Olen yrittänyt saada lasta näin vanhoilla

Margareetta78-V

päivilläni mieheni kanssa, mutta emme ole onnistuneet. Missäköhän mahtaa olla vikaa??

30

525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyne-koh-lookinen

      Kannattaa käydä läpi hedelmöityshoito. Kaupoista saa erilaisia hedelmiä. Jopa eksoottisia itämaisia. Tekohampaat vesilasiin ja hedelmiä mussuttamaan. Jo viikon imeskely banaania ja appelsiini lohkojen mussutus hedelmöittää kummasti.
      Ukollesi ei kannata antaa, ainakaan viagraa. Muuten hän seisoo /seisottaa itsensä ylikuntoon ja mällin koostumus taantuu hedelmättömäksi.
      Seksiä teidän ei tohdi harrastaa ilman nitroja. Siitä ukon alta on vaikea kömpiä pois.

      • New-age

        Haikaratkin ovat lentäneet etelään eli kandee keskittyä ensi kevääseen.
        Apteekin hyllytkin saattavat olla tyhjät, joten ei sieltäkään ole saatavissa
        mithään. Lapsuudessani häveliäisyys oli sitä luokkaa, että lapset tulivat apteekin hyllyltä. Oriolan jakeluvaikeudet ulottunevat näihinkin.
        Ah, mutta sienestäminen. Tulin raskaaksi sinä syksynä, kun sienestimme.
        Paaaaljon karvalaukkuja. Itiöitä itämässä.


      • suvenkorento12
        New-age kirjoitti:

        Haikaratkin ovat lentäneet etelään eli kandee keskittyä ensi kevääseen.
        Apteekin hyllytkin saattavat olla tyhjät, joten ei sieltäkään ole saatavissa
        mithään. Lapsuudessani häveliäisyys oli sitä luokkaa, että lapset tulivat apteekin hyllyltä. Oriolan jakeluvaikeudet ulottunevat näihinkin.
        Ah, mutta sienestäminen. Tulin raskaaksi sinä syksynä, kun sienestimme.
        Paaaaljon karvalaukkuja. Itiöitä itämässä.

        Olin eilen sienestämässä, tulikohan vahinko? No perästä kuuluu.


      • New-age

        Siinä juhannuksen alla kuulemme.🍄

        Mutta millaisia sieniä. Punahattuiset, joissa on valkoisia täpliä, saattaa antaa vain harhoja. En ole kokeillut. Pitäiskö?


      • älä.kokeilekaan

        Pikku pönössä juhannuksena 1977 söin tuollaisen sienen ja siitä alkaen olen hourinut puuta heinää. Niitä en ole syönyt, ne olen jättänyt hevosille.
        Melkein kukaan ei usko juttujani. Kuten tuo mutka tuossa, vaatii vahvistamaan että en ole robotti-imuri.


    • Onnea.yritykseen

      Oikea palsta olisi 70 plus, olethan jo 78-v.

    • Montako haluatte?
      Niitähän oikein tyrkytetään nykyisin yksintulevia lapsia.

      • Kyllä ehtona vanhemmuudelle kuitenkin on et sokerin pitää sulaa suussa :)


      • siilenämää kirjoitti:

        Kyllä ehtona vanhemmuudelle kuitenkin on et sokerin pitää sulaa suussa :)

        siile
        Niinkö niitä tenavia tehdään?


      • yksilesken kirjoitti:

        siile
        Niinkö niitä tenavia tehdään?

        Ai nytkö mun pitäis tulla takaisin sieltä minne toisessa ketjussa mut jopa eri kielillä toivotit? Koita nyt päättää.


      • siilenämää kirjoitti:

        Ai nytkö mun pitäis tulla takaisin sieltä minne toisessa ketjussa mut jopa eri kielillä toivotit? Koita nyt päättää.

        siile
        Päätä onko tämä ketjusi.


    • Minullakin on harkinnassa poistattaa kierukka :)
      Otin vakavissani Rinteen kehotuksen alkaa synnytystalkoisiin.

      • kierula

        Älä anna poistattaa sitä polvikierukkaasi. Kaikki varaosat tarvitaan loppuun asti.


      • kierula kirjoitti:

        Älä anna poistattaa sitä polvikierukkaasi. Kaikki varaosat tarvitaan loppuun asti.

        Olen varjellut sitä kuin kalleinta aarrettani :)


    • Heikunkeikku

      Mistä näitä älykkäitä aloituksia oikein sikiää?

      • Minulla.älyä.puhelimessa

        Häränpyllystä.
        Meidän älymme heittää häränpyllyä nääs.
        Sieltä on hyvät vastaukset tehty.


      • Heikunkeikku
        Minulla.älyä.puhelimessa kirjoitti:

        Häränpyllystä.
        Meidän älymme heittää häränpyllyä nääs.
        Sieltä on hyvät vastaukset tehty.

        Inhoan Yleistystä. Tämä tiedoksi kaikille.
        "Meidän älymme heittää Häränpyllyä nään."
        Joku järki kuitenkin asioissa tarvitaan??


    • Omatoimista aktiivista työstämistä ja erityisesti lihasharjoituksia kannattaa jatkaa lopun ikää. Lapsen hankkimiseksi paras vaihtoehto voisi olla 15 - 30-vuotiaan adoptoiminen. Kannattaa katsella ympärilleen ja suorittaa valinta huolellisesti ennen kuin alkaa aktiivisesti kysellä.

      Mitä tarjottavaa teillä olisi lapsellenne?

      • leivänkyrsää.kans

        Mitä tarjottavaa?

        No, jos vaikka kaalilaatikkoa....


      • Minulla on puntit ja kahvakuulakin ;)
        Jos adoptoin kolmekymppisen tai allekin, alkavat kylän juorukellot ihmetellä.
        Mitä tarjottavaa on lapsilleni, kun tulevat käymään yösijan ja syömistä nyt ainakin.


      • Ota.ennenkuin.loppuu

        Ota 12 vuotias 21 vuotias ja pistä se armeijaan.
        Tarjottavaa? Partalapset ovat mieltyneet läski soossiin.
        Haluavat kotimaistua mahdollisimman äkkiä, vaihtavat uskontoakin sukkelaan.
        Kirkko taputtaa käsiään, ähäkutti suomalaiset, erotkaa vaan kirkosta, kyllä meille on tilalle tulijoita kymmentuhansin.


    • mimmimum-..mi

      Tämä aihe herätti muiston lapsuudesta....lähistöllä asusti nainen joka kärsi lapsettomuudesta....sitten hänellä vinksahti jotenkin päänupissa ja alkoi teeskentelemään raskaana oloa....tyynyillä ...tai jollakin täytteillä kuitenkin.....sairaalaan päätyi.....mutta ei synnyttämään kuitenkaan...niin kipeä asia voi olla.

      • New-age

        No, jos on ikää 78 vuotta, voisihan adobtoida jonkun 50 v palstalta tai jonkun 60 palstalle juuri kontanneen. Mitään ei ole menetetty.


    • Margareetta78-V

      Kävin tänään hedelmöityshoidossa. Ihmettelin vain että miksi ne banaanit piti tunkea sinne.
      Tajusin kuitenkin että olin lukenut väärin ja olin eksynyt hedelmähoitoon. Olisi siis pitänyt käydä ekaksi siellä spek seiverillä. Kaikkea sitä sattuukin tässä iässä. :)

    • henrjii

      onko tekovehkehis mitään näkyvää vikaa vikaa vikaa, esim karvoja tukkona

    • Vanha-Äijä

      Mut mist mää loyrä uure naise.
      Ko tuo akka ei sanont pahast ko hää vaa sano jot HYVÄST...!!!

    • KaupastaTaiValloittamal

      Jospa ostaisit vapailta markkinoilta. Miltä se kuulostaisi?

      Vai lähtisitkö etsimään 50 kerhon iltapäivätansseista? Osaatko tanssi, hymyillä ja katsoa kauniisti silmiin?

    • neuvontaa

      Jos ei hedelmähoitoa auta niin kokeile pölistellä ukkosi housuja aamuisin ja iltaisin. (Itse tietenkin olet alastomana) jospa niistä jokin itiö pölähtelisi sinuun päin.

      Tietenkin on varminta ootella kevättä kunnes haikarat tulevat. Valmistaudu kuitenkin hyvissä ajoin laittamalla se kärrynpyörä savupiipun päälle haikaran pesimistä varten. Älä kuitenkaan laita risuja tai muuta törkyä talvisaikaan, sillä talvisin lumituisku saattaa tarttua törkyihin ja tukkia piipun niin ettei savu pääse piipusta ulos.

      • New-age

        Ei joulupukkikaan pääse risujen ja kärrynpyörien lävitse, siis sellainen, jolla ei ole perinteistä menopeliä SF. Eihän minullakaan ole autoa, joten ei kaikilla pukeilla ole poroja, vaikka kuinka poroja olisivatkin. Poroista tuli mieleen, oletko katsonut kahvinporoista. Kuplat kahvin pinnalla tietävät sitten rahaa. Mutta nyt porokahvia ostamaan oikeaan kahvipannuun ja siitä se lähtee.
        Kannattaa tutkia visiot, luoda fiilis. Ja todella kannattaisi tutkia adoptiolapsia täältä. CV on ehdoton edellytys. Itseäni en voi ehdottaa, koska meillä on vain 12 vuoden ikäero, mikä ei ole vakuuttavaa. Aina kysytään, että minkäs ikäinen pikkutytär nyt onkaan? Uups.


    • Per-kel

      Nykyään partalapsia yllin kyllin, adoptoi !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe