Lapsen ja taaperonkin saa sitten muutettua haluttaessa ihmisestä vampyyriksi tai päinvastoin koodeilla tai modeilla yms.


      • Mitävit

        Mun taaperon vanhemmat on vampyyrei mut taapero ihminen :(


      • Mitävit kirjoitti:

        Mun taaperon vanhemmat on vampyyrei mut taapero ihminen :(

        Kiva kun kerroit, mutta ajattelitko tehdä jotakin asialle?
        (Esim. traits.equip_trait trait_OccultVampire - tai joku muu juttu tuolta todella runsaasta valikoimasta)

        Aika epätodennäköistä kyllä, että kahden vampyyrin perheeseen luonnollisella metodilla hankittu lapsi olisi ihminen. (ellei sitten pelin toimintaa ole jotenkin muutettu)
        Adoptoidut, CAS:issa lisätyt, kirjastosta poimitut yms. ovat tietenkin asia erikseen.
        Onko varma, että taapero on ihminen? Vilkaise vielä, miltä sen tarvepalkin pikkuruinen "naamakuva" näyttää. Jos siinä minikuvassa näkyy vampyyrin hampaat, niin on sittenkin vampyyri, vaikka taaperona näyttääkin täysin ihmiseltä.
        Taaperon "Plumbob" ei vielä poikkea ihmisen vastaavasta, mutta CAS:issa se vampyyrin "naama" jo näkyy taaperollakin. (Ks esim: https://forums.thesims.com/en_us/discussion/910791/baby-toddler-vampires)


      • Simahtanut kirjoitti:

        Kiva kun kerroit, mutta ajattelitko tehdä jotakin asialle?
        (Esim. traits.equip_trait trait_OccultVampire - tai joku muu juttu tuolta todella runsaasta valikoimasta)

        Aika epätodennäköistä kyllä, että kahden vampyyrin perheeseen luonnollisella metodilla hankittu lapsi olisi ihminen. (ellei sitten pelin toimintaa ole jotenkin muutettu)
        Adoptoidut, CAS:issa lisätyt, kirjastosta poimitut yms. ovat tietenkin asia erikseen.
        Onko varma, että taapero on ihminen? Vilkaise vielä, miltä sen tarvepalkin pikkuruinen "naamakuva" näyttää. Jos siinä minikuvassa näkyy vampyyrin hampaat, niin on sittenkin vampyyri, vaikka taaperona näyttääkin täysin ihmiseltä.
        Taaperon "Plumbob" ei vielä poikkea ihmisen vastaavasta, mutta CAS:issa se vampyyrin "naama" jo näkyy taaperollakin. (Ks esim: https://forums.thesims.com/en_us/discussion/910791/baby-toddler-vampires)

        Ero tarvepalkkien näytössä ei ole suuren suuri. Ks. eka kuva tuon linkin takana: http://forums.thesims.com/en_us/discussion/911146/how-to-tell-if-a-toddler-is-a-vampire


    • Eihyi

      Eihän tuo taitojenkorotuskoodi toimi ollenkaan.

      • Tui.Tui

        Kannattaako sitä sitten käyttää?


      • Eihyi

        No siksi siitä mainitsen ettei kukaan muu turhaan yritä.


      • IhaillenSimahtanutta

        Onko testing cheats true -koodi otettu ensin käyttöön? Kirjoitusvirheitä tms?


      • Eihyi

        Joo, oli tietty otettu. Eikä tullu kirjoitusvirheitä, ohjeen mukaan kirjoitin stats.set_skill_level Major_Logic. Ja perään numeron eli millev levelille sen tahdon. Mitään ei tapahtunut.


      • Eihyi kirjoitti:

        Joo, oli tietty otettu. Eikä tullu kirjoitusvirheitä, ohjeen mukaan kirjoitin stats.set_skill_level Major_Logic. Ja perään numeron eli millev levelille sen tahdon. Mitään ei tapahtunut.

        stats.set_skill_level Major_Logic(välilyönti)(joku numero välillä 1...10 [ja kumpikin mukaanlukien]) toimii mulla TS4:ssä.
        (Toimii myös esimerkiksi stats.set_skill_level major_logic(välilyönti)(joku numero 1...10 välillä) TS4:ssä, eli ei ole kovin herkkä isojen ja pienten kirjainten suhteen. Monen muun muotoseikan suhteen kyllä.)

        Ellei tuo toimi, niin peli on mahdollisesti joku muu kuin The Sims 4, tai sitten välilyöntien lukumäärä tai joku muu pikkujuttu heittää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe