Miehen ruma lapsi

Sirkku.HT

Rakastan uutta miestäni, mutta hän raaahasi asuntoomme mukanaan lapsensa, joka on todella ruma. Minkäs lapsi sille voi että tulee äitiinsä, mutta minä en vain meinaa kestää.

62

4577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko-kaikki-kotona

      Oletko itse kaunotar?
      Usein käy niin, että rumasta ankanpoikasesta kuoriutuu uljas joutsen.
      Jospa lapsi on perinyt isänsä ulkomuodon et vain huomannut siinnä rakkauden huumassa kuinka ruman miehen sait.
      Hankkikaa pian yhteisiä lapsia niin huomaat mitä kaunottaria saitte aikaan.

      Toivottavasti aloituksesi on "vitsi" ei tuollaista typeryyttä voi muuten käsittää.

    • VainLaadukastaUutta

      No et voi itsekään olla ruusu, kun et pytynyt valikoimaan lapsetonta miestä. Miksi otit käytetyn kierrätyksestä?

    • perheposketon

      Tämä aloitus on toki provo, koska on kirjoitettu niin typerästi. Mutta aihepiiri sinällään on kuitenkin aihe, josta kovin moni niin ajatteleva ei uskalla asiasta puhua...

      Minulla on omiakin lapsia, ja lisäksi tytärpuoli. Hän on ollut osa meidän perheen elämää jo pienestä saakka. Tytärpuoli on minulle todellakin rakas, joten ei minulla ole ongelmia "sietää" häntä. Mutta tunnustan että minulla on huomattavia haasteita pitää häntä millään muotoa suloisena, tai esimerkiksi älykkäänä. Hän on kasvoiltaan sen näköinen, että kaunotarta hänestä ei kasva. Toisinaan kun hänen kanssaan kuljen, minua mietityttää että ihmiset ajattelevat, että minulla on niin "ruma lapsi". Kyllä, näin mietin, vaikka lasta rakastankin, ja kohtelen aivan samalla tavalla kuin omiani. Annan hellyttää ja huomiota.

      Oma biologinen tyttäreni on hyvin suloinen, ja kerää paljon kommentteja herttaisesta ulkomuodostaan. Omien lasteni kanssa saan myös usein kokea positiivisia tunteita heidän onnistumisistaan, osaamisesta ja hoksottimistaan. Tytärpuoleni sen sijaan on hieman kömpelö, ja ennen kaikkea hidas ajatuksissaan. Koulunkäynti on hänelle haaste, ja asiat hän oppii ja ymmärtää viiveellä. Koska puolisoni kanssa olemme molemmat aina olleet esimerkiksi koulussa ja muutoinkin erinomaisesti pärjääviä, niin tämä oman lapsen "yksinkertaisuus" on miehellenikin asia, joka tuntuu haastavalta. Se tuntuu vieraalle. Tietenkään lapselle emme sitä näytä! Kannustamme, tuemme, kehumme asioissa joissa hän pärjää jne.

      Lapsen ulkonäöstä en ole uskaltanut edes mieheni kanssa puhua. Välillä kun katson lasta, minua inhottaa hänen leveä nenänsä, tihrusilmänsä, isot ja vinot hampaansa, vitivalkoiset kulmakarvansa jne... Mutta eihän lapsi mitään ulkonäölleen voi. Olen pohtinut, että jos oma lapseni olisi sen näköinen, niin tuntuisiko minusta erilaiselta? Näkisinkö biologisesti oman lapsen kauniina, vaikka hän ei sitä olisi? En osaa sanoa. Ehkä.

      Muistan kun joskus hyvin kauan sitten aikoinaan yksi kaverini kertoi jännittäneensä koko raskausajan mm. sitä, että mitä jos syntyy ruma lapsi. Ja kertoi myös, kuinka onnellinen hän oli, kun lapsi oli valtavan kaunis ja suloinen. Tapasin tuon lapsen vasta myöhemmin, ja tuo kyseinen lapsi oli niin hämmentävän ruma, että jos en olisi tiennyt hänen olevan täysin terve lapsi, olisin luullut että hänellä on kehitysvammoja tms. Tämä on esimerkkitarina siitä, että ehkä biologia sokeuttaa meidät. Oma lapsi on aina kaunis?

      Mutta tytärpuoleen asti tämä sokeus ei valitettavasti yllä. Vaikka kuinka rakastan ja välitän, niin surullisen ruma hän ressukka silti on. Säälin häntä. :(

      Itse olen suhteellisen sievä. Toki ikää jo on, mutta sanoisin että olen 9 nainen. Nuorempana sitä sievempi, ja totuin niihin positiivisiin asioihin, mitä se tuo tullessaan. Se että tytärpuoleni ei saa kokea elämää kauniina, on harmi. Tiedän että myös moni ruma voi elää aivan yhtä onnellisen elämän, mutta minä en tiedä, miten asiaan suhteutua. Ei ole omaa kokemusta.

      • Suvaitsevainenihminen

        Olet tyhmä ulkonäkökeskeinen ämmä, sinulla ei ole tunneälyä eikä sympatiaa , kuin itseesi ja omaa lastasi kohtaan.


      • perheposketon
        Suvaitsevainenihminen kirjoitti:

        Olet tyhmä ulkonäkökeskeinen ämmä, sinulla ei ole tunneälyä eikä sympatiaa , kuin itseesi ja omaa lastasi kohtaan.

        Kyllähän minä hänestäkin pitäisin, jos hän ei rumuudellaan pilaisi ympäristön kaikkialla, mihin meneekin.


      • Blaaaaaaa
        perheposketon kirjoitti:

        Kyllähän minä hänestäkin pitäisin, jos hän ei rumuudellaan pilaisi ympäristön kaikkialla, mihin meneekin.

        Idiootti!


      • Järki.käteen

        Kyllä se on niin, että jos uusperhettä on perustamassa, niin on syytä tarkistaa, etteivät hänen lapsensa ole käveleviä ympäristöhaittoja. Sellaisista on vanhemmille pelkkää riesaa, sehän on aivan selvä asia. Esim jos on suuri pää tai vinot hampaat.


      • perheposketonEKA
        perheposketon kirjoitti:

        Kyllähän minä hänestäkin pitäisin, jos hän ei rumuudellaan pilaisi ympäristön kaikkialla, mihin meneekin.

        Tuo kommentti ei missään nimessä ollut minun kirjoittamani. Luultavasti aloittajan, eli provon. Minun tytärpuoleni ei siis mitään pilaa ulkonäkönsä takia. Hän vain herättää minussa surullisia säälin tunteita.


      • tkuTäti

        Mä ymmärrän pointin. Meillä on sijaisperhe, jossa on 4 sijoitettua lasta. 3 lapsista on tavallisen herttaisen näköisiä. Osalla muita haasteita enemmän kuin toisilla, omanlaisistaan lähtökohdista kun ovat. Mutta siis ulkonäöltään ihan tavallisen suloisia, joten heistä on helppo pitää, ja heidän kanssaan helppo liikkua.

        Mutta yksi... Yksi lapsista on hyvin ikävän näköinen. Hänen leukansa on vahvasti sisäänpäin, silmät lähellä toisiaan jne. jne... Minulle tuottaa suurta vaikeuttaa välittää tuosta lapsesta samnalla tavalla kuin muista! Hän tuntuu suorastaa tyhmältä. Tietenkin minun velvollisuus on huolehtia hänestä hyvin, ja sen teenkin, mutta joka päivä se täytyy tehdä koska päätän niin. En pysty osoittamaan hänelle rakkautta luonnostani.

        Kyllä ulkonäöllä on iso merkitys, kun puhutaan ns. vieraista lapsista. Ihan turha täällä on kenenkään sanoa että "mieti jos oma lapsesi..." Se on täysin eri asia!


      • olethullu
        perheposketon kirjoitti:

        Kyllähän minä hänestäkin pitäisin, jos hän ei rumuudellaan pilaisi ympäristön kaikkialla, mihin meneekin.

        Sinä pilaat tyhmyydelläsi ympäristön, kaikki häpeevät sinua, kun avaat suusi....


      • nonytkunnolla
        Suvaitsevainenihminen kirjoitti:

        Olet tyhmä ulkonäkökeskeinen ämmä, sinulla ei ole tunneälyä eikä sympatiaa , kuin itseesi ja omaa lastasi kohtaan.

        No mutta niin pitääkin olla et voi rakastaa toisen lasta ja oman pitää mennä kaiken edelle.


    • keijopetteriperä

      Ei saakeli voiko noin tyhmää ihmistä olla olemassa? Mitä jos oma lapsesi jäisi vaikka auton alle ja hänen kauniista kasvoista jäisi muisto vain jäljelle. Kehtaisitko kulkea hänen kanssaan häpeämättä kaupungilla kun hänestä tuli ruma?
      Toivon todella että kirjoitus on pelkkä provo.

    • mutälälehmäänny

      taidat olla katee ku se mies rakastaa lastaan enempi ku sua.oijoi.taidat olla.naurattaa tommonen kateus.uskopois kyl se sitä lastaan rakastaa enempi ku sua!!!!!hahhah

      • perheposketonEKA

        Ei en ole kade, koska jos mieheni pitäisi rumasta lapsestaan enemmän kuin minusta, hän ei ymmärtäisi estetiikan päälle. Hän kuitenkin valitsi minut ruman eksänsä tilalle ja nimenomaan hienon ulkonäköni vuoksi, joten hän ymmärtää ulkonäön päälle. Hänen eksänsä oli muutenkin jo vaihtoiässä, aika rupsahtanut.


      • Voityhmyyttä
        perheposketonEKA kirjoitti:

        Ei en ole kade, koska jos mieheni pitäisi rumasta lapsestaan enemmän kuin minusta, hän ei ymmärtäisi estetiikan päälle. Hän kuitenkin valitsi minut ruman eksänsä tilalle ja nimenomaan hienon ulkonäköni vuoksi, joten hän ymmärtää ulkonäön päälle. Hänen eksänsä oli muutenkin jo vaihtoiässä, aika rupsahtanut.

        Ääliö, olet äärettömän tyhmä.


      • Voityhmyyttä
        Voityhmyyttä kirjoitti:

        Ääliö, olet äärettömän tyhmä.

        Miitos samoin


    • Isabellllll

      Tää on liian arka aihe. Mutta en usko, että ihmiset mitään pyhimyksiä on kuitenkaan.

      Omansa aina näkee kauniina, mutta ei ne muittenkaan lapset nyt automaattisesti ole rumia. Myönnän ihan avoimesti, että on tosi kauniita lapsia olemassa. Mutta myönnän myös, että on vähemmän kauniita. Joka muuta väittää, valehtelee.

      Ei me suomalaiset niitä maailman kauneimpia ihmisiä olla muutenkaan, niin miten meidän lapset sitten aina sitä olisivat? Tottahan pienessä lapsessa on aina se jokin hellyttävyys, mutta jos ei ole nätti niin ei ole.

      Katselin niitä dokumentteja Syyrian sodasta, ja totesin, että ne ihmiset siellä on tavallista kauniimpia. Että onkin voitu jotain kansakuntaa paiskata kaikilla kauniilla piirteillä, mitä ihmiseen voi ajatella. Kaikki miehet oli komeita, joka ainoa. Naisia näytettiin vain vähän, mutta nekin olivat kauniita. Lapset oli joka ikinen kuin kiiltokuvista.

      Eri asia on sitten tuo, että onko meillä aikuisilla oikeutta kohdella erinäköisiä lapsia eri tavoin. Muistan alakouluajoilta, kuinka opettaja suosi erityisesti yhtä luokallamme ollutta tyttöä, joka oli kieltämättä kuvankaunis. Sitä suosimista ei voinut olla huomaamatta, pieni lapsikaan. Ja eihän se kivalta tuntunut. Yksi sai aina erikoiskohtelua. Mutta olenko itse pystynyt aikuisena välttämään tällaisen käyttäytymisen, no ainakin olen yrittänyt. Olen työssä, jossa tapaan paljon ihmisiä ja myös lapsia. Ja olen myös todennut elämässäni, että rumasta lapsesta voi tulla ihan hyvän näköinen, jopa kaunis aikuinen. Uskallan sanoa, että kummipoikani oli mielestäni pikkulapsena ihan paviaanin näköinen, siis ei ainakaan kaunis lapsi. Mutta nyt nuorena miehenä hän on erittäin hyvän näköinen kaveri. Ja joskus on ollut jossain lehdissä missien lapsuuskuvia, eikä ne kaikki mitään kauniita lapsukaisia ole olleet. Minua sanottiin pienenä aina kauhean kauniiksi, mutta aikuisena minulle on ilmaantunut vähemmän kauniita ulkonäköpiirteitä, isän puolelta sain kohlon nenän ja tädeiltä perin leveän takapuolen.

      • Totuus.esiinn

        Lapsien kasvaessa piirteet todella yleensä muuttuvat. Lapsilla on usin eivusta katsottuna valtava pääkoppa suhteessa kasvoihin. Nenä on pelkkä ruma nykerö. Ei sellainen profiili ole kaunis, vaan hirvittävä. En ainakaan itse voi pitää lapsista, koska he ovat luonnostaan niin rumia.


      • Lässynsadut
        Totuus.esiinn kirjoitti:

        Lapsien kasvaessa piirteet todella yleensä muuttuvat. Lapsilla on usin eivusta katsottuna valtava pääkoppa suhteessa kasvoihin. Nenä on pelkkä ruma nykerö. Ei sellainen profiili ole kaunis, vaan hirvittävä. En ainakaan itse voi pitää lapsista, koska he ovat luonnostaan niin rumia.

        Ei sulla edes ole lapsia, turhaa vinkumista Lässy.


      • Lässyntarinat
        Totuus.esiinn kirjoitti:

        Lapsien kasvaessa piirteet todella yleensä muuttuvat. Lapsilla on usin eivusta katsottuna valtava pääkoppa suhteessa kasvoihin. Nenä on pelkkä ruma nykerö. Ei sellainen profiili ole kaunis, vaan hirvittävä. En ainakaan itse voi pitää lapsista, koska he ovat luonnostaan niin rumia.

        ”Totuus esiin ” ei sulla ole lapsia ollenkaan, lakkaa vinkumasta.


    • Totuus.esiinn

      Kuka väitti, että olisi?

    • perheposketonEKA

      Lasten rumuus on tosiasia. En ymmärrä, miksei asiaa voida vain myöntää?

      • Olettymä

        Sun tyhmyytesi on myös tosiasia, myönnä pois, miksi et voi sitä myöntää?


    • Supermamma

      Itse olin lapsena kaunis ja olen yhä, tulen aina olemaan!

    • ylimielisyystyhmyyttä

      Moni ulkonäöltaan kaunis ihminen menee jo pilalle kun suunsa avaa ja muuttuu vastenmielisen näköiseksi,ulkonäköä voi parannella ja olla persoonallinen mutta jos perusluonne on ilkeä ja pahansuopa niin valitsisin vähemmänkauneuden jos valita saisin!

      • yuyiy

        Varmasti saat valita. Toinen juttu on että jos parasta ennen -päiväyksesi meni jo, etkä enää saa ketään saati keltään


      • Seontaivaantosi
        yuyiy kirjoitti:

        Varmasti saat valita. Toinen juttu on että jos parasta ennen -päiväyksesi meni jo, etkä enää saa ketään saati keltään

        Kyllä minulla on valinnanvaraa minun ikäisiä ihmisiä on maailma täynnä ,joilta on ”parasta ennen päiväys” mennyt ja valitettavasti me kaikki vanhennumme jollei kuolla nuorina.


    • huonopäivä

      sinulla on huono päivä aina.heeh ei käy kateeks.

    • annabellakaunisnainen

      Totta, meitä ainakin hävettää ottaa miehen ruma lapsi ulos mukaan kun on niin ruma ja huonoissa vaatteissa. Minä ja mieheni ja lapsemme ovat aina kauniisti puettuina, mies maksaa kersastaan elarit eikä ex muija ostele lapselleen vaatteita vaan ryyppää nekin rahat. En tiedä mutta uskon kun ei ole lapsi puettu kauiisiin merkkivaatteisiin ja parturissa ei ole käynyt koskaan. Äitinsä on velvollinen kustantamaan lapsen menot, riittää kun me pidämme kerran kuussa yön penskan meillä. Sekin on liikaa kun syö kuin hevonen välillä ja sotkee ja kiusaa meidän lapsia.

      • Kultainen.äiti

        Annabellakaunisnainen, turha nähdä vaiva sen toukan vuoksi. Itsellä sama pulma, että meillä ollessaan lapsi syö älyttömästi. En tiedä onko sillä heisimato vai mikä. Meillä on selkeä linja: saa perunoita ja velliä kohtuullisen määrän. Joskus penska on valittanut ruuasta, jolloin sanon vain että mene leipäjonoon sitten, kiittämätön paska! Oikein KORPEAA sellainen käytös ja koko saatanan mukula!


    • kaunotaroonminä

      Ymmärrän, mun miehen lapset ja ex vaimo on myös rumia, verrattuna minuun ja mun lapsiin, joten ei ole ihme jos mies hänet vaihtoi minuun. Monet naiset jättää kaunistumisen ja itsestään huolehtimisen heti kun läytää miehen. Kummallisia kuikkia ovatten. Luulisi että halusi näyttää viehättävältä miehensä seurassa, mutta eivät halua, mies kyllä häpee. Minä onneksi välitän siitä miltä me nähytämme.
      Olen sanonut mihen lapsille että katsokaapa peiliin, varmasti pelästytte itseänne, mutta minkäs sille voi että on ruma. Tuskin saavat puolisoakaan aikanaan kun ovat rumia.

      • Anneliiiiiiiiii

        Hyviä huomioita, nämä voisi laittaa kirjoihin ja kansiin. Olen itse koettanut terottaa miehen 12- ja 14-vuotiaille lapsille, että kaikki näytämme joltain ja te nyt vain olette rumia eikä sille mitään mahda. Kinuavat aina kallita vaatteita ja kyllähän minä ostaisin, mutta kokonaisuudesta tulisi silloin eriparinen ja vielä hirveämpi. On mielestäni parempi, että rumilla ihmisillä on rumat vaatteetkin. Se on ihan selvä, että pitää alistua osaansa eikä yrittää olla jotain. Näin olen itse tehnyt ja olen täysin tasapainossa itseni kanssa.


    • Miia5

      Nämä ovat viisaita sanoja kerta kaikkiaan!

    • raeteywey

      Sehän se on että lapsille tulee ehdottomasti olla rehellinen, muttei saisi sanoa pahasti. En tiedä, miten voisi muotoilla lasta loukkaamatta sen, että hän on ruma.

      • dfasfsafas

        Esim "tiedäthän Tanja-Riikka, että maailmassa on kauniita ihmisiä, kuten minä, ja rumia ihmisiä kuten sinä."


      • suoratsanatvaan

        Sano lapselle että kato mua, minäkin olen ruma.


      • parhaus
        suoratsanatvaan kirjoitti:

        Sano lapselle että kato mua, minäkin olen ruma.

        Ei yksikään äitipuoli ole ruma, en ainakaan minä. Rumat naiset eivät saa naimisissa olevaa miestä, vain me kauniit saamme.


      • miksiootkatkera
        parhaus kirjoitti:

        Ei yksikään äitipuoli ole ruma, en ainakaan minä. Rumat naiset eivät saa naimisissa olevaa miestä, vain me kauniit saamme.

        no ei oo kun äiti puolikasta ei ole edes olemassa. On vaan äiti ja isääiti, se lapsen mummi.
        Mistä kummasta on virinny sana äitipuoli? Onko se nainen joka haluaa leikkiä äitiä ja ei ole omaa miestä jonka kanssa niitä tekisi, on pakko nappaa mieras mies ja leikkiä kotia hänen kanssaan.
        Äitejä ei ole kuin äiti joka on synnyttänyt lapsen, se on äiti puolikkaita ei ole kuin sanuissa.
        kokeiles tehdä omia lapsia ja olla äiti heille, et voi ottaa vieraita lapsia itsellesi ja kuuluttaa koko maailmalle että toi on mun lapsi. Erittäin naurettavaa.

        Siitä olemme kaikki samaa mieltä. Yritä aikuistua ja ottaa tosi asiat vastaan. satujen aika on mennyt jo ohi.


      • Justjust
        miksiootkatkera kirjoitti:

        no ei oo kun äiti puolikasta ei ole edes olemassa. On vaan äiti ja isääiti, se lapsen mummi.
        Mistä kummasta on virinny sana äitipuoli? Onko se nainen joka haluaa leikkiä äitiä ja ei ole omaa miestä jonka kanssa niitä tekisi, on pakko nappaa mieras mies ja leikkiä kotia hänen kanssaan.
        Äitejä ei ole kuin äiti joka on synnyttänyt lapsen, se on äiti puolikkaita ei ole kuin sanuissa.
        kokeiles tehdä omia lapsia ja olla äiti heille, et voi ottaa vieraita lapsia itsellesi ja kuuluttaa koko maailmalle että toi on mun lapsi. Erittäin naurettavaa.

        Siitä olemme kaikki samaa mieltä. Yritä aikuistua ja ottaa tosi asiat vastaan. satujen aika on mennyt jo ohi.

        Et sinäkään ole puolihullu, vaan ihan täys sellainen.


      • Lissuonlasse
        miksiootkatkera kirjoitti:

        no ei oo kun äiti puolikasta ei ole edes olemassa. On vaan äiti ja isääiti, se lapsen mummi.
        Mistä kummasta on virinny sana äitipuoli? Onko se nainen joka haluaa leikkiä äitiä ja ei ole omaa miestä jonka kanssa niitä tekisi, on pakko nappaa mieras mies ja leikkiä kotia hänen kanssaan.
        Äitejä ei ole kuin äiti joka on synnyttänyt lapsen, se on äiti puolikkaita ei ole kuin sanuissa.
        kokeiles tehdä omia lapsia ja olla äiti heille, et voi ottaa vieraita lapsia itsellesi ja kuuluttaa koko maailmalle että toi on mun lapsi. Erittäin naurettavaa.

        Siitä olemme kaikki samaa mieltä. Yritä aikuistua ja ottaa tosi asiat vastaan. satujen aika on mennyt jo ohi.

        Lakkaa transu selittämistä ja juo vähemmän niin pysyt puolihulluna.


      • Lasseonääliö
        miksiootkatkera kirjoitti:

        no ei oo kun äiti puolikasta ei ole edes olemassa. On vaan äiti ja isääiti, se lapsen mummi.
        Mistä kummasta on virinny sana äitipuoli? Onko se nainen joka haluaa leikkiä äitiä ja ei ole omaa miestä jonka kanssa niitä tekisi, on pakko nappaa mieras mies ja leikkiä kotia hänen kanssaan.
        Äitejä ei ole kuin äiti joka on synnyttänyt lapsen, se on äiti puolikkaita ei ole kuin sanuissa.
        kokeiles tehdä omia lapsia ja olla äiti heille, et voi ottaa vieraita lapsia itsellesi ja kuuluttaa koko maailmalle että toi on mun lapsi. Erittäin naurettavaa.

        Siitä olemme kaikki samaa mieltä. Yritä aikuistua ja ottaa tosi asiat vastaan. satujen aika on mennyt jo ohi.

        LasseLissu on taas kännissä.


    • Justjust

      Lapsi on tullult varmasti isäänsä (eli ruma) ja vakka kantensa valitsee (eli ruman ja tyhmän).

      Hyvä juttu tietenkin että olette sopiva pari.

    • opoti

      Meneppä peilineteen ja kato itteäsi voit todeta lasta ei tarvitse pelotella möröillä kun olet paikalla

    • järkesionruma

      Järjen rumuus on vielä kamalampaa.

      • Kauneusihanne

        Miksi te kaikki olette toisillenne niin ilkeitä, opetelkaa käytöstapoja! Kirosanojakin käytätte, muistakaa että lapsetkin käyttävät nettiä eikä tänne saa kkirjoittaa tuollaisia törkeyksiä!

        Jos noilla törkeyksillä olisi ulkonäkö, ne olisivat yhtä rumia kuin kaikkien biologiset äidit ovat. Ja se ei ole kiva se. Kärsimystä, pelkkää kärsimystä. Peilitkin menevät rikki.


      • Sinäkökaunishahhah

        Voi kun olit fiksu.
        "Jos noilla törkeyksillä olisi ulkonäkö, ne olisivat yhtä rumia kuin kaikkien biologiset äidit ovat. Ja se ei ole kiva se. Kärsimystä, pelkkää kärsimystä. Peilitkin menevät rikki".
        Kiltteyden ja hyvän käytöksen perikuva. Oikea kansankynttilä.


      • Kauneusihanne
        Sinäkökaunishahhah kirjoitti:

        Voi kun olit fiksu.
        "Jos noilla törkeyksillä olisi ulkonäkö, ne olisivat yhtä rumia kuin kaikkien biologiset äidit ovat. Ja se ei ole kiva se. Kärsimystä, pelkkää kärsimystä. Peilitkin menevät rikki".
        Kiltteyden ja hyvän käytöksen perikuva. Oikea kansankynttilä.

        Ai sinäkin olet ruma. No, koeta kestää!


    • Kauneusihanne

      Koetan kestää parhaani mukaan, mutta en minä kyllä juurikaan ulkona asunnosta käy. Paitsi että harrastan moottoripyöräilyä, niin se kypärä päässä ajelen useinkin.

    • ruma-

      Katso peiliin.Huomaat kyllä että sieltä katsoo melko ruma nainen.

      • Kauneusihanne

        Varmasti, jos peilistä heijastut sinä.


    • Miemie

      Ei tollanen petolinnunperse mitään miestä saa korkeintaan lapasen

      • ruma-

        Olet oikeassa, niinhän siinä kävi


      • Elämäonihanaa

        Miksi se miehen saaminen on niin erinomaista ,mielestäni en ole jäänyt mistään paitsi ,vaikka ei koko miehiä olis ollenkaan, on ollut antoisa elämä hyvä ammatti ja työ ja työn puolesta joudun matkustamaan ympäri maailmaa ja tutustunut erilaisiin ihmisiin ja kulttuureihin.


      • Miemie
        Elämäonihanaa kirjoitti:

        Miksi se miehen saaminen on niin erinomaista ,mielestäni en ole jäänyt mistään paitsi ,vaikka ei koko miehiä olis ollenkaan, on ollut antoisa elämä hyvä ammatti ja työ ja työn puolesta joudun matkustamaan ympäri maailmaa ja tutustunut erilaisiin ihmisiin ja kulttuureihin.

        Se siinä on se pointti ettet saa miestä jonka lapsia voisit kiusata ja haukkua rumiksi ! Ihmisenä olet todella sellanen jota on vaikea kutsua ihmiseksi... ...todellakin petolinnun persreikä sydämmeltä ällötys


      • Elämäonihanaa
        Miemie kirjoitti:

        Se siinä on se pointti ettet saa miestä jonka lapsia voisit kiusata ja haukkua rumiksi ! Ihmisenä olet todella sellanen jota on vaikea kutsua ihmiseksi... ...todellakin petolinnun persreikä sydämmeltä ällötys

        Nyt en ymmärtänyt , vastasit varmaan jollekin toiselle ,minä kommentoin ihan yleisellä tasolla, enkä ole tuo aloittaja Sirkku.


      • Sirkku.HT
        Elämäonihanaa kirjoitti:

        Nyt en ymmärtänyt , vastasit varmaan jollekin toiselle ,minä kommentoin ihan yleisellä tasolla, enkä ole tuo aloittaja Sirkku.

        Minä olen Sirkku!


    • cmnmcnmcvnmnmcvnm

      Sama juttu, mies kyllä sanoi ettei hänen lapset tule mua kiusaamaan, ja että saan komentaa ja päättää heidän asioista ilman kenenkään lupaa. Minä olen kuulemma heidän äiti ja siihen on tyytyminen. Mulla on kiva mies on aina mun puolella. Lapset ei ole tulleet isään, vaan siihen äitiin nii ilmankos ovat mitä ovat.

      • Miemie

        Se komentaminen sinulle onkin tärkeintä mitta kaikki muu on tekstissäsi sairaan mielikuvituksen tuotosta


      • cmnmcnmcvnmnmcvnm
        Miemie kirjoitti:

        Se komentaminen sinulle onkin tärkeintä mitta kaikki muu on tekstissäsi sairaan mielikuvituksen tuotosta

        Sulla se mielikuvitus on sairas! Minä puhun totta, joka sana.


      • Miemie
        cmnmcnmcvnmnmcvnm kirjoitti:

        Sulla se mielikuvitus on sairas! Minä puhun totta, joka sana.

        Kakat puhu ! Vaikutat psykopaatti narsistilta joka rakastaa komentamista eikä mitään muuta


      • eioelkivaamutpakko
        Miemie kirjoitti:

        Kakat puhu ! Vaikutat psykopaatti narsistilta joka rakastaa komentamista eikä mitään muuta

        Jotkut lapset vaan tarvii enemmän kuria, opastusta ja jaksamista. Olisihan se helppoa jos ei niin olisi, mutta jos kerran ei mene sana perille toistetaan kunnes menee. Rajat pitää olla ja usein niitä miesten lapsilla ei ole. Entinen eukko ei ole viitsinyt niin kaikki jää uuden äidin kontolle.


      • miemie
        eioelkivaamutpakko kirjoitti:

        Jotkut lapset vaan tarvii enemmän kuria, opastusta ja jaksamista. Olisihan se helppoa jos ei niin olisi, mutta jos kerran ei mene sana perille toistetaan kunnes menee. Rajat pitää olla ja usein niitä miesten lapsilla ei ole. Entinen eukko ei ole viitsinyt niin kaikki jää uuden äidin kontolle.

        juu rajat pitää olla mutei käskemisen vuoksi ilman mitään tarkoitusta ja sinulla ei ole käskemisellä muuta tarkoitusta kuin häätää lapset isän luota


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4688
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4203
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2785
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      209
      1817
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1357
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1233
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1212
    Aihe